AZ
EN

Təhsil Məlumatları

Təhsil

1999-2003, bakalavriat

Naxçıvan Dövlət Pedaqoji İnstitutunun biologiya əlavə kimya

Dövlət təltifləri

Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru

1996

Professor

2012

Tədqiqat Sahələri

  • Psixologiya

Tədris etdiyi fənlər

  • Psixologiya - Mühazirə

Akademik İş Təcrübəsi

Nəşrlər və Metriklər

Nəşrlər və Əsərlər

Respublika jurnallarındakı nəşrlər

. Использование Дарыдагской термальной воды для повышения устойчивости и продуктивности животных.  Науц.проф.кон.фер.по охр.и рас.исп.и.истоц.мин.вод.         

Аз.ССР.Баку,1981

2. Heyvan Orqanizmin reaktivliyinə DTS-in təsiri. Kənd Təs. Elmi.xəb.  №2, 1984

3. Влияние комплекса микроэлэментов на реактивность на организма кроликов. Науц. тех. конф.150 летню со дня рождения Д.И.Менделеева.Бакы 1984. к

4. Quşların davamlığına və məhsuldarlığına DTS-nin təsiri. Kənd Təs. Elmi.xəb. №2, 1986

5. Bəzi təbii və mineral birləşmələrin dovşan orqanizminin davamlılıq və məhsuldarlığına təsiri. Y.H. Məmmədəliyev ad. Nax. DPİ-nin 8-ci elmi konf. Naxçıvan 1987

6. Изуцение содерьанийа некоторых минеральных вешеств в кормах и органах птиц. Тезис док. Респ.Науц. Конф.Нах.Науц. Цент 1998

7. Nax.MSSR-in bəzi təbii mineral sərvətlərin heyvandarlıqda tətbiqi. Y.H. Məmmədəliyev ad. Nax.DPİ-nin elmi Konf.mater Naxçıvan, 1998

8. Darıdağ termal suyunun quru qalığının quşların inkişafına və ümumi davamlılığına təsiri. Nax. DPİ-nin 10-cu elmi konf.tezis Naxçıvan, 1989

9. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların psixoloji-fizioloji xüsusiyyətlərinin öyrənilməsi. Y.H. Məmmədəliyev ad.Nax.DPİ-nin XI elmi konf.mater.Naxçıvan, 1990

10. Biologiya dərslərinin tədrisi prosesində əyani vəsaitlərdən istifadə edilməsinin psixoloji proseslərin inkişafına təsiri. Y.H. Məmmədəliyev adına Naxçıvan DPU-nun XII elmi konf mater. 1991

11. Yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsinin sosial psixoloji əsasları. Az.ETPEİ-nin elmi praktik konf.mat. Bakı, 1991

12.Yeniyetmələrin cinsi tərbiyəsinin sosial – psixoloji əsasları. Az.ETPEİ aspirant və dissertantların elmi kon. Tezisləri bakı, 1992

13.Yeniyetmə oğlan və qızların mənəvi tərbiyəsində mühitin rolu. Nax.DU-nun –elmi konfrans materialları. 1994

14.Mənəvi tərbiyədə cinsi xüsusiyyətlərin nəzərə alınmasının sosial –psixoloji məsələləri. Metodik tövsiyə Az.Resp.Təh.Naz. N.Tusi adına ADPU-nin nəşr.1995

15.Yeniyetmə oğlan və qızların mənəvi tərbiyəsində mühitin rolu. ADPU-nun Ped-psixoloji elmlər seriyası 1996, №2

16.Yeniyetmə mənviyyatının formalaşmasında cinsi xüsusiyyətlərin nəzərə alınması. Ali pedaqoji məktəblərdə humanitar və ictimai Elmlərin tədqiqi və tədrisi məsələləri Tusi adına ADPU-nun nəş.1996

17. Mənəvi tərbiyədə cinsi xüsusiyyətlərin nəzərə alınması. Pedaqoji tədqiqatlar (elmi məqalələr məcmuəsi) II buraxılış, Bakı, APİ,1997

18. Yeniyetmə şəxsiyyətinin formalaşmasında cinsin və milli xüsusiyyətlərin nəzərə alınması. Ali ped.Mək.hum. və ictimai elm.tədqiqi və tədrisi məsələlərinə dair II Resp.Elmi konf.mat. Tusi adına ADPU-nun nəş. Bakı, 1997

19. Mənəvi tərbiyədə cinsi xüsusiyyətlərin nəzərə alınması. Resp.elm.konf.mat.Tusi adına ADPU-nun nəş.Bakı, 1997

20. Ailədə cinsi fərqlərin nəzərə alınmasının mənəvi tərbiyəyə təsiri. Metodik tövsiyə.N.Tusi adına ADPU-nun nəşri Bakı, 1997

21.Şagirdlərin mənəvi tərbiyəsində peşəyönümünün rolu. ADRU-nun xəbərləri.(pedaqoji, psixoloji elmlər siyahısı) №Bakı, 1998

22. Məktəbəqədər yaşlı anomal uşaqların psixoloji xüsusiyyətlərinə dair. Metodik tövsiyə.N.Tusi adına ADPU-nun nəşri. Bakı, 1999

23."Kitabi Dədə Qorqud"da Oğuz etnosuna xas olan bəzi psixoloji xüsusiyyətlər. N.Tusi adına ADPU-nun xəbərləri. (humanitar, pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası) Bakı 2000№3

24. Ailədəki münasibətlər sisiteminin uşaq şəxsiyyətinin formalaşmasına təsiri. Pedaqoji Universitet xəbərləri (humanitar, pedaqoji, psixoloji seriyası) Bakı, 2000№4

25.Yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsinin şərq fəlsəfi fikrində və klassik Azərbaycan ədəbiyyatında qoyuluşu. Pedaqoji Universitet xəbərləri (humanitar, pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası) Bakı, 2001№1,2

26. Şəxsiyyətin formalaşmasında cinsi tərbiyənin və cinsi fərqlərin psixologiyasının nəzərə alınması. Pedaqoji Universitet xəbərləri (humanitar, pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası) Bakı, 2003№5

27.Yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsinə təsir edən psixoloji amillər. Metodik vəsait Bakı, 2004

28.Görmə üzvü qüsurlu uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri milli adət və ənənələrin rolu. Naxçıvan Özəl Universiteti Bakı, 2004

29.Mənəvi tərbiyədə milli adət və ənənələrin rolu. Pedaqoji Universitetin xəbərləri №1 Bakı, ADPU-2004 

30.Valideyin və müəllimlərin fərqli münasibətinin yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsinə təsiri. Naxçıvan Özəl Universiteti Bakı, 2004

31.Qurani-Kərimdə ailə münasibətlərinə dair fikirlər. Naxçıvan Dövlət Universuteti Elmi əsərləri Naxçıvan, 2004

32.Mənəvi tərbiyədə milli adət və ənənələrin rolu. Pedaqoji Universitetin xəbərləri  №1 Bakı, 2004

33.Şagirdlərin davranış motivlərinin mənəvi tərbiyəyə təsiri. Naxçıvan Dövlət Unuversitetinin elmi əsərləri Naxçıvan, 2004

34.Yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsində cinsi xüsusiyyətlərin nəzərə alınmasının psixolpji əsasları. Monoqrafiya bakı, 2006

35.Şagirdlərin kollektivdəki mövqeyinin mənəvi tərbiyəyə təsir. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Naxçıvan 2006.№1

36. Şərq fəlsəfi fikrində mənəvi tərbiyə məsələləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri naxçıvan, 2007

37.Şagirdlərin davranış motivlərinin mənəvi tərbiyəyə təsiri. Azərbaycan Dövlət Universitetinin xəbərləri Bakı 2006 №2

38.Psixoloji mühit və tərbiyə. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu əsərləri №3 2008

39.Oğlan və qızların cinsi tərbiyəsi və ya tərbiyədə cinsi fərqlərin nəzərə alınması. Azərbaycan Pedaqoji Universitetinin xəbərləri  Pedaqoji Universitetinin 2008

40.Psixodiaqnostika və məktəb psixoloqunun fəaliyyətində onun rolu. Pedaqoji Universitetinin xəbərləri №4 2008

41.Valideyn və müəllimin fərqli münasibətlərinin yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsinə təsiri. Elmi praktik konfrans materialı NMİ 07 may 2009

42.Sosial psixologiyada şəxsiyyət problemi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri, Naxçıvan, 2009

43.Ailədəki qarşlıqlı münasibətlər uşaqların tərbiyəsinə təsir edən psixoloji amil kimi. Bakı Dövlət Universitetinin 90 illik yubleyinə həsr olunmuş beynəlxalq elmi konfrans materialları Bakı 2009

44."Görkəmli alim və pedaqoq"."Respublika qəzeti" Yubleyi ilə bağlı 2010

45.Şəxsiyyətin formalaşmasının psixoloji problemləri. Bakı, Elm və Təhsil nəşr 2010

46.Yeni təhsil konsepsiyası şəxsiyyətin hərtərəfli formalaşmasının amili kimi. Heydər Əliyev 87, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda elmi-praktik konfrans, 05 may, 2010

 

47.Naxçıvan Muxtar Respublikasında psixologiya elminin inkişafında ilk psixoloq qadının fədakarlığı. Təhsil problemləri –qəzeti 2010

48.Müdriklik zirvəsinə aparan yollar. Bakı 2010, Elm və təhsil nəşr.

49.Kollektivdə psixoloji iqlim şəraitinin formalaşdırılmasında idarəetmənin rolu. Azərbaycan Respublikasının Təhsil problemləri İnstitutu. Elmi əsərlər, №4 bakı 2010

50.Yeniyetmələrin cinsi və mənəvi tərbiyəsi. Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal 3 (74) 

51.Dostluq dəyərli tərbiyə vasitəsidir. Bakı 2010 bakı Dövlət Universiteti 

52.Şəxsiyyət psixologiyası. Bakı ADPU-nun nəşriyyatı 2010

53.Ali təhsil Müəssisələrinin bakalavr pilləsi üçün "Psixologiya" "Təşkilati davranış və idarəetmə psixologiyası", Defektologiya və loqopediyanın əsasları" fənnləri üzrə proqram. Naxçıvan Dövlət Universiteti "Elm və təhsil"bakı 2011 

54.Praktik psixologiya məsələləri. Bakı, Elm və Təhsil, 2011                                                 

55. Yeniləşmə şəraitində şəxsiyyətin formalaşmasına təsir edən sosial-psixoloji amillər. Beynəlxalq Konfrans materiallar Naxçıvan-2012

56. Məktəbəqədər yaş dövründə qarşılıqlı psixoloji münasibətlər. Beynəlxalq Konfrans materialları 24 noyabr -2012

57. Məktəbəqədər yaş dövründə qarşılıqlı psixoloji münasibətlər. NMİ-nin Xəbərləe jurnalı №4 2012

58. Yeniyetmələrin davranş. Motivləri və kollektivdəki mövqeyinin mənəvi tərbiyəyə təsiri. Respublika Konfransının materialları 03 may 2013

59. Milli ruh və vətəndaşlıq tərbiyəsi. H.Əliyev 90.Respublika elmi prsktik konfrans 7 may 2013 Bakı

60. Oğlan və qızların mənəvi tərbiyəsində mühitin rolu. Beynəlxalq Konfrans materialları 16-17 dekabr 2014

61. Kurikulum və Naxçıvan MR-də psixoloji xidmət. Respublika Konfransının materialları 15 aprel 2014

62. Şagirdlərin mənəvi tərbiyəsində mühitin rolu. NMİ-nin Xəbərlər jurnalı №4 2014

63. İdealoji sistem və şəxsiyyətin formalaşmasına onun təsiri. Respublika Konfransının materialları 05 may 2015

64. Pedologiya elminin ləğv olunmasının sosial-psixoloji təhlili. Respublika Konfransının materialları 5-6 iyun 2015

65. Mühit,ideologiya,şəxsiyyət. ADPU-Nəşriyyatı Bakı 2015 Kitab

66. Psixologiya. ADPU- Nəşriyyatı Bakı 2015 Kitab (dərslik)

67. Professor Oruc  Həsənlinin və Davud İbrahimoğlunun. “Sirli Dünya Xoşbəxtlik” Rəyçi-2016

68.Professor Oruc  Həsənlinin. “Autizim” kitabına rəyçi-2016

69. Azərbaycan Təhsil Siyasətinin prioritetləri: “Müasir yanaşmalar”. Beynəlxalq konfransın materialları-2016

70. Psixodiaqnostika və məktəb psixoloqunun fəaliyyətində onun yeri”. Beynəlxalq konfransın materialları-2016

71. Autizmin mahiyyəti və xüsusiyyətləri. NMİ-nin xəbərləri№3 2016

72. Məktəblə ailənin təlim-tərbiyə prosesinə təsiri, Naxçıvan Universiteti, Elmi əsərlər, N-1 2021

73. “Psixoloji konsultasiya anlayışının mahiyyəti”. Naxçıvan Universiteti. Elmi Əsərlər jurnalı. 2022. № 4

ELMİ VƏ PEŞƏKAR FƏALİYYƏTLƏR

Əlaqə

Ünvan

Naxçıvan şəhəri

Telefon

-

İş telefon

-

Mobil

-

Email

pedaqoq79@gmail.com

pedaqoq79@gmail.com

pedaqoq79@gmail.com