Təhsil Məlumatları
Təhsil
1999-2003 Bakalavriat
Naxçıvan Özəl Universiteti. İTPM
Universiteti. İTPM 2003
Naxçıvan Dövlət Universiteti. Pedaqogika nəzəriyyəsi və tarix
2006-2014 Dissertant
Naxçıvan Dövlət Universiteti. Ümumi pedaqogika, pedaqogika və təhsilin tarixi
2021 Doktorluq
Naxçıvan Dövlət Universiteti. Müəllim hazırlığı və fəaliyyəti
Dövlət təltifləri
Dosent
2019
1Pedaqigika üzrə fəlsəfə doktiru
2014
Tədqiqat Sahələri
- Ümumu pedaqogika,pedaqogika və təhsilin tarixi
Tədris etdiyi fənlər
- Pedaqogika - mühazirə
- Ailə pedaqogikası - mühazirə
- Pedaqoji texnologiyalar - mühazirə
- Təhsil sistemləri və layihələrin idarə edilməsi - mühazirə
- Ali məktəb pedaqogikası - mühazirə
Akademik İş Təcrübəsi
Akademik Ünvanlar
- Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru,dosent
İnzibati vəzifələr
- 2005-2006 Laborant
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Dİl-ədəbiyyat kafedrası - 2006-2023 Müəllim
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Pedaqogika və psixologiya kafedrası - 2011-2016 Baş müəllim
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Pedaqogika və psixologiya kafedrası - 2019 Dosent müəllim
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Pedaqogika və psixologiya kafedrası - 2020-2024 dosent müəllim
Naxçıvan” Universiteti Pedaqogika və psixologiya kafedrası (0,5 ştat - 2023-2024 Dekan
“Naxçıvan” Universiteti Pedaqoji fakültə “Naxçıvan” Universiteti müəllim (0,5 ştat - 2024 Kafedra müdiri
Naxçıvan Dövlət Universiteti. Rus və şərq dilləri kafedrası
Nəşrlər və Metriklər
Nəşrlər və Əsərlər
Digər indeksli jurnallardakı nəşrlər
Инновационная обучение в началъных классах как важный фактор. «Актуaлъные проблемы гуманитарных и естественных Институт Стратегических Исследований» наук, Москва, №8, 2010, c. 285-286
Об использовании активных методов обучения вначальных классаx. «Педагогическое образование в России» Уральский Государственный Педагогический Университет, № 6, 2012, стр. 342-347
Вопросы гендера и култирализма в произведении “Али и Нино”. Московский научный центр психологии и педагогики сборник научных публикаций, ХХХ международная научно-практическая конференция «Теоретические и практические исcледования психологии и педагогики». 30 января 2015 г. ст.6-9
Роль инноваций обучения в учебном процессе. Мижнародный Гуманитарный Университет, «Першои мижнароднои мультидисциплинарной конференции», випуск 23, 15 май 2015, Одеса. С.116-120
Formation possibilities of ideological–confidence upbringing of school children on the sample of geniuses. ЕВРАЗИЙСКИЙ СОЮЗ УЧЕНЫХ (ЕСУ), Ежемесячный научный журнал № 3(24) / 2016, ЧАСТЬ 2, г.Москва,
Самообразование как необходимое условие в совершенствовании современного учителя. https://www.iscience.in.ua/arkhyv/2021. Aктуальные научные исследования в современном мире.
Выпуск 11(79), Часть 6, Ноябрь 2021 г. журнал, Переяслав 2021, c. 99-108
Развитие магистерского образования в Азербайджане в процессе интеграции в Европейское высшее образовательное пространство. publish@nor-ijournal.com file:///C:/Users/HP/Downloads/NJD_102.pdf.. Norvec journal 2023.
Formation of research competencies in teachersundergraduates. Костанайский региональный университет имени Ахмета Байтурсынова. 3i: intellect, idea, innovation - интеллект, идея, инновация” 2023 ж. наурыз, No 1 март 2023 г. C. 238-242.
https://ojs.ksu.edu.kz/index.php/3i/issue/view/17/1
The essence, structure and ways of formıng the professıonal and ethıcal competencıes of future teachers at the master's level. Університет менеджменту освіти. Національної академії педагогічних наук України Вісникпіслядипломної освіти. «Педагогічні науки» Випуск 28 (57) Серія (Категорія «Б»), 2024
Respublika jurnallarındakı nəşrlər
Məqalə res
1. Xalq pedaqogikasında əxlaq tərbiyəsinin didaktik məzmunu. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, № 3, NMİ 2005, s. 94-97
2. Heydər Əliyev irsindən şagirdlərin ideya-siyasi tərbiyəsinin formalaşdırılmasında istifadə. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, № 1, NMİ 2006, s.96-98
3. İbtidai sinif şagirdlərinin ideya-siyasi tərbiyəsinin formalaşdırılmasında Heydər Əliyev irsindən istifadədə müəllimlərin rolu. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, № 4, Naxçıvan, 2007, s.19-23
4. Ulu öndərin irsindən istifadə şagirdlərin ideya-siyası tərbiyəsinin vasitəsi kimi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, №1, NMİ, 2008, s.14-17.
5. 9.Ailə tərbiyəsində istifadə edilən etnopedaqoji materialların növləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, №4, NMİ 2008, s.41-44
6. 10. Heydər Əliyev irsindən istifadə etməklə II sinifdə ideya- inamın tərbiyə edilməsi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, № 2, NMİ 2009, s.28-31.
7. Tədrisdə yeni pedaqoji və informasiya texnologiyalarının tətbiqi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, №2, NMİ 2010, s.38-41
8. Dərsdənkənar tədbirlərdə Heydər Əliyev irsindən istifadə etməklə ibtidai sinif şagirdlərinin ideya inamı tərbiyəsinin formalaşdırılmasına dair. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu, Xəbərlər elmi-metodik jurnalı, №1, Bakı, 2011, s. 51-54
9. Heydər Əliyev ideyaları işığında təhsilin inkişaf strategiyası. Təhsil Problemləri İnstitutu, Elmi əsərlər, №1, Bakı, 2011, s.43-48
1. Naxçıvan Muxtar Respublikası və ümumtəhsil məktəblərinin Heydər Əliyev muzeylərinin ideya inamı tərbiyəsində rolu.Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı,№ 2, NMİ 2011, s.15-20
2. Məktəblilərin Heydər Əliyev nümunəsində ideya inamı tərbiyəsinin məzmunu. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, №4, NMİ 2012, s.18-23
3. İbtidai siniflərdə Heydər Əliyev nümunəsində ideya inamı tərbiyəsi üzrə aparılan işin əsas istiqamətləri. Məktəbəqədər və ibtidai təhsil (elmi-metodik jurnal), 2014, №1 (206), s.74-79
4. Heydər Əliyev nümunəsi ilə sinifdənxaric tədbirlər zamanı şagirdlərdə ideya inamının formalaşdırılması. Naxçıvan Dövlət Universiteti. Elmi əsərlər. Humanitar elmlər seriyası. 2014, № 5 (61), s.226-229
5. Gənclərin ailə həyatına hazırlanmasında hüquqi maariflənmənin rolu. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, №2, NMİ 2014, s.21-25
6. Naxçıvan Muxtar Respublikası ümumtəhsil məktəblərində Heydər Əliyev və milli ideologiya məsələləri. Naxçıvan Dövlət Universiteti. Naxçıvan MR-90. № 6, Naxçıvan, 2014 (xüsusi buraxılış), s.161-163
7. Ailədaxili münasibətlərin uşaq şəxsiyyətinin formalaşmasına təsiri. BDU-nin elmi əsərləri, Dil-ədəbiyyat seriyası. №3, Bakı, 2014. s.303-305
8. İlyas Əfəndiyevin yaradıcılığında mənəvi tərbiyə məsələləri. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu. İlyas Əfəndiyev -100. № 4, 2014 (xüsusi buraxılış), s.129-132
9. Məhəmməd Tağı Sidqi yaradıcılığında tərbiyə məsələləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, № 4, NMİ 2014. s.32-36
10. Q.Səidin “Əli və Nino” əsərində qadına münasibət və dini baxışların təsviri. Bakı Dövlət Universitetinin elmi əsərləri, Dil-ədəbiyyat seriyası. №1, Bakı, 2015, s.146-147
11. Ailədə tərbiyə işində istifadə edilən xalq pedaqogikası nümunələri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, №1, NMİ 2015, s.14-17
12. Görkəmli pedaqoq və alim Əziz Şərif. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, №2, NMİ 2015, s.22-24
13. Ailə tədbirlərinin uşaqların mənəvi keyfiyyətlərinin formalaşmasında rolu. Bakı Dövlət Universitetinin elmi əsərləri, Dil-ədəbiyyat seriyası. №1, Bakı, 2016.
14. İbtidai siniflərdə Heydər Əliyev irsinin öyrənilməsində dərsliklərin rolu. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. H.Əliyev-93. NMİ , 2016.
15. İqtisadi tərbiyənin formalaşmasında ailənin rolu. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, №1, (13) NMİ 2017, səh.17-20
16. Azuşaqlı və çoxuşaqlı ailələrin tərbiyə imkanları. Naxçıvan Dövlət Universiteti. Elmi əsərlər. Humanitar elmlər seriyasi. 2017.
17. İdeya inamı tərbiyəsinin formalaşmasında müəllimin səriştəliliyi və peşəkarlığı. Təhsil Problemləri İnstitutu, Elmi əsərlər, № 6, Bakı, 2017.
18. Ailənin yaşlı üzvlərinin uşağın tərbiyəsində rolu. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri. Naxçıvan: Məktəb, №1, 2018, s.19-22
19. Azuşaqlı və çoxuşaqlı ailələrin tərbiyə imkanarı. Naxçıvan Dövlət Universitetinin elmi əsərləri. Humanitar elmlər seriyasi. №1, II cild, Naxçıvan, 2018,s.7-10
20. Uşaqların informasiya kommunikasiya texnologiyalarından istifadə vərdişlərinin formalaşdırılması yolları. Təhsil İnstitutunun Elmi əsərləri, Bakı, № 5, 2018, s. 235-238
21. Mikayil Müşfiq yaradıcılığında mənəvi tərbiyə məsələləri. Bakı Elm Təhsil Mərkəzi. Pedaqogika, psixologiya elmləri üzrə elmi-nəzəri-metodik jurnal. 2019, №2, s.161- 168
22. Heydər Əliyev nümunəsində ibtidai sinif şagirdlərində dövlət atributlarına məhəbbət hissinin formalaşdırılması. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, “Xəbərlər”. 2019, №1, (55) s.40-44
23. Şəxsiyyətin inkişafinda özünü təkmilləşdirmənin rolu. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Elmi əsərləri, Naxçıvan, 2020, № 3 (61), s.26-31.
24. Şagirdlərin əqli fəaliyyətinin formalaşdırılması inkişafetdirici təlimin əsas vəzifəsi kimi. “Naxçıvan” Universitetinin Elmi əsərləri. Naxçıvan, 2020, № 3 (18), s.209-215.
25. Müasir dərsin inkişafetdirici funksiyasının təmin edilməsi problemləri və onların həlli yolları. “Naxçıvan” Universitetinin Elmi əsərləri. Naxçıvan, 2020, № 4 (19), s.217-222.
26. Ali məktəb tələbələrinin tolerantlıq tərbiyəsi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Elmi əsərləri, Naxçıvan, 2020, № 4 (62), s.76-82.
27. Vətənpərvər nəsil böyütmək müasir tərbiyə işinin əsas məqsədi kimi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Elmi əsərləri, Naxçıvan, 2021, № 2 (64)
28. Peşəkar müəllimlərin formalaşmasında özünütəhsilin rolu və əhəmiyyəti. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Elmi əsərləri, Naxçıvan, 2021, № 3 (65)
29. Kurikulumun tətbiqi kontekstində pedaqoji təhsilin modernləşdirilməsi prosesləri. “Naxçıvan” Universiteti, Elmi əsərlər, 2021, № 4 (23) s.250-260.
30. Peşəkar müəllimlərin formalaşmasında özünütəhsilin rolu və əhəmiyyəti. NMİ, Elmi əsərlər. 2021, №.3 , s. 17-24.
Kiçikyaşli məktəblilərə Heydər Əliyev nümunəsində vətənpərvərlik tərbiyəsinin aşılanması yolları. “Naxçıvan” Universiteti. Elmi əsərlər. 20
1. “Peşə kompetensiyaları” anlayışının pedaqoji ədəbiyyatda qoyuluşuna dair. 2023/4/ Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun Elmi əsərləri. 2023, №.2 (90). s. 38-45
2. Magistratura səviyyəsində gələcək pedaqoqlarda təşkilati-inzibatçılıq sahəsi üzrə formalaşması zəruri olan kompetensiyalar. Azərbaycan Elm Mərkəzi. 2023, №.4 (17), s. 14-20. ELMİ İŞ Beynəlxalq elmi jurnal. İmpakt Faktor: 2.255.
3. Peşəkar müəllimlərin formalaşmasında özünütəhsilin rolu və əhəmiyyəti . Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Elmi əsərlər”i. Naxçıvan: “Məktəb” nəşriyyatı, s. 23-28. 2021, № 3 (65)
4. Kurikulumun tətbiqi kontekstində pedaqoji təhsilin modernləşdirilməsi prosesləri. Naxçıvan Universitetinin “Elmi əsərlər”i, Naxçıvan: s.250-260, 2021
5. Magistratura səviyyəsində gələcək pedaqoqlarda təşkilati-inzibatçılıq sahəsi üzrə formalaşması zəruri olan kompetensiyalar. ELMİ İŞ Beynəlxalq elmi jurnal. İmpakt Faktor: 2.255 / Bakı: “Zəngəzurda” nəşriyyatı, s. 14-20, 2023, № 4. Cild 17. https://aem.az/uploads/files/2023-04/1681988760_elmi-s-17_4.pdf
6. Tələbələrin ideya-siyasi tərbiyəsinin təşkili məsələləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Elmi əsərlər”i, Naxçıvan: “Məktəb” nəşriyyatı, s. 9-12, 2022, № 2 (68).
7. “Peşə kompetensiyaları” anlayışının pedaqoji ədəbiyyatda qoyuluşuna dair. Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutunun “Elmi əsərlər”i, Bakı: Tərcümə və nəşriyyat-poliqrafiya mərkəzi, s. 38-45.2023. № 2. Cild 90
8. Qlobal təhsil və təhsilin unifikasiyası. Naxçıvan Universitetinin “Elmi əsərlər”i, Naxçıvan: №1, s. 239-245. 2023
9. Magistrant pedaqoqlarda tədqiqatçılıq bacarıqlarının formalaşması imkanları. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun “Elmi əsərlər”i. Bakı: “Tərcümə və nəşriyyat-poliqrafiya mərkəzi”, s. 27-33.2024. №2
10. Magistratura səviyyəsində təhsil alan pedaqoqlarin elmi fəaliyyət hazırlığına verilən tələblər. Pedaqoji Universitetin xəbərləri. Humanitar, ictimai və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası. Bakı: ADPU-nun mətbəsi, s. 94-105. 2024. №2.
11. Magistratura səviyyəsində gələcək pedaqoqların İKT-dən istifadə bacarıqlarının formalaşması imkanları. “Azərbaycan məktəbi” elmi-nəzəri, pedaqoji jurnal. 2024. № 3. 39-48
1. Magistrant-pedaqoqlarda təşkilati-inzibatçılıq sahəsi üzrə formalaşan kompe-tensiyalar və onların komponentləri. Məqalə. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər. Naxçıvan. 2024, № 2 (76), 19-24
2. Magistratura səviyyəsində gələcək pedaqoqlarda kommunikativ- nitq kompetensiyasının formalaşdırılması mühüm amil kimi. Məqalə. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər. 2024, № 3 (69) , 13-19
3. Magistrant pedaqoqların peşə kompetensiyalarının formalaşmasında magistr dissertasiyasının rolu. Naxçıvan Dövlət Universitetinin Elmi Əsərlər jurnalı. 2025, № 1.
Konfrans və simpoziumlarda məqalə və tezis şəklində nəşrlər
1. Müasir dövrdə ailə tərbiyəsinin xüsusiyyətləri. Magistrantların V Elmi Konfransı, Sumqayıt, 2005, s.414-415
2. İbtidai siniflərdə Heydər Əliyev irsinin yeni təlim metodları ilə aşılanması. H.Əliyev-83. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 2006, s.54-56
1. Heydər Əliyev milli təhsilimizin qurucusudur. H.Əliyev-84. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 2007, s.58-60
2. İbtidai sinif şagirdlərində ideya tərbiyəsinin formalaşdırılmasına dair. H.Əliyev -85. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 06 may 2008, s.27-29
3. Heydər Əliyev ideyaları kiçik yaşlı məktəblilərdə milli ideologiyanın formalaşma-sında zəruri amil kimi. H.Əliyev-86. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 2009, s. 5-7.
4. Heydər Əliyev şəxsiyyəti ibtidai sinif şagirdlərinin idealı kimi. H.Əliyev-87. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 2010, s.7-9
5. Heydər Əliyev təhsil sistemindəki islahatların təşəbbüskarıdır tezis H.Əliyev-88. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 06 may, 2011, s. 10-15
6. Azərbaycançılıq ideyalarının formalaşmasında Heydər Əliyev irsinin rolu. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Təhsil Problemləri İnstitutu, NDU, NMİ. “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedoqoji-psixoloji problemləri” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Naxçıvan, 2011, s. 62-66
7. Heydər Əliyevin şəxsiyyəti siyasi-mənəvi tariximizin zirvəsi kimi. H.Əliyev- 89. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 2012, s.8-10
8. Kurikulum üzrə “Müdrik rəhbər” mövzusunun dərs nümunəsi. Naxçıvan Muxtar Respublikasının 90 illik yubileyi ilə əlaqədar “Təhsil kurikulumları: nəzəri problemlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının materialları. 2014, s.84-88
9. Tarixi yaradan şəxsiyyət və onun amalları. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 2014, s.35-37
10. Təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsində müəllimin rolu. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Təhsil Problemləri İnstitutu, NDU, NMİ. “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsi və müasir təhsil konsepsiyaları”. Naxçıvan, 2014, s.136-137
11. Ali təhsilin modernləşdirilməsi zamanın tələbidir. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Təhsil Problemləri İnstitutu, NDU, NMİ. “Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: müasir yanaşmalar”. Naxçıvan 5-6 iyun 2015, s.45-47
12. Əxlaq tərbiyəsi nəzəriyyəsinin formalaşmasında Nəsirəddin Tusinin pedaqoji görüşlərinin rolu. Naxçıvan Dövlət Universiteti. “Şərqin böyük dahisi Nəsirəddin Tusi”. Naxçıvan: 2015. s.106-110
13. Məktəbəqədər təhsil və ona verilən müasir tələblər. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. “Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər” konf., 24 aprel 2015, NMİ, s.34-36
14. Vətənpərvərlik hisslərinin formalaşmasında Heydər Əliyev muzeyinin rolu. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi adlı praktik konfrans.. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 2015, s. 14-19
15. Uşaqların əxlaq tərbiyəsində ailənin rolu. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Təhsil Problemləri İnstitutu, NDU, NMİ.“Azərbaycanda təhsil siyasətinin prioritetləri: müasir yanaşmalar”. Naxçıvan 25 noyabr 2016, s.84-85
16. Fəal dərsin səmərəli təşkilində fasilitasiya bacarığının rolu.“Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilmiş respublika konfransının materialları. NMİ, 19 aprel 2017, s. s.124-126
17. Heydər Əliyev ideyalarının ibtidai siniflərdə təbliği işində kitabxanaların rolu. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi elmi –praktik konfrans, H.Əliyev-94. NMİ 2017, s. 21-24
18. Öyrənməyi öyrətmək fəal təlimin əsas meyarı kimi. “Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilmiş respublika konfransının materialları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 24 aprel 2018, s.114-117
19. Heydər Əliyevin milli ideologiyamızın məzmun istiqamətlərinin formalaşmaında tövsiyələri. “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Naxçıvan: 2018, s.11-14
20. İbtidai siniflərdə ana dili kurikulumlarının tətbiqində etnopedaqoji materiallardan istifadənin imkanlarına dair.Naxçıvan MR Təhsil Nazirliyi, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu.Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilmiş respublika konfransının materialları. 2019, s145-149.
21. Məktəblilərdə tədqiqatçılıq qabiliyyətinin formalaşdırılmasının əhəmiyyəti. Naxçıvan MR Təhsil Nazirliyi, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. “Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr və perspektivlər-2020” mövzusunda onlayn respublika elmi-praktik konfrans. 21 may 2020, Naxçıvan. s. 255-257.
22. Xalçaçılıq- estetik irsin ən qiymətli növüdür. “Naxçıvan” Universiteti. “Naxçıvan: Mədəniyyətlərin qovuşduğu məkan”, Beynəlxalq Elmi Konfransın materialları. 22-23 oktyabr 2020. Naxçıvan, 2021, “Əcəmi” NPB, s.177-180.
Müasir ibtidai sinif müəlliminin ixtisas kompetensiyaları. Naxçıvan MR
1. Təhsil Nazirliyi, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. “Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr, reallıqlar və perspektivlər-2021” mövzusunda respublika elmi-praktik konfrans. may 2021, Naxçıvan.
2. Gələçək ibtidai sinif müəllimlərinin hazırlanmasında özünütəhsilin rolu. (The role of self-education in the training of future primary school teachers). "Nizami Gencevi in the 880th year of his birth" 1st world culture, science and education Congress Azerbaijan National Academy of sciences (AMEA) / Folklore İnstitute, july 2-4, 2021
3. Naxçıvan MR-da fəaliyyət göstərən ali məktəblərdə magistratura səviyyəsində gələçək pedaqoqların hazırlıq məsələləri. “Beynəlxalq ipək yolu” mövzusunda Beynəlxalq konfrans. “Naxçıvan” Universiteti, 26 noyabr 2022.
4. Pedaqoji fəaliyyətdə müasirlik prinsipi və onun əhəmiyyəti. Beynəl. Konfrans NMİ, NDU, Azər. Res. Təhsil İnstitutu,T-Tetvork “Müasir təhsilin inkişaf strategiyalı: uğurlar və çağırışlar” mövzusunda bey kon. matreial. s.506-508
5. Təhsil sisteminin modernləşməsi pedaqoji kadrlarin professionallığının yüksəlməsi səbəbi kimi. Qars Müqaviləsinin 100 illiyinə həsr olunmuş “AVROPA VƏ ASİYA: MİNİLLİK QONŞULUQ” adlı XIX Beynəlxalq Elmi Simpozium, oktyabr 2021-ci il.
6. 74. Səriştəli müəllim hazırlığı probleminə dövlət qayğısı. “Magistrant və dokto-rantların regional respublika konfransı”. NDU, NMİ, NU. Naxçıvan, 29-30 aprel 2022. s. 42-47.
7. İbtidai sinif müəlliminin peşə kompetensiyalarının inkişafına təsir edən amillər. “Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təçrübəsi” mövzusunda respublika elmi-praktik konfransının materialları. NMİ. Naxçıvan, 20 may 2022. s.56-62.
8. Fasiləsiz pedaqoji təhsil sistemində magistratura təhsilinin yeri və rolu. “Müasir mərhələdə müəllim hazırlığının aktual məsələləri: uğurlar və çağırışlar” mövzusunda beynəlxalq elmi konfransın materialları. I hissə (məruzə əsasli məqalələr). NMİ. Elmi əsərlər. “Məktəb”, 2022, №.4 (70), s. 52-59.
9. Pedaqoji fəaliyyətdə müasirlik prinsipi və onun əhəmiyyəti. “Müasir təhsilin inkişaf strategiyaları: uğurlar və çağırışlar” mövzusunda beynəlxalq elmi konfransın materialları, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Naxçıvan Dövlət Universiteti, T-Network, Naxçıvan: “Məktəb”nəşriyyatı, s.506-508. 26 noyabr 2021.
10. Təhsil sisteminin modernləşməsi pedaqoji kadrların professionallığının yüksəlməsi səbəbi kimi konfrans materialı Qars Müqaviləsinin 100 illiyinə həsr olunmuş “Avropa və Asiya: minillik qonşuluq” adlı XIX Beynəlxalq Elmi Simpoziumun materialları, Kars / Türkiye, s.93-98, 30 oktyabr 2021.
11. Fasiləsiz pedaqoji təhsil sistemində magistratura təhsilinin inkişafı. “Müasir mərhələdə müəllim hazırlığının aktual məsələləri: uğurlar və çağırışlar” mövzusunda beynəlxalq elmi konfransı, I hissə (məruzə əsaslı məqalələr), Naxçıvan / Azərbaycan, s. 52-59. 15 dekabr 2022, № 4 (70).
12. Səriştəli müəllim hazırlığı probleminə dövlət qayğısı. “Təhsil, tədqiqat və innovasiyanın vəhdəti” mövzusunda doktorant və magistrantların IV Respublika elmi konfransı, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Naxçıvan: “Məktəb” nəşriyyatı, s. 38-41, 29 aprel 2022
13. Magistratura təhsili: elmi-tədqiqatçılıq fəaliyyətinin başlangıç mərhələsi. “Təhsil, tədqiqat və innovasiyanın vəhdəti” mövzusunda doktorant və magistrantların V Respublika elmi konfrans, Naxçıvan: “Məktəb” nəşriyyatı, s.163-168 , 28 aprel 2023.
14. Çoxpilləlilik Avropa ali təhsilinin inkişafının əsas prinsipi kimi. “Heydər Əliyev və Azərbaycanda ali təhsil” mövzusunda respublika elmi konfrans. I hissə (məruzə əsaslı məqalələr), Naxçıvan: “Məktəb” nəşriyyatı, s. 62-65. 12 may 2023, № 2 (72).
15. Pedaqogika ixtisası üzrə magistrantlarda elmi-tədqiqat sahəsi üzrə kompetensiyaların formalaşması. “Ali pedaqoji məktəblərdə elm və təhsil: dünya təcrübəsi və Azərbaycan” mövzusunda beynəlxalq elmi konfrans II hissə (tezislər), Naxçıvan: “Məktəb” nəşriyyatı, s. 205-206. 07 dekabr 2023
16. Naxçıvan Muxtar Respublikasında fəaliyyət göstərən ali məktəblərdə magistratura səviyyəsində gələçək pedaqoqların hazırlıq məsələləri. Naxçıvan Muxtar Res-publikasının yaranmasının 100 illiyi münasibətilə NDU tərəfindən təşkil edilmiş beynəlxalq konfrans. 28 oktyabr 2024.
17. Qloballaşma prosesində Azərbaycanda magistratura təhsilinin inkişafı. Bey. Konf “Müasir ali pedaqoji təhsildə məzmun və keyfiyyət məsələləri: dünya təcrübəsi və Azərbaycan” adlı Beynəlxalq elmi konfrans. Naxçıvan / Azərbaycan. 13-14 dekabr 2024
18. On the formation of organizational skills of master’s educators. 8.Uluslararası Haliç Multidisipliner Bilimsel Araştırmalar Kongresi. 3-5 dekabr 2024, İstanbul, 3-5 dekabr 2024, 201-207
Dərsliklər
Ailə pedaqogikası (həmmüəllif). Dərslik. Bakı: ADPU nəşriyyatı, 2016, 340 s.
Monoqrafiyalar
İbtidai sinif şagirdlərinin ideya inamının formalaşmasında Heydər Əliyev irsindən istifadə. Monoqrafiya. Naxçıvan, “Əcəmi” Nəşriyyat-Poliqrafiya Birliyi, 2019, 224
Dərs və metodik vəsaitlər, proqramlar
Ailədə tərbiyə üsullarının tətbiqi zamanı etnopedaqoji materiallardan istifadə imkanları. Metodik vəsait. Bakı: “Elm və təhsil”, 2014, 144 s.
Azərbaycan xalq pedaqogikası. Bakalavr səviyyəsi üçü proqram. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Naxçıvan: Məktəb, 2016, 24 səh.
2. Ailə pedaqogikası. Bakalavr səviyyəsi üçün proqram. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Naxçıvan: Məktəb, 2018, 16 səh.
3. Müasir pedaqoji texnologiyalar. Bakalavr səviyyəsi üçün proqram. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Naxçıvan: Məktəb, 2018, 16 səh.
4. İbtidai siniflərdə müstəqil işlərin təşkili. Magistratura səviyyəsi üçün proqram. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Naxçıvan: Məktəb, 2021, 20 səh.
5. Yeni pedaqoji texnologiyalar. Magistratura səviyyəsi üçün proqram. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Naxçıvan: Məktəb, 2021, 22 səh.
6. Ali məktəb pedaqogikası. Magistratura səviyyəsi üçün proqram. “Naxçıvan” Universiteti, Naxçıvan, 2021, 24 səh.
7. Ailə pedaqogikası. Magistratura səviyyəsi üçün proqram. “Naxçıvan” Universiteti, Naxçıvan, 2021, 22 səh.
8. Azərbaycan məktəb və pedaqoji fikir tarixi. Magistratura səviyyəsi üçün proqram. “Naxçıvan” Universiteti, Naxçıvan, 2022, 26 səh.
9. Azərbaycanda pedaqoji elmin inkişafı. Magistratura səviyyəsi üçün proqram. “Naxçıvan” Universiteti, Naxçıvan, 2023, 22 səh.
Müqayisəli pedaqogika. Magistratura səviyyəsi üçün proqram. “Naxçıvan” Universiteti, Naxçıvan, 2023, 24 səh.
ELMİ VƏ PEŞƏKAR FƏALİYYƏTLƏR
Əlaqə
Ünvan
Naxçıvan Muxtar Respublikası, Naxçıvan şəhəri, Ə.Əliyev kücəsi, döngə 5, ev 13
Telefon
503780557
İş telefon
0365459749
Mobil
503780557
laleallahverdiyeva@ndu.edu.az
laleallahverdiyeva@ndu.edu.az
lale.allahverdiyeva.81@bk.ru