Quliyev Çapay Qadir oğlu

Psixologiya üzrə fəlsəfə doktor

 E-mail: capayquliyev@ndu.edu.az

Telefon: (+994) 50 325 11 11

  18 aprel 1981-ci ildə Naxçıvan Muxtar Respublikasının Babək rayon Nehrəm kəndində anadan olmuşdur. 1997-   2001-ci illərdə  Naxçıvan Dövlət Universitetinin Təbiətşünaslıq və Tibb fakultəsinin biologiya ixtisasında təhsil   almış və  həmin ixtisası fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.

   2001-2003-cü illlərdə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Magistratura şöbəsində psixologiya ixtisası  üzrə təhsil   almış və həmin ixtisası fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.

2001 ci ildən Naxçıvan Müəllimlər institutunun Pedaqogika və Psixologiya kafedrasında  labarant kimi işə başlamış, 2003-cü ildə baş labarant, 2004-cü ildə müəllim, 2013  cü ildən isə həmin kafedranın  baş müəllimidir.   

3 proqram, 1 metodik vəsait, 40 dan artıq elmi məqalənin və beynəlxalq konfrans materiallarının müəllifidir. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti Yanında Ali Attestasiya Kommissiyasının 29 yanvar 2020-ci il tarixli qərarı ilə (6104.01-Pedaqoji psixologiya) ixtisasında psixologiya elm sahəsi üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi almışdır.

2018-ci ildən Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Elmi əsərlər jurnalının Psixologiya bölməsi üzrə redaksiya heyyətinin üzvüdür.

2019-2020-ci illər ərzində Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Təbiət və incəsənət fakültəsinin dekan müavini, 2020-2022-ci illər Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun İxtisasartırma və yenidənhazırlanma üzrə prorektoru, 26 yanvar 2022-ci il tarixdən 03 aprel 2023-cü il tarixədək  Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Tədris və tərbiyə işləri üzrə prorektoru vəzifəsində çalışmışdır.

03 iyul 2023-cü ildən Naxçıvan Dövlət Universiteti Magistratura və doktorantura mərkəzinin direktörü, 07 sentyabr 2023-cü il tarixdən isə Naxçıvan Dövlət Universiteti Pedaqogika və psixologiya kafedrasının 0,5 ştat daxili əvəzçi müəllimidir.

 

        Dərc оlunmuş еlmi və tədris-mеtоdik işlərinin

S İ Y A H I S I

İşin adı

İşin növü

Nəşriyyat, jurnal və s.

İşin həcmi

Həmmüəlliflər

1

2

3

4

5

 

1.     

      Sosial məsələlər və şəxsiyyətin istiqamətləndirilməsi

Məqalə

Naxçıvan Dövlət Universiteti. Elmi əsərlər, Naxçıvan,  Qeyrət, 2004 №14

s. 44-47

Qadir Quliyev

2.     

“Məktəbi-tərbiyə”nin ədəb qaydaları milli davranış qaydalarımızın nümunəsi kimi

Tezis

İctimai – siyasi, ədəbi - bədii, elmi- publisistik,  jurnal Naxçıvan 2004

s.147-149

 

3.     

Milli mənlik şüurunun struktur komponentləri

Məqalə

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər, Naxçıvan, Məktəb,  2011 № 3

s. 8-13

 

4.     

Milli adət və ənənələrin şagirdlərdə milli mənlik şüurunun formalaşmasına təsiri

Tezis

Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texno-logiyanın təlim tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu nəşriyyatı Naxçıvan:  Məktəb, 2011,

s. 43-46

 

 

5.     

Novruz bayramı milli dəyərlər kimi

Məqalə

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Elmi Əsərləri, Naxçıvan: Məktəb,  2012, cild: 8 № 2

s. 24-27

 

6.     

Şagird şəxsiyyətinin formalaşmasında yeni təhsil konsepsiyalarının əhəmiyyəti

Tezis

Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsi və müasir təhsil konsepsiyaları mövzusunda keçirilmiş beynəlxalq elmi konfransın materialları. Bakı: Mütərcim, 2014

s. 125-127

 

7.     

Şagirdlərdə milli mənlik şüurunun formalaşdırılmasının əhəmiyyəti  .

 

Tezis

Mmüasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş raespublika konfransı. Naxçıvan: Məktəb, 2014

s.82-84

 

8.     

Нацгщнальное самосознание и факторы, обуславливающие его развитие

 

Məqalə

Полтавський националный педагогичный универститет имени В.Г.Кореленка. Науковий журнал  Киев-Полтава: № 2 (8) частина 2 2015

s. 280-291

 

9.     

Milli mənlik şüurunun psixoloji əsasları

Məqalə

      Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Elmi Əsərləri, Naxçıvan: Məktəb, 2015, Cild: 11 № 1

 

 

s. 18-23

 

10.  

Emosional mühit amili və yeniyet-mələrin mənlik və milli mənlik şüurunun təşəkkülündə rolu

Məqalə

Pdaqoji Universitet Xəbərləri, Bakı: ADPU, 2015, №3,

s. 408-411 

 

11.  

Müasir dövrdə milli mənlik şüurunun inkişaf xüsusiyyətlərini şərtləndirən cəhətlər və pedaqoji prosesdə onların nəzərə alınması

Məqalə

Psixologiya jurnalı, Bakı: “Təhsil” nəşriyyatının mətbəəsi, 2015,

s. 62-70

 

 

12.  

Milli mənlik şüurunun meyarı olan  ağlın pedaqoji-psixoloji əsasları

Məqalə

Bakı Dövlət Universiteti Dil və Ədəbiyyat Beynəlxalq Elmi Nəzəri jurnal, Bakı: Ləman nəşr-poliqr, 2015

s. 364-368

 

13.  

Milli mənlik şüurunun mahiyyəti və onun aşılanması psixologiyası

Tezis

 

Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: müasir yanaşmalar, Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Bakı: Mütərcim, 2015

 

s. 209-211

 

14.  

Müasir dövrdə milli mənlik şüurunun inkişaf xüsusiyyətlərini  şərtləndirən cəhətlər

Tezis

Azərbaycan təhsilində strateji hədəflər və pedaqoji elmlərin qarşısında duran vəzifələr Respublika elmi konfransının materialları. Bakı:ARTPİTTM- nin nəşriyyatı, 2015

 

 

s. 25-26

 

15.  

Milli mənlik şüurunun formalaş-dırılması yeniyetmə şəxsiyyətinin sosiallaşmasının əsas amillərindən biri kimi

Məqalə

Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunun Elmi Əsərləri, Bakı: Mütərcim, 2016, Cild 83, 1

s. 191-197

 

16.  

Yeniyetməlik dövrünün psixoloji xüsusiyyətləri və milli mənlik şüuru-nun təşəkkülündə onların mövqeyi

Məqalə

Azərbaycan Dillər Universitetinin  Elmi xəbərləri, Bakı: Mütərcim, 2016, №2

 

 

s. 315-321

 

17.  

Təhsilin sosiallaşması  və onun şagirdlərin milli mənlik şüurunun formalaşmasına təsiri

Məqalə

Naxçıvan Dövlət Universiteti  Elmi əsərlər, Naxçıvan: Qeyrət, 2016,  №6 (74)

 

s. 84-88

 

18.  

Milli mənlik şüurunun formalaşma-sında azərbaycançılıq  ideyasının rolu və əhəmiyyəti

Məqalə

Bakı Qızlar Universiteti Elmi Əsərlər, Bakı: BQU-nun mətbəəsi, 2016, №1,

s. 71-78

 

19.  

Milli mənlik şüurunun pedaqoji və psixoloji əsaslarının düzgün müəyyənləşdirilməsini şərtləndirən cəhətlər

Məqalə

Naxçıvan Dövlət Universiteti  Elmi əsərlər, Naxçıvan: Qeyrət, 2016,  №4 (78)

s. 125-131

 

20.  

Пути развития национального самосознания у учащихся

Tezis

Качество высшего образования: соврименные тенденции и перспективы развития образо-вательной деятельности высшего учебного заведения. Международной научно-методи-ческой конференции.  Полтава:  Пует, 2016

 

s. 404-407

 

21.  

Şagirdlərdə ağlın keyfiyyətlərinin formalaşdırılmasına yeni təhsil konsepsiyası tələbləri baxımından yanaşma

Tezis

Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər”  Respublika elmi konfransının materialları. Naxçıvan: Məktəb, 2016

s.36-41

 

22.  

Milli mənlik şüurunun pedaqoji və psixoloji əsaslarının müəyyənləş-dirilməsi və yeni təhsil sistemində nəzərə alınmasının əhəmiyyəti

Tezis

Azərbaycan təhsil siyasətinin prioritetləri: müasir yanaşmalar” Beynəlxalq emi konfransın materialları. Bakı: Mütərcim, 2016

s. 45-46

 

23.  

Pedaqoji prosesdə yetişən nəsilin milli mənlik şüurunun formalaşmasında təfəkkürün rolu

Məqalə

Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu Elmi əsərlər, Bakı: Mütərcim, 2017, № 6.

s. 206-211

 

24.  

Yeniyetmələrin milli mənlik şüurunun formalaşmasında ictimai rəyə əsasla-nan faktların təsir gücü və onlardan istifadə mexanizimləri

Tezis

Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu nəşriyyatı, Naxçıvan:  Məktəb, 2017,

s. 67-70

 

25.  

Yeniyetmələrin milli mənlik şüurunun formalaşmasında təlabat və maraqların nəzərə alınması imkanları

Məqalə

Naxçıvan Dövlət Universiteti  Elmi əsərlər, Naxçıvan: Qeyrət, 2018,  №1 (90)

s. 23-28

 

26.  

Qorxu hissinə fəlsəfi, tibbi, psixoloji, dini və bədii yanaşma

Məqalə

Naxçıvan Dövlət Universiteti  Elmi əsərlər, Naxçıvan: Qeyrət, 2018, 

 

 

s. 71-76

 

27.  

Ümid və inamın mahiyyətinə fəlsəfi, bədii, tibbi və psixoloji yanaşma

Məqalə

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Elmi əsərlər, Naxçıvan, “Məktəb” 2019

s. 77-83

 

28.  

Məktəb psixoloqunun işinə müasir yanaşmalar

Məqalə

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Elmi əsərlər jurnalı, Naxçıvan, Məktəb nəşriyyatı, 2019, № 3 (57)

s. 87-92

 

29.  

Yaşıllıqların insanların psixoloji sağlamlığında rolu və əhəmiyyəti

Məqalə

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Elmi əsərlər, Naxçıvan, “Məktəb” 2019

s. 77-84

 

 

30.  

Fəal (interaktiv) təlimin təşkilində şagirdlərdə təfəkkürün inkişafında fikri proseslərinin nəzərə alınması

Tezis

Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr, reallıqlar və perspektivlər mövzusuna həsr edilmiş Respublika elmi-praktik konfransın materialları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Məktəb, 2019

s. 50-51

 

31.  

Yeni təlim metodlarının şagird şəxsiyyətinin formalaşmasında rolu

Tezis

Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr, reallıqlar və perspektivlər mövzusuna həsr edilmiş Respublika elmi-praktik konfransın materialları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu,  Məktəb, 2020

s. 230-232

 

32.  

Naxçıvan xalçalarında işlənmiş təsvirlərin və rənglərin tarixi etnopsixoloji xüsusiyyətləri.

Məqalə

Psixologiya jurnalı, Bakı: “Təhsil” nəşriyyatının mətbəəsi, 2021

s.

 

33.  

Yeniyetmə və gənclərin mənlik şüurunun formalaşmasında azərbaycançılıq ideyasının aşılanmasının pedaqoji-psixoloji əsasları

Tezis

“Qarabağa gedən yol” XVII Beynəlxalq elmi simpozium, Götenbor/ Sviden, 28 avqust 2021-ci il

s. 182-186

 

34.  

Nizami Gəncəvi yaradıcılığında özünüdərketmə və özünüqiymətləndirmə məsələləri

Tezis

“Şərq ədəbiyyatında Nizami Gəncəvi yaradıcılığı” Respublika elmi konfransı NDU, “Qeyrət” nəşriyyatı, 2021-ci il

s. 106-110

 

35.  

Öyrədənlərin peşəkar inkişafının psixoloji əsasları

Tezis

“Müasir təhsilin inkişaf strategiyaları: uğurlar və çağrışlar” Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Naxçıvan-26-27 noyabr 2021-ci il

s. 71-75

 

36.  

Təhsildə sosial-psixoloji xidmət mərkəzlərinin yaradılması aktual məsələ kimi

Tezis

“Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təcrübəsi” mövzusunda respublika elmi-praktik konfransının

materialları Naxçıvan-20 may 2022-ci il

S. 23-24

 

37.  

Müasir dövrdə pedaqoji kadr hazırlığında ixtisasa və peşəyə münasibətin psixoloji məsələləri

Tezis

“Əbdül Əlizadə: Azərbaycan psixologiyasının tarixi və inkişaf perspektivləri” respublika elmi konfransının materialları

Bakı-22 oktyabr 2022-ci il

s. 101-103

 

38.  

Tədrisin səmərəliliyinin müəllimin pedaqoji, psixoloji,

metodiki bilik və bacarıqlarından asıllığı

Tezis

“Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təcrübəsi” mövzusunda respublika elmi-praktik konfransının

materialları Naxçıvan-31 may 2023-cü il

s. 22-23

 

39.  

Ümummilli lider Heydər Əliyev və ölkədə kadr hazırlığı siyasəti

Tezis

“Heydər Əliyev və azərbaycanda ali təhsil”

         Ümummilli lider heydər əliyevin

100 illik yubileyinə həsr olunmuş

respublika elmi konfransının

materialları

Naxçıvan-12 may 2023-cü il

s. 46-47

 

40.  

Xalqın ümummilli liderə inamının tarixi psixoloji əsasları

Məqalə

Ümummilli lider Heydər Əliyevin 100 illiyinə həsr olunmuş Naxçıvan Dövlət Universiteti elmi əsərlər jurnalının xüsusi buraxılışı

 

 

41.  

Ermənilərin ərazi iddialarının tarixi-psixoloji səbəbləri

Tezis

Qərbi Azərbaycana qayıdış konqresi.

Naxçıvan Şəhəri 23-24 noyabr 2023-cü il