Təhsil Məlumatları
Təhsil
1983-1987 Bakalavriyat
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji institutu, Məktəbəqədər pedaqogika və psixologiya
Tədqiqat Sahələri
- Psixologiya
Tədris etdiyi fənlər
- Sosial psixologiya ailə psixologiyası ünsiyyət psixologiyası - Mühazirə seminar
Akademik İş Təcrübəsi
Nəşrlər və Metriklər
Nəşr sayı
32
Nəşrlər və Əsərlər
Respublika jurnallarındakı nəşrlər
Orucəliyev N,Bayramova S. İdrak proseslərinin proseslərinin inkişaf etdirilməsində ekran vasitələrindən istifadə.İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə jurnalı.Bakı 1991 ,səh51-55
N.Orucəliyev, Bayramova S Y.A.Komenskinin məktəbəqədər tərbiyəyə dair ideyaları.N,Tusi adına Pedaqoji universiteti Elmi əsərlər seriyası.№3 , səh. 51-55
Bayramova S.Altıyaşlılarla işin elmi pedaqoji və psixoloji əsasları Y.Məmmədəliyev adına NDU elmi əsərlər seriyası 1992 №3 ,səh 43-45.
Bayramova S. Məktəbəqər tərbiyə müəssisələrdə televiziya verilişlərindən istifadə.N.Tusi adına Pedaqoji Universiteti, Bakı 1997 .səh 205-209
Bayramova S .Uşaq bagçalarında diyarşünaslıq materiallarından istifadənin didaktik və tərbiyəvi imkanları.NDU,Xəbrlər,Pedaqoji-Psixoloji Elmlər seriyası Naxşıvan 2000,səh 91-93
Əliyeva G,Bayramova S Ailədəki münasibətlər sisteminin uşaq şəxsiyyətinin formalaşmasına təsiri.N Tusi adına Pedaqoli Universitet.Xəbrlər,№4 Bakı 2007 səh.47-48
Bayramova S Məktəbəqədər tərbiyə müəssisələrində diyarşünaslıq materialları vasitəsilə uşaqlarda vətənpərvərlik tərbiyəsinin formalaşması təcrübəsindən..N.Tusi adına Pedaqoji Universite. Xəbərlər.2001 №4 səh.55-56
Bayramova S Uşaq şəxsiyyətinin formalaşmasında ailə tərbiyəsinin psixoloji əsasları.Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Xəbərlər.№12005 səh49-51
Bayramova S.İdrak proseslərinin mahiyyəti və kiçik məktəbli yaş dövrünün xüsusiyyətləri.Azərbaycan məktəbi jurnalı №4.2009. səh.71-75
Bayramova S. Deyl Karnegi və onun psixoloji sistemi.Naxçıvan müəllimlər İnstitutu. Xəbərlər.№ 4 2009
səh 27-30
Orucova S.,Bayramova S. Məktəbəqədər tərbiyə müəssisələrində məşğələlrin səmərəli təşkilinin pedaqoji –psixoloji əsasları.Naxçıvan Dövlət Universiteti ,Humanitar elmlər seriyası ,2012 ,№12 ,səh197-200
Bayramova S.Ünsiyyət mədəniyyəti və onun formalaşması.Naxçıvan Dövlət Universiteti .Humanitar Elmlər seriyası 2013,.№2 ,səh 182-184
Bayramova S.Uşaqların məktəbə hazırlığının psixoloji əsasları.Naxşıvan Dövlət Universiteti.Elmi əsərlər,№82014,səh 140-141
Bayramova S. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların idrak proseslərinin fəallaşdırılmasında şifahi xalq yaradıcılıöından istifadınin rolu və əhəmiyyəti.Naxçıvan Dövlət Universiteti .Humanitar elmlər seriyası,2015,№5,səh 230-233.
Bayramova S.Gənc ailədə şəxsiyyətlər arası münasibətlərin xüsusiyyətləri.Naxçıvan Dövlət Universiteti,Humanitar elmlər seriyası,№5,2017,səh25-27
Bayramova S.Yeniyetmələrdə ünsiyyətdə qarşıya çıxan psixoloji çətinliklər və onların aradan qaldırılması yolları.Naxçıvan Dövlət Universiteti ,Humanitar elmlər seriyası,2017.№1,səh 151-153.
Bayramova S.Müəllim-şagird münasibətləri:müasir müəllimin sosial-psixoloji portreti.Naxçıvan Dövlət Universiteti,Elmi əsərlər seriyası,№5 2022.səh
Bayramova S.Müəllimin pedaqoji ustalığının təlim tərbiyənin təkmilləşdirilməsində rolu.Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu 2022.№1.səh
Bayramova S, Nizami Gəncəvi əsərlərində psixoloji görüşlər, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Elmi əsərlər seriyası №12021.səh
Orucova S, Bayramova S. Məktəbəqədər tərbiyə təhsil sisteminin ilkin mərhələsi kimi,Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Elmi əsərlər seriyası, №3, 2023.səh 37-39
Bayramova S, Şagirdlərin təlimdə geridə qalmasının sosial- psixoloji səbəbləri, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Elmi əsərlər №2, 2024.səh 24-27
Konfrans və simpoziumlarda məqalə və tezis şəklində nəşrlər
Bayramova S, Müəllim şagird münasibətlərinin psixoloji məsələləri, Y Məmmədəliyev adına Naxçıvan Dövlət Pedaqoji İnstitutu, XI-ci Elmi konfransın materialları, Naxçıvan 1990, səh 122-124
Bayramova S, Məktəbəqədər yaşlı uşqaların idrak proseslərinin fəallaşdırılmasında TTV-dən istifadənin imkan və yolları.Elmi konfrans materialları,Bakı,2000,səh 52-53
Bayramova S,Məktəbəqədər yaşlı uşaqların idrak proseslərinin fəallaşdırılmasında oyunların rolu,Naxçıvan Özəl Universiteti, Elmi konfrans materialları,2001,səh 31-32
Bayramova S,Məktəbəqədər yaşlı uşaqların ətraf aləmlə tanışlığında diyarşünaslıq materiallarından istidadə .Azərbaycan Dövlət Universiteti ,Elmi konfrans materialları,Bakı,2001,səh 55-56
Bayramova S,Hisslər və münasibətlər sisteminin formalaşması,Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti,Elmi tədris işinə həsr edilmiş konfransın materialları,Bakı,2004,səh 74-75
Bayramova S,Məktəbəqədər yaşlı uşaqların idrak proseslərinin fəallaşdırılmasında əyani vasitələrdən istifadənin yolları,Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu,Beynəlxalq Elmi konfrans materialları,Naxçıvan,2014,səh 83-87
Bayramova S,Uşaq şəxsiyyətinin formalaşmasında ailə daxili münasibətlərin rolu. Elmi Praktik konfrans,Naxçıvan müəllimlər İnstitutu,Naxçıvan 2020,səh248-249
Bayramova S İşgüzar unsiyyətin psixoloji aspektləri,Mingəçəvir Dövlət Universiteti, Mingəcevir 2022
30
31
Bayramova S,Milli dövlətçilik hissi hissi və milli mənəvi dəyərlərin formalaşmasının psixoloji mexanizmləri.Naxçıvan Dövlət Universiteti,I Respublika Elmi Konfransı ,Heydər Əliyev100,Naxçıvan 2023,41-47
Bayramova S. Müəllim şagird münasibətləri və onlar arasında ünsiyyətə yardım göstərən üsüllar.Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu .III Respublika elmi-praaktik konfrans materialları,Naxçıvan 2024,səh216-217
Dərs və metodik vəsaitlər, proqramlar
S.Cabbarova,S.Bayramova Xarici ölkələrdə məktəb və pedaqoji fikir tarixi.Naxçıvan Dövlət Universitetini mətbəəsi.2020, 11s.
ELMİ VƏ PEŞƏKAR FƏALİYYƏTLƏR
Əlaqə
Ünvan
Naxçıvan şəhəri Ə. Qəmküsar B. 1B M.4
Telefon
0702555066
İş telefon
0365501588
Mobil
0702555066
slmzbrm@gmail.com
solmazbayramova@ndu.edu.az