2000-2008-ci illərdə magistratura şöbəsinə dosent Musa Piriyev rəhbərlik etmişdir. 2002-ci ildən başlayaraq magistratura təhsil səviyyəsində qiyabi təhsilin də aparılmasına icazə verilmişdir, buna görə də 2002-2003-cü tədris ilində universitetdə qəbul aparılan ixtisaslaşmaların sayı əyani təhsil üzrə 34 və qiyabi təhsil üzrə isə 10 olmuşdur.
2008-cı ildən dekanlıq kimi fəaliyyətə başlayan magistraturada ixtisaslaşmaların sayı və qəbul olunan magistrantların sayı daha da artmışdır.
2008-2012-ci illərdə Naxçıvan Dövlət Universitetində Magistratura üzrə dekanlığa dosent Elbrus İsayev rəhbərlik etmişdir.
2008-ci ildə dekanlıq kimi fəaliyyətə başlayan strukturda dekan müavini ştatı yaradılmış və 2010-cu ilə qədər bu vəzifədə dos. Orxan Cəfərov çalışmışdır. 2010-cu ildən 2019-cu ilə qədər dekan müavini, indi isə direktor müavini vəzifəsində dos. Asəf Əliyev çalışır.
2012-ci ildən 2023-cü ilin iyun ayınadək Magistratura Mərkəzinə biologiya üzrə elmlər doktoru, professor Etibar Məmmədov rəhbərlik edib.
2023-cü ilin iyul ayından Quliyev Çapay Qadir oğlu Magistratura və Doktorantura mərkəzinə rəhbərlik edir.
E-mail: capayquliyev@ndu.edu.az
№ | Adı və soyadı | Vəzifəsi |
1 | Quliyev Çapay Qadir oğlu | direktor |
2 | Əliyev Asəf Asif oğlu | direktor müavini |
3 | Dünyamalıyeva Ülkər Rəsul qızı | kompüter operatoru |
4 | Həsənov Məhərrəm Vahid oğlu | tyutor |
5 | Novruzova Fatma Yasin qızı | tyutor (analıq məzuniyyətində) |
2019-cu ilin iyun ayından isə magistratura Mərkəz kimi fəalliyətini davam etdirir.
Naxçıvan Dövlət Universitetində magistratura səviyyəsində təhsilə maraq ilbəil artmışdır. Universitetin maddi-texniki bazasının təkmilləşdirilməsi, tədris prosesinin müasir tələblərə cavab verən səviyyədə qurulması nəticəsində, artıq 2003-2004-cü təsris ilindən magistrturaya 27 istiqamət üzrə 38 ixtisada qəbul aparılmışdır. Sonrakı illərdə də bu ənənə davam etdirilmiş, magistraturada qəbul aparılan ixtisas və ixtisaslaşmaların, eləcə də bitirimiş magistrantların sayı artmışdır.
Magistraturada ilk buraxılışın olduğu 1999-cu ildən başlayaraq, indiyədək 2344 nəfər Naxçıvan Dövlət Universitetində magistratura təhsil səviyyəsini bitirərək, magistr dərəcəsi almışdır.
İllər üzrə magistrant sayı
İllər | Magistrant sayı |
1999 | 26 |
2000 | 26 |
2001 | 32 |
2002 | 42 |
2003 | 46 |
2004 | 48 |
2005 | 92 |
2006 | 97 |
2007 | 74 |
2008 | 56 |
2009 | 71 |
2010 | 79 |
2011 | 85 |
2012 | 109 |
2013 | 120 |
2014 | 160 |
2015 | 130 |
2016 | 148 |
2017 | 152 |
2018 | 104 |
2019 | 143 |
2020 | 178 |
2021 | 142 |
2022 | 184 |
2023 | 212 |
Cəmi: | 2556 |
Təqdirəlayiq haldır ki, 2002-ci ildən başlayaraq indiyədək, universitetimizin magistratura təhsil pilləsini müxtəlif ölkələrdən olan 144 əcnəbi magistant bitirmişdir. Bunladan 121 nəfər Türkiyə, 13 nəfər İran, 5 nəfər Cənubi Koreya, bir nəfər İraq, bir nəfər Banqladeş, 2 nəfər Rusiya və bir nəfər isə Almaniya vətəndaşı olmaqla, ümumilikdə 12 ixtisas üzrə əyani və qiyabi şöbələrdə təhsil almışlar. Hazırda da əcnəbi vətəndaşlar magsitraturada təhsil alırlar. 2014-cü tədris ilindən magistratura səviyyəsində qiyabi təhsil dayandırılmış, yalnız əyani təhsil aparılmasına icazə verilmişdir.
İllər ərzində magistraturada müxtəlif istiqamət və ixtisaslaşmalar üzrə təhsil alan magistrantların sayı artmışdır. Belə ki, hazırda magsistratura təhsil səviyyəsi üzrə I kursda 71 ixtisaslaşma üzrə 199 magistrant (bunlardan 1 nəfəri əcnəbi) və II kursda 68 ixtisaslaşma üzrə 231 magistrant (bunlardan 6 nəfəri əcnəbi) təhsil alır.
Qeyd etmək lazımdır ki, 2023-2024-ci tədris ilində magistartura təhsil səviyyəsinə qəbul planında nəzərdə tutulmuş 250 yerə qarşı 212 nəfər qəbul olunmuşdur (84,8 %) .
Magistratura təhsil pilləsində təhsilini davam etdirəcək magistrantlar üçün yüksək səviyyəli, hərtəfəli biliklərə yiyələnmək üçün hər cür şərait yaradılmışdır. Magistraturanın maddi-texniki bazası təkmilləşdirilmiş, tədris siniflərində kompyuterlərlər qoyulmuş, elektron lövhələr və elektron kürsülər olan auditoriyalar qurulmuş, sürətli internetə malik olan kompyuter mərkəzi yaradılmışdır. Burada yaradılmış “Azərbaycanşünaslıq mərkəzi”, “Tələbə Turizm Assosasiyası”, “Kitabxana” bütün ixtisaslaşmalar üzrə təhsil alan magistrantların öz ixtisasları ilə yanaşı elmi dünyagörüşünün, vətənpərvərlik xüsusiyyətlərinin formalaşmasına xidmət edir.
· Azərbaycan dili və ədəbiyyatın tədrisi metodikası və metodologiyası
· Azərbaycan dili
· Xarici dilin tədrisi metodikası və metodologiyası (ingilis dili)
· Dilşünaslıq (ingilis dili)
· Dilşünaslıq (alman dili)
· Dilşünaslıq (fransız dili)
· Dilşünaslıq (rus dili)
· Dilşünaslıq (ərəb dili)
· Dilşünaslıq (fars dili)
· Azərbaycan ədəbiyyatı
· Ədəbiyyatşünaslıq (Dünya ədəbiyyatı)
· Ədəbiyyatşünaslıq (xarici ölkə xalqlarının ədəbiyyatı, Amerika ədəbiyyatı)
· Tarix fənnin tədrisi metodikası və metodologiyası
· Biblioqrafiyaşünaslıq
· Sənəd resursları və informasiya axtarış sistemləri
· Muzeyşünaslq
· Arxeoloji və tarixi memarlıq abidələrinin bərpası
· Beynəlxalq münasibətlər tarixi və nəzəriyyəsi
· Beynəlxalq münasibətlər və diplomatiya
· Dövlət hüququ
· Mülki və təsərrüfat hüququ
· İnsan hüquqları
· İqtisadiyyatın tənzimlənməsi
· Strateji idarəetmə
· İstehsal sferasında mühasibat uçotu və audit
· Beynəlxalq maliyyə valyuta kredit sistemləri
· Beynəlxalq iqtisadi münasibətlər
· Makroiqtisadi siyasət
· Dövlət qulluğunun təşkili və idarə edilməsi
· Mətbuat tarixi
· Radio-telejurnalistika
· Təsviri-incəsənət tarixi və nəzəriyyəsi
· İnstrumental ifaçılığın tarixi, nəzəriyyəsi və metodikası
· Musiqi fənninin tədrisin metodikası və metodologiyası
· Musiqi tənqidi
· Etnomusiqişünaslıq
· Memarlıq abidələrinin bərpası və yenidən qurulması
· Şəhərsalma
· İnformasiya texnologiyaları və telekommunikasiya sistemləri
· Turizm və sosial mədəni servis xidməti
· Otelçilik
· Botanika
· Baytarlıq sanitar ekspertizası
· Parazitologiya və invazion xəstəliklər
· Onurğasızlar zoologiyası
· İnsan və heyvan fiziologiyası
· Bitki fiziologiyası
· Ekoloji biologiya
· İnformatika fənninin tədrisi və metodologiyası
· Fizika fənninin tədrisi və metodologiyası
· Coğrafiya fənninin tədrisi və metodologiyası
· Kimya fənninin tədrisi və metodologiyası
· Biologiya fənninin tədrisi və metodologiyası
· Riyaziyyat fənninin tədrisi və metodologiyası
· Təsviri incəsənət fənninin tədrisi və metodologiyası
· Aktyor ifaçılığının tədrisi metodikası və metodologiyası
· Ətraf mühitin mühafizə metodları və bərpası
· Pedaqogika nəzəriyyəsi və tarixi
· Sosial pedaqogika
· Təhsildə monitorinq və qiymətləndirmə
· Texnologiya fənninin tədrisin metodikası və metodologiyası
· Elektroenergetika mühəndisliyi
· Elektrik şəbəkə sistemləri
· Yol hərəkətinin təşkili və təhlükəsizliyi
· Dəmir yolu təsərrrüfatı və onun istismarı
· Həyat fəaliyyətinin müxtəlif sahələrində sosial iş
· Gənclərlə iş
· Fiziki tərbiyə nəzəriyyəsi və metodikası
· Bədən tərbiyəsi və idmanda tibbi bioloji təminat
· Meliorasiya –mühəndis sistemləri tikintisi və istismarı
· Əczaçlıq texnologiyası
Naxçıvan Dövlət Universiteti
Magistratura təhsil səviyyəsinə qəbulun nəticələri
(2023-2024-cü tədris ili üçün)
Qəbul planı: 250 nəfər
Qəbul olunmuşdur– 212 nəfər (84,8 %)
№ |
İxtisaslaşma |
Plan yeri |
Qəbul olunub |
Bos qalıb |
1 |
Azərbaycan dili və ədəbiyyatının tədrisi metodikası və metodologiyası |
8 |
8 |
0 |
2 |
Xarici dilin tədrisi metodikası və metodologiyası (ingilis dili) |
5 |
5 |
0 |
3 |
-Dilşünaslıq (ingilis dili) |
6 |
4 |
2 |
4 |
-Dilşünaslıq (alman dili) |
1 |
1 |
0 |
5 |
Dilşünaslıq (fransız dili) |
2 |
1 |
1 |
6 |
-Dilşünaslıq (ərəb dili) |
1 |
0 |
1 |
7 |
-Dilşünaslıq (fars dili) |
2 |
2 |
0 |
8 |
Azərbaycan ədəbiyyatı |
4 |
4 |
0 |
9 |
Azərbaycan dili |
8 |
8 |
0 |
10 |
-Texnologiya fənninin tədrisi metodikası və metodologiyası |
3 |
3 |
0 |
11 |
-Musiqi fənninin tədrisi metodikası və metodologiyası |
2 |
1 |
1 |
12 |
Pedaqogika nəzəriyyəsi və tarixi |
5 |
5 |
0 |
13 |
Sosial pedaqogika |
5 |
5 |
0 |
14 |
Təhsildə qiymətləndirmə və monitorinq |
5 |
5 |
0 |
15 |
Mətbuat tarixi |
4 |
3 |
1 |
16 |
Tarix fənninin tədrisi metodikası və metodologiyası |
3 |
3 |
0 |
17 |
Azərbaycan tarixinin mənbəşünaslığı və tarixşünaslığı |
4 |
1 |
3 |
18 |
Türk dünyası tarixi |
3 |
3 |
0 |
19 |
Azərbaycanın yeni və ən yeni tarixi |
5 |
2 |
3 |
20 |
Arxeoloji və tarixi memarlıq abidələrinin mühafizəsi |
3 |
3 |
0 |
21 |
Beynəlxalq münasibətlər tarixi və nəzəriyyəsi |
4 |
1 |
3 |
22 |
Beynəlxalq münasibətlər və diplomatiya |
4 |
4 |
0 |
23 |
Sənəd resursları və informasiya axtarış sistemləri |
2 |
0 |
2 |
24 |
Dövlət hüququ |
3 |
3 |
0 |
25 |
Dövlət və hüquq nəzəriyyəsi və tarixi |
3 |
2 |
1 |
26 |
Cinayət hüququ, cinayət prosesi, kriminalistika və məhkəmə ekspertizası |
3 |
3 |
0 |
27 |
Aktyor ifaçılığının tarixi və nəzəriyyəsi |
2 |
2 |
0 |
28 |
Vokal ifaçılığının tarixi və nəzəriyyəsi |
1 |
0 |
1 |
29 |
İnstrumental ifaçılığın tarixi, nəzəriyyəsi və metodikası (musiqi alətləri üzrə) |
4 |
4 |
0 |
30 |
Musiqi tənqidi |
5 |
5 |
0 |
31 |
Etnomusiqişünaslıq |
4 |
4 |
0 |
32 |
Beynəlxalq iqtisadi münasibətlər |
3 |
3 |
0 |
33 |
İstehsal sferasında mühasibat uçotu və audit |
3 |
3 |
0 |
34 |
İqtisadiyyatın tənzimlənməsi |
4 |
4 |
0 |
35 |
İqtisadiyyatın tənzimlənməsi (tədrisi ingilis dilində) |
4 |
1 |
3 |
36 |
Strateji idarəetmə |
2 |
2 |
0 |
37 |
Riyaziyyatın tədrisi metodikası və metodologiyası |
5 |
5 |
0 |
38 |
İnformatika fənninin tədrisi metodikası və metodologiyası |
4 |
4 |
0 |
39 |
Fizika fənninin tədrisi metodikası və metodologiyası |
2 |
2 |
0 |
40 |
Yarımkeçiricilər fizikası |
2 |
2 |
0 |
41 |
Kimya fənninin tədrisi metodikası və metodologiyası |
5 |
3 |
2 |
42 |
Fiziki kimya |
3 |
3 |
0 |
43 |
Qeyri-üzvi kimya |
4 |
3 |
1 |
44 |
Biologiya fənninin tədrisi metodikası və metodologiyası |
3 |
3 |
0 |
45 |
Botanika |
3 |
3 |
0 |
46 |
Bitkilərin genetikası və seleksiyası |
3 |
3 |
0 |
47 |
Onurğasızlar zoologiyası |
3 |
3 |
0 |
48 |
Biotexnologiya |
2 |
2 |
0 |
49 |
Torpaqşünaslıq |
3 |
2 |
1 |
50 |
Coğrafiya fənninin tədrisi metodikası və metodologiyası |
3 |
1 |
2 |
51 |
İqtisadi və sosial coğrafiya |
3 |
3 |
0 |
52 |
Elektrik şəbəkə və sistemləri |
3 |
1 |
2 |
53 |
Yol hərəkətinin təşkili və təhlükəsizliyi |
2 |
1 |
1 |
54 |
İnformasiya texnologiyaları və telekommunikasiya sistemləri |
4 |
4 |
0 |
55 |
İdarəetmədə informasiya sistemləri |
3 |
3 |
0 |
56 |
İnformasiya mühafizəsi və təhlükəsizliyi |
3 |
3 |
0 |
57 |
Təsviri incəsənət fənninin tədrisi metodikası və metodologiyası |
4 |
4 |
0 |
58 |
Memarlıq abidələrinin bərpası və yenidən quruluması |
2 |
0 |
2 |
59 |
Şəhərsalma |
2 |
0 |
2 |
60 |
Baytarlıq cərrahiyəsi |
2 |
2 |
0 |
61 |
Mamalıq ginekologiya və suni mayalanma |
2 |
2 |
0 |
62 |
Turizm və sosial mədəni servis xidməti |
4 |
4 |
0 |
63 |
Fiziki tərbiyə nəzəriyyəsi və metodikası |
4 |
4 |
0 |
64 |
Meliorasiya-mühəndis sistemləri tikintisi və istismarı |
3 |
3 |
0 |
65 |
Həyat fəaliyyətinin müxtəlif sahələrində sosial iş . |
5 |
5 |
0 |
66 |
Rəngkarlıq (sahələr üzrə) |
2 |
0 |
2 |
67 |
Sinxron tərcümə ( İngilis dili) |
5 |
5 |
0 |
68 |
Həndəsə |
2 |
2 |
0 |
69 |
Cəbr və topologiya |
2 |
2 |
0 |
70 |
Riyazi analiz |
2 |
2 |
0 |
71 |
Xalq çalğı alətləri ifaçılığının nəzəriyyəsi və metodikası |
2 |
2 |
0 |
72 |
Ümumi psixologiya |
2 |
1 |
1 |
73 |
Toksikoloji kimya |
2 |
2 |
0 |
74 |
Biznesin təşkili və idarə edilməsi ( Bank işi üzrə) |
10 |
10 |
0 |
|
|
250 |
212 |
38 |