AZ
EN

Təhsil Məlumatları

Təhsil

1979-1983 Bakalavr

Naxçıvan Dövlət Pedaqoji İnstitutu Fizika riyaziyyat

2014-2016 Dissertant

Naxçıvan Dövlət Universiteti. Pedaqogika

2016-2018 Doktorant

Naxçıvan Dövlət Universiteti. Pedaqogika

Dövlət təltifləri

Dosent

2024

1

Fəlsəfə doktoru

2020

Tədqiqat Sahələri

  • Pedaqogika

Tədris etdiyi fənlər

  • Ali riyaziyyat - Əsas (baza) ali təhsil
  • Riyaziyyat və statistika - Əsas (baza) ali təhsil

Akademik İş Təcrübəsi

Akademik Ünvanlar

  • 2020 – Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru (PhD)

İnzibati vəzifələr

  • 1997 Müəllim
    Naxçıvan Dövlət Universiteti Fənlərin tədrisi metodikası kafedrası
  • 2003 Baş müəllim
    Naxçıvan Dövlət Universiteti Fənlərin tədrisi metodikası kafedrası
  • 2024- davam edir Dosent
    Naxçıvan Dövlət Universiteti Ümumi riyaziyyat kafedrası

Nəşrlər və Metriklər

Nəşrlər və Əsərlər

Digər indeksli jurnallardakı nəşrlər

1.    Психолого-педагогические факторы развития математической речи младших школьников, «Вестник» Научно-теоретический журнал, Волгоград, 2015, Səh. 55-59

2.      Naxçıvandakı Əshabi-Kəhf mağarasının Türk  Mədəniyyət mirasındakı  yeri, Konfrans məqaləsi, 10 noyabr, 2018, Türkiyə, Urfa,V oturum, Səh.72-75

3.      Актуалные исследования в современном мире, 3 (71), цаст 6, переяслав 2021, Украина, Səh. 83-87

4.      İbtidai siniflərdə şagirdlərin nailiyyətləri üçün düzgün qiymətləndirilməsi və məzmun xətləri, Bulletin of science and practice. 2021, Səh 322-333

5.      Ways  to develop intellectual skills in students ( Orta məktəblərdə şagirdlərin intellektual səviyyəsinin inkişaf yoları), Buxara Dövlət Universiteti  2023, Səh, 268

 

Respublika jurnallarındakı nəşrlər

1.       Şagirdlərdə riyaziyyata maraq tərbiyəsinin üsul və  vəsaitləri NDU-nun elmi xəbərləri, 3 1999, Səh. 119-121                                                                  

2.       Vaxt hesablamalarına aid məsələlər həllinin tədrisinə dair NDU-nun elmi xəbərləri, 3 2000, Səh.90-95                                                                        

                  3. 1-100 qədər natural ədədlərin nömrələnməsi, öyrədilməsi texnologiyası, NDU-nun elmi xəbərləri, 200 Səh. 71-75                                                         

                 4. Uşaqların riyazi təsəvvürlərininkişafında riyazi məzmunlu süjetli-didaktik oyunlar bir vasitə kimi, NDU-nun   elmi xəbərləri ,10 2003, Səh. 93-94

                 5. F.Hacıyeva, İ.Rüstəmov, İbtidai siniflərin riyaziyyat təlimində əyləncəli çalışmaların əhəmiyyəti və didaktik    funksiyalar, NMİ-nin elmi xəbərləri, 2 2005, Səh. 58-60

                 6.  F.Hacıyeva , İ.Rüstəmov, İbtidai siniflərdə tənlik qurmaqla məsələlər həllinin təliminə dair, MEA xəbərləri   2005, Səh. 598-603                            

                 7. F.Hacıyeva , İ.Əliyev, Riyazi anlayış, onun tərifi və tərifə verilən tələblərə dair bəzi mülahizələr, NMİ-nin elmi xəbərləri ,2010, Səh. 4-7 

                8.  F.Hacıyeva, İ.Rüstəmov, İbtidai siniflərdə ədədi ifadələrin öyrədilməsi metodikası, NMİ-nin elmi xəbərləri,  2010,   Səh. 3

                9. Şagirdlərdə riyazi nitqin inkişaf etdirilməsi yolları, ADU-nun Xəbərləri, B 2014 N4, Səh. 428-429

 10. Riy 10. Riyazi təlimin məqsədləri NDU-nun elmi əsərləri, Səh. 83-87                                                        11.Əsas kəmiyyətlərin təlimi prosesində şagirdlərin riyazi nitqinin inkişaf etdirilməsi, (I-IV siniflər) NDU N2 2016 Səh.80-85

                      12. Şagirdlərin  “Sahə anlayışı”  və ölçü vahidləri ilə tanış edilməsi prosesində riyazi nitqin inkişaf etdirilməsi   NMİ N4 2016 Səh.87-90      

                        13. İbtidai siniflərdə Riyazi çalışmaların Təsnifi və xüsusiyyətləri. NMİ N1 2017 Səh.90-93                                                                  

14  

14.   Məsələ həlli prosesində şagirdlərin məntiqi təfəkkürünün və riyazi nitqinin inkişaf etdirilməsi III-IV siniflər APİ,  Xəbərlər Bakı, № 3-15 Səh.464-466

15. Hissə və kəsr anlayışlarının öyrədilməsi prosesində şagirdlərin riyazi nitqinin inkişaf etdirilməsi Fizika riyaiyyat və informatikanın tədrisi Bakı, №2 2017 Səh. 66-71

16. Cismin hərəkət sürəti anlayışını daxil etməklə, şagirdlərin riyazi nitqinin və məsələ həlletmə bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi NMİ-2018 Səh. 88-92

17. Şagirdlərin sahə anlayışları və ölçü vahidləri ilə tanış edilməsi prosesində riyazi nitqin inkişaf etdirilməsi Məqalə, Naxçıvan Müəllimlər institutu, 2019, N 1(55) Səh. 50-51

18. İbtidai siniflərdə məsələ həlli təlimində varislik Naxçıvan Dövlət Universiteti 2020 Səh 57-62

19. İbtidai siniflərdə riyazi məsələlərinin verilmə ardıcılllığı Müəllimlər İnstitutu 2020 Səh.55-57

20. İbtidai sinif şagirdlərinin riyazi nitqinin inkişaf etdirilməsi formalarıMüəllimlər İnstitutu 2020 Səh 59-62

21. İbtidai siniflərdə tətbiq olunan məzmun xətləri Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Səh 101-104

22. Ümumtəhsil məktəblərində məktəbdaxili qiymətləndirmə Naxçıvan : Nuh, 2021, Səh.328-332

23. I – IV siniflərdə həndəsə elementlərinin öyrədilməsi metodikasının bəzi məsələləri Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 2022         Səh 95-99

24. Həndəsənin tarixi və öyrədilməsi metodikası Təhsil Nazirliyinin jurnalı, Peşə təhsili və insan kapitalı jurnalı 2022 Səh 93-96

25. Həndəsənin yaranması və anlayışlar sisteminin öyrənilməsi   Naxçıvan Universiteti, 2022      Səh 333-337

26. Həndəsənin ümumi qanunauyğunluqları və tədrisi Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 2022

27. Orta məktəblərdə intellektual inkişaf və təhsil uğurları Məqalə Bakı, Qədim diyar 2023 Səh 12-20

28. Qədim diyar (Ancient land) İmpakt faktorlu : 1.028 cild 5 sayı 5 Bakı-2023

29. Orta məktəblərdə ümumiləşdirmə qabiliyyətinin yüksəldilməsi yolları NMİ, “Məktəb”, 2024 Səh. 42-47

30. Naxçıvan Muxtar Respublikasının orta məktəblərində müəllim-şagird münasibətləri   “Qədim diyar”, Beynəlxalq elmi jurnal, Bakı-2024

31. Ümumtəhsil məktəblərində müəllim-şagird münasibətinin düzgün qurulmasının təlim prosesindəki rolu haqqında Danish, jurnal, 2024  Səh. 60-63

          

                                                                                 

14.

 

 

2015 N9

.

 

 

Konfrans və simpoziumlarda məqalə və tezis şəklində nəşrlər

1.      Müasir dövrdə orta məktəblərdə təhsil uğurları, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Beynəlxalq İpək Yolu və Naxçıvan mövzusunda Beynəlxalq Elmi Konfrans, 2023, səh. 651-655

2.       Orta məktəblərdə təhsil uğurları, Naxçıvan Universiteti (konfrans materialı), 2023, Səh, 651-655

3.      Naxcıvan Muxtar Respublikasında təhsilin inkişafı(1991-2015), Akademiyada konfrans

2024

4.      İrəvan müəllimlər seminariyası (1836-1918), Batabatda konfras, 2024

Dərs və metodik vəsaitlər, proqramlar

1.      Seçmə fənn: Ali riyaziyyat. İxtisas: 050120   Texnologiya müəllimliyi, Proqram, Naxçıvan, 2021,

2.      Şagirdlərin riyazi nitqinin inkişaf etdirilməsi, Monoqrafiya “Elm və təhsil”, Bakı -2022, 277 səhifə

3.      İbtidai sinif şagirdlərinin riyazi nitqinin inkişaf etdirilməsində riyaziyyat dərsliklərinin imkanları və texnologiyanın rolu, Dərs vəsaiti, Bakı, (135 səhifəlik)2023

4.      Məktəb riyaziyyatı məsələlərinin həlli metodikası, Proqram, 2024

ELMİ VƏ PEŞƏKAR FƏALİYYƏTLƏR

Əlaqə

Ünvan

Azərbaycan Respublikası, Naxçıvan Muxtar Respublikası, Naxçıvan şəhəri, A.Zamanov 34, ev 34

Telefon

055 579 59 51

İş telefon

Yoxdur

Mobil

055 579 59 51

Email

fatmahaciyeva022@gmail.com

fatmahaciyeva022@gmail.com