AZ
EN

Təhsil Məlumatları

Təhsil

1990-1995

Naxçıvan Dövlət Universiteti, Məktəbəqədər pedaqogika və psixologiya

Dövlət təltifləri

Dosent

2015

Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru

2008

Akademik İş Təcrübəsi

Nəşrlər və Metriklər

Nəşrlər və Əsərlər

Digər indeksli jurnallardakı nəşrlər

Azərbaycanda təhsilin modernləşdirilməsi:problemlər və perspektivlər.                            

                  Anadolu Türk Eyitim dergisi. 2024

Respublika jurnallarındakı nəşrlər

 

 

Respublika jurnallarındakı nəşrlər:

  1. Oğlan və qızların fərdi tipoloji xüsusiyyətlərinə dair. Pedaqoji Universitetin xəbərləri, №3,Bakı,2003
  2. Azərbaycan ailələrində oğlan-qız tipli münasibətlərin psixoloji qanunauyğunluqları.Pedaqoji Universitetin xəbərləri(Hümanitar seriyası),Bakı,2005
  3. Etnopsixoloji xüsusiyyətlərin fərmalaşmasında valideyn nümunəsi. Dil və ədəbiyyat.Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal,5(47),Bakı,2005
  4. Valideynlərin oğlanlara münasibətinin psixoloji təhlili. Dil və ədəbiyyat.Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal. 6(48), Bakı,2005
  5. Etnopsixologiyada valideyn-övlad münasibətləri məsələləri. NMİ-nin xəbərləri №1,Naxçıvan,2005
  6. Etnopsixoloji xüsusiyyətlərin qızlarda əxlaqi şüurun formalaşmasına təsiri. NMİ-nin xəbərləri №4,Naxçıvan,2005
  7. Ailədə oğlan tərbiyəsi və atanın şəxsi nümunəsi.Dil və ədəbiyyat.Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal,1(49), Bakı,2006
  8. Müasir ailələrdə valideyn-övlad münasibətlərinin təzahür xüsusiyyətləri. NMİ-nin xəbərləri, №3,Naxçıvan,2008
  9. Yaradıcı fəallıq şəxsiyyətin inkişaf amili kimi. NMİ-nin xəbərləri, №2,Naxçıvan,2009
  10. Şagird şəxsiyyətinin formalaşmasında müəllimin rolu. NMİ-nin xəbərləri, №3,Naxçıvan,2009
  11. Özünüdərketmə probleminin psixoloji mahiyyəti. NDU-nun Elmi əsərləri, №2 (33), Naxçıvan,2010
  12. Kiçik məktəbli yaşında yaradıcı fəallığın inkişaf etdirilməsi. NMİ-nin xəbərləri, №24, Naxçıvan,2010
  13. Psixi sağlamlıq ümumi sağlamlığın tərkib elementi kimi. NDU-nun Elmi əsərləri, №1,Naxçıvan, 2011
  14. Özünügerçəkləşdirmə fenomenin mahiyyəti. Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu Elmi əsərləri, №3, Bakı,2011
  15. Şəxsiyyətin özünügerçəkləşdirməsində pedaqoji ünsiyyətin rolu.NMİ-nin xəbərləri, №2(26),Naxçıvan,2011
  16. Məktəbəqədər tərbiyəəssisələrində məşğələlərin səmərəli təşkilinin psixoloji və pedoqoji əsasları. NDU-nun Elmi əsərləri, 2012, №2 (46). 197-200.
  17. Şagird şəxsiyyətinin formalaşmasının müasir tələblər səviyyəsində analizinin psixoloji təhlili. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri, №4,2013. s.25-29
  18. Kiçik məktəbli yaşında yaradıcı fəallıq problemi . Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu­nun pedaqogika və psixologiya kafedrası 10 ildə.Bakı -2013. s.52-59.
  19. Kiçik məktəb yaşı döv­rün­dəəllim-şagird müna­si­bət­lərinin psixoloji xüsusiyyətləri. Naxçıvan Dövlət Universitetinin elmi əsərləri №1(57) 2014. s.196-198.
  20. Ünsiyyətin psixoloji mahiyyətinə dair fikirlər. Azərbaycan Təhsil Problemləri İnstitutu.Elmi əsərlər. №1,2015
  21. Sosializasiya psrosesinin uğurlu gedişini təmin  edən psixoloji amilləri. Heydər Əliyev  94.Bakı 2017.s. 35-39.
  22. Uşaqların sosializasiya prosesində ailə mühüm amil kimi. NDU-nun Elmi əsərləri. №5(86),II cild,Naxçıvan,2017
  23. Sosiallaşmanın psixoloji və pedaqoji parametrləri. NDU-nun Elmi əsərləri, №5(94),Naxçıvan,2018
  24. Tədris   prosesində   nitq fəaliyyəti      mühüm komponent   kimi.  “Təhsil kurikulumları : praktik tətbiqlər” NMİ “Məktəb” nəşriyyatı Naxçıvan 2018.
  25. Müasir şəraitdə şəxsiyyətin özünüaktuallaşdırması.NDU-nun Elmi əsərləri, №1(102),II cild,Naxçıvan,2020
  26. Təlim prosesində motivasiyanın ümumi səviyyəsi.NDU-nun Elmi əsərləri. №4(105),Naxçıvan,2020
  27. Şagird şəxsiyyətinin inkişafına müasir təlim metodlarının təsiri.NDU-nun Elmi əsərləri. №1(110),Naxçıvan,2021
  28. Fəaliyyət prosesində motivlərin təzahür xüsusiyyətləri.NMİ-nin Elmi əsərləri. №3,Naxçıvan,2021
  29. Şəxsiyyətyönümlü təhsilin əhəmiyyəti.NDU-nun Elmi əsərləri. №1 (114),Naxçıvan,2022
  30. Məktəbəqədər tərbiyə təhsil sisteminin ilkin mərhələsi kimi.NMİ,Elmi əsərlər, №3(73),Naxçıvan,2023
  31. Məktəb psixoloqunun şagirdlərlə qarşılıqlı münasibətinin ümumi xarakteristikası.Naxçıvan Universitetinin Elmi əsərlər seriyası, №2(30), Naxçıvan,2023
  32. Şagirdlərin təlimdə geri qalmasınınsosal-psixoloji səbəbləri.NDU-nun Elmi əsərləri. №2(127),Naxçıvan,2024

 

 

 

 

 

Konfrans və simpoziumlarda məqalə və tezis şəklində nəşrlər

34.  Təlim prosesində təhsil alanın idrak fəallığının inkişaf xüsusiyyətləri.”Pedaqoji kadr hazırlığı:problemlər,vəzifələr”beynəlxalq simpoziumun materialları, Bakı, mart,2009

35.  Problema samosoznaniya psixoloqii.Beynəlxalq elmi konfransın materialları.Naxçıvan,2011

36.  Yeniyetmələrdə özünüdərketmənin tədqiqi istiqamətləri. “Ümumi örta təhsilin müasir problemləri” mövzusunda beynəlxalq elmi konfransın materialları Naxçıvan, 24 noyabr 2012. 209-211.

37.  Təhsilin humanistləş­di­ril­məsinin şagird şəxsiyyəti­nin formalaşmasını təsiri və psixoloji təhlili. Tədris prosesinin təkmilləşdi­ril­məsinin pedaqoji-psixoloji problemləri mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransının materialları. Naxçıvan -2013

38.  Təlim-tərbiyə prosesinin humanistləşdirilməsi XXI əsr təhsilinin başlıca şərti kimi. “Təhsil kurikulumları: nəzəri prob­lemləri” mövzusunda Respub­­lika kofransı NMİ 15 aprel 2014. s.135-137.

39.  Təlim-tərbiyə prosesində şa­girdlərin emosional vəsiyyə­tinin psixoloji məqamları.Müasir təlim  metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim – tərbiyə  prosesində  tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları (03 may 2014).

40.  Qrupdaxili və qruplararası münasibətlərin tədqiqi məsələləri.Beynəlxalq elmi konfrans.Naxçıvan şəhəri,16-17 dekabr 2014

41.  Təhsil şəxsiyyəti formalaşdırır. “Təhsil kurikulumları praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika  konfransının matirialları  (24 aprel  2015)  NMİ 2015. s.7-9.

42.  Ictimai fəallığın elmi-nəzəri tətbiqi.   Azərbaycanda təhsil quruculuğunun  prioritetləri: müasir yanaşmalar. Beynəlxalq elmi konfransın matirialları. Naxçıvan şəhəri 5-6 iyun 2015. s.273-275

43.  əllim-şagird münasibətinin şagird  şəxsiyyətinə psixoloji təsir . “Təhsil kurikulumları praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilən Respublika  konfransının materialı (13 aprel 2016). s.21-23

44.  Təlim fəaliyyəti tələbələrin idrak fəallığının  başlıca amili kimi .“Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi”mövzusuna həsr edilmiş elmi- praktik konfransın materialları (05 may2017)NMİ “Məktəb” nəşriyyatı Naxçıvan 2017. s.28-32

45.  İdrak fəaliyyəti təlimi şərtləndirən amil kimi.Respublika elmi-praktik konfransının materialları.Naxçıvan,21 may 2020

46.  Ulu öndər Heydər Əliyevin ideyalarının gənclərin milli-mənəvi tərbiyəsində rolu. Ümummilli Lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 100 illik yubileyinə həsr olunmuş “Təhsildə inkişaf mərhələləri:Rəqəmsallaşdırma və gələcək perspektivlər”mövzusunda I respublika elmi konfransı,Naxçıvan Dövlət Universiteti,04-05 may 2023

47.  Uşaqlarda iradənin inkişafı və tərbiyə edilməsi.Respublika elmi konfransı,Psixologiya Elmi Tədqiqat İnstitutu,Bakı,2023

ELMİ VƏ PEŞƏKAR FƏALİYYƏTLƏR

Əlaqə

Ünvan

Naxçıvan şəhəri

Telefon

0506632965

İş telefon

0506632965

Mobil

0506632965

Email

s.orucova.71@gmail.com

sevincorucova@ndu.edu.az