Psixologiya üzrə fəlsəfə doktor
E-mail: capayquliyev@ndu.edu.az
Telefon: (+994) 50 325 11 11
18 aprel 1981-ci ildə Naxçıvan Muxtar Respublikasının Babək rayon Nehrəm kəndində anadan olmuşdur. 1997- 2001-ci illərdə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Təbiətşünaslıq və Tibb fakultəsinin biologiya ixtisasında təhsil almış və həmin ixtisası fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.
2001-2003-cü illlərdə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Magistratura şöbəsində psixologiya ixtisası üzrə təhsil almış və həmin ixtisası fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.
2001 ci ildən Naxçıvan Müəllimlər institutunun Pedaqogika və Psixologiya kafedrasında labarant kimi işə başlamış, 2003-cü ildə baş labarant, 2004-cü ildə müəllim, 2013 cü ildən isə həmin kafedranın baş müəllimidir.
3 proqram, 1 metodik vəsait, 40 dan artıq elmi məqalənin və beynəlxalq konfrans materiallarının müəllifidir. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti Yanında Ali Attestasiya Kommissiyasının 29 yanvar 2020-ci il tarixli qərarı ilə (6104.01-Pedaqoji psixologiya) ixtisasında psixologiya elm sahəsi üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi almışdır.
2018-ci ildən Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Elmi əsərlər jurnalının Psixologiya bölməsi üzrə redaksiya heyyətinin üzvüdür.
2019-2020-ci illər ərzində Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Təbiət və incəsənət fakültəsinin dekan müavini, 2020-2022-ci illər Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun İxtisasartırma və yenidənhazırlanma üzrə prorektoru, 26 yanvar 2022-ci il tarixdən 03 aprel 2023-cü il tarixədək Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Tədris və tərbiyə işləri üzrə prorektoru vəzifəsində çalışmışdır.
03 iyul 2023-cü ildən Naxçıvan Dövlət Universiteti Magistratura və doktorantura mərkəzinin direktörü, 07 sentyabr 2023-cü il tarixdən isə Naxçıvan Dövlət Universiteti Pedaqogika və psixologiya kafedrasının 0,5 ştat daxili əvəzçi müəllimidir.
Dərc оlunmuş еlmi və tədris-mеtоdik işlərinin
S İ Y A H I S I
№ |
İşin adı |
İşin növü |
Nəşriyyat, jurnal və s. |
İşin həcmi |
Həmmüəlliflər |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
1. |
Sosial məsələlər və şəxsiyyətin istiqamətləndirilməsi |
Məqalə |
Naxçıvan Dövlət Universiteti. Elmi əsərlər, Naxçıvan, Qeyrət, 2004 №14 |
s. 44-47 |
Qadir Quliyev |
2. |
“Məktəbi-tərbiyə”nin ədəb qaydaları milli davranış qaydalarımızın nümunəsi kimi |
Tezis |
İctimai – siyasi, ədəbi - bədii, elmi- publisistik, jurnal Naxçıvan 2004 |
s.147-149 |
|
3. |
Milli mənlik şüurunun struktur komponentləri |
Məqalə |
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər, Naxçıvan, Məktəb, 2011 № 3 |
s. 8-13 |
|
4. |
Milli adət və ənənələrin şagirdlərdə milli mənlik şüurunun formalaşmasına təsiri |
Tezis |
Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texno-logiyanın təlim tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu nəşriyyatı Naxçıvan: Məktəb, 2011, |
s. 43-46
|
|
5. |
Novruz bayramı milli dəyərlər kimi |
Məqalə |
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Elmi Əsərləri, Naxçıvan: Məktəb, 2012, cild: 8 № 2 |
s. 24-27 |
|
6. |
Şagird şəxsiyyətinin formalaşmasında yeni təhsil konsepsiyalarının əhəmiyyəti |
Tezis |
Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsi və müasir təhsil konsepsiyaları mövzusunda keçirilmiş beynəlxalq elmi konfransın materialları. Bakı: Mütərcim, 2014 |
s. 125-127 |
|
7. |
Şagirdlərdə milli mənlik şüurunun formalaşdırılmasının əhəmiyyəti .
|
Tezis |
Mmüasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş raespublika konfransı. Naxçıvan: Məktəb, 2014 |
s.82-84 |
|
8. |
Нацгщнальное самосознание и факторы, обуславливающие его развитие
|
Məqalə |
Полтавський националный педагогичный универститет имени В.Г.Кореленка. Науковий журнал Киев-Полтава: № 2 (8) частина 2 2015 |
s. 280-291 |
|
9. |
Milli mənlik şüurunun psixoloji əsasları |
Məqalə |
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Elmi Əsərləri, Naxçıvan: Məktəb, 2015, Cild: 11 № 1
|
s. 18-23 |
|
10. |
Emosional mühit amili və yeniyet-mələrin mənlik və milli mənlik şüurunun təşəkkülündə rolu |
Məqalə |
Pdaqoji Universitet Xəbərləri, Bakı: ADPU, 2015, №3, |
s. 408-411 |
|
11. |
Müasir dövrdə milli mənlik şüurunun inkişaf xüsusiyyətlərini şərtləndirən cəhətlər və pedaqoji prosesdə onların nəzərə alınması |
Məqalə |
Psixologiya jurnalı, Bakı: “Təhsil” nəşriyyatının mətbəəsi, 2015, |
s. 62-70
|
|
12. |
Milli mənlik şüurunun meyarı olan ağlın pedaqoji-psixoloji əsasları |
Məqalə |
Bakı Dövlət Universiteti Dil və Ədəbiyyat Beynəlxalq Elmi Nəzəri jurnal, Bakı: Ləman nəşr-poliqr, 2015 |
s. 364-368 |
|
13. |
Milli mənlik şüurunun mahiyyəti və onun aşılanması psixologiyası |
Tezis
|
Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: müasir yanaşmalar, Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Bakı: Mütərcim, 2015
|
s. 209-211 |
|
14. |
Müasir dövrdə milli mənlik şüurunun inkişaf xüsusiyyətlərini şərtləndirən cəhətlər |
Tezis |
Azərbaycan təhsilində strateji hədəflər və pedaqoji elmlərin qarşısında duran vəzifələr Respublika elmi konfransının materialları. Bakı:ARTPİTTM- nin nəşriyyatı, 2015
|
s. 25-26 |
|
15. |
Milli mənlik şüurunun formalaş-dırılması yeniyetmə şəxsiyyətinin sosiallaşmasının əsas amillərindən biri kimi |
Məqalə |
Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunun Elmi Əsərləri, Bakı: Mütərcim, 2016, Cild 83, № 1 |
s. 191-197 |
|
16. |
Yeniyetməlik dövrünün psixoloji xüsusiyyətləri və milli mənlik şüuru-nun təşəkkülündə onların mövqeyi |
Məqalə |
Azərbaycan Dillər Universitetinin Elmi xəbərləri, Bakı: Mütərcim, 2016, №2
|
s. 315-321 |
|
17. |
Təhsilin sosiallaşması və onun şagirdlərin milli mənlik şüurunun formalaşmasına təsiri |
Məqalə |
Naxçıvan Dövlət Universiteti Elmi əsərlər, Naxçıvan: Qeyrət, 2016, №6 (74)
|
s. 84-88 |
|
18. |
Milli mənlik şüurunun formalaşma-sında azərbaycançılıq ideyasının rolu və əhəmiyyəti |
Məqalə |
Bakı Qızlar Universiteti Elmi Əsərlər, Bakı: BQU-nun mətbəəsi, 2016, №1, |
s. 71-78 |
|
19. |
Milli mənlik şüurunun pedaqoji və psixoloji əsaslarının düzgün müəyyənləşdirilməsini şərtləndirən cəhətlər |
Məqalə |
Naxçıvan Dövlət Universiteti Elmi əsərlər, Naxçıvan: Qeyrət, 2016, №4 (78) |
s. 125-131 |
|
20. |
Пути развития национального самосознания у учащихся |
Tezis |
Качество высшего образования: соврименные тенденции и перспективы развития образо-вательной деятельности высшего учебного заведения. Международной научно-методи-ческой конференции. Полтава: Пует, 2016
|
s. 404-407 |
|
21. |
Şagirdlərdə ağlın keyfiyyətlərinin formalaşdırılmasına yeni təhsil konsepsiyası tələbləri baxımından yanaşma |
Tezis |
Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər” Respublika elmi konfransının materialları. Naxçıvan: Məktəb, 2016 |
s.36-41 |
|
22. |
Milli mənlik şüurunun pedaqoji və psixoloji əsaslarının müəyyənləş-dirilməsi və yeni təhsil sistemində nəzərə alınmasının əhəmiyyəti |
Tezis |
Azərbaycan təhsil siyasətinin prioritetləri: müasir yanaşmalar” Beynəlxalq emi konfransın materialları. Bakı: Mütərcim, 2016 |
s. 45-46 |
|
23. |
Pedaqoji prosesdə yetişən nəsilin milli mənlik şüurunun formalaşmasında təfəkkürün rolu |
Məqalə |
Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu Elmi əsərlər, Bakı: Mütərcim, 2017, № 6. |
s. 206-211 |
|
24. |
Yeniyetmələrin milli mənlik şüurunun formalaşmasında ictimai rəyə əsasla-nan faktların təsir gücü və onlardan istifadə mexanizimləri |
Tezis |
Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu nəşriyyatı, Naxçıvan: Məktəb, 2017, |
s. 67-70 |
|
25. |
Yeniyetmələrin milli mənlik şüurunun formalaşmasında təlabat və maraqların nəzərə alınması imkanları |
Məqalə |
Naxçıvan Dövlət Universiteti Elmi əsərlər, Naxçıvan: Qeyrət, 2018, №1 (90) |
s. 23-28 |
|
26. |
Qorxu hissinə fəlsəfi, tibbi, psixoloji, dini və bədii yanaşma |
Məqalə |
Naxçıvan Dövlət Universiteti Elmi əsərlər, Naxçıvan: Qeyrət, 2018,
|
s. 71-76 |
|
27. |
Ümid və inamın mahiyyətinə fəlsəfi, bədii, tibbi və psixoloji yanaşma |
Məqalə |
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Elmi əsərlər, Naxçıvan, “Məktəb” 2019 |
s. 77-83 |
|
28. |
Məktəb psixoloqunun işinə müasir yanaşmalar |
Məqalə |
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Elmi əsərlər jurnalı, Naxçıvan, Məktəb nəşriyyatı, 2019, № 3 (57) |
s. 87-92 |
|
29. |
Yaşıllıqların insanların psixoloji sağlamlığında rolu və əhəmiyyəti |
Məqalə |
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Elmi əsərlər, Naxçıvan, “Məktəb” 2019 |
s. 77-84
|
|
30. |
Fəal (interaktiv) təlimin təşkilində şagirdlərdə təfəkkürün inkişafında fikri proseslərinin nəzərə alınması |
Tezis |
Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr, reallıqlar və perspektivlər mövzusuna həsr edilmiş Respublika elmi-praktik konfransın materialları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Məktəb, 2019 |
s. 50-51 |
|
31. |
Yeni təlim metodlarının şagird şəxsiyyətinin formalaşmasında rolu |
Tezis |
Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr, reallıqlar və perspektivlər mövzusuna həsr edilmiş Respublika elmi-praktik konfransın materialları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Məktəb, 2020 |
s. 230-232 |
|
32. |
Naxçıvan xalçalarında işlənmiş təsvirlərin və rənglərin tarixi etnopsixoloji xüsusiyyətləri. |
Məqalə |
Psixologiya jurnalı, Bakı: “Təhsil” nəşriyyatının mətbəəsi, 2021 |
s. |
|
33. |
Yeniyetmə və gənclərin mənlik şüurunun formalaşmasında azərbaycançılıq ideyasının aşılanmasının pedaqoji-psixoloji əsasları |
Tezis |
“Qarabağa gedən yol” XVII Beynəlxalq elmi simpozium, Götenbor/ Sviden, 28 avqust 2021-ci il |
s. 182-186 |
|
34. |
Nizami Gəncəvi yaradıcılığında özünüdərketmə və özünüqiymətləndirmə məsələləri |
Tezis |
“Şərq ədəbiyyatında Nizami Gəncəvi yaradıcılığı” Respublika elmi konfransı NDU, “Qeyrət” nəşriyyatı, 2021-ci il |
s. 106-110 |
|
35. |
Öyrədənlərin peşəkar inkişafının psixoloji əsasları |
Tezis |
“Müasir təhsilin inkişaf strategiyaları: uğurlar və çağrışlar” Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Naxçıvan-26-27 noyabr 2021-ci il |
s. 71-75 |
|
36. |
Təhsildə sosial-psixoloji xidmət mərkəzlərinin yaradılması aktual məsələ kimi |
Tezis |
“Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təcrübəsi” mövzusunda respublika elmi-praktik konfransının materialları Naxçıvan-20 may 2022-ci il |
S. 23-24 |
|
37. |
Müasir dövrdə pedaqoji kadr hazırlığında ixtisasa və peşəyə münasibətin psixoloji məsələləri |
Tezis |
“Əbdül Əlizadə: Azərbaycan psixologiyasının tarixi və inkişaf perspektivləri” respublika elmi konfransının materialları Bakı-22 oktyabr 2022-ci il |
s. 101-103 |
|
38. |
Tədrisin səmərəliliyinin müəllimin pedaqoji, psixoloji, metodiki bilik və bacarıqlarından asıllığı |
Tezis |
“Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təcrübəsi” mövzusunda respublika elmi-praktik konfransının materialları Naxçıvan-31 may 2023-cü il |
s. 22-23 |
|
39. |
Ümummilli lider Heydər Əliyev və ölkədə kadr hazırlığı siyasəti |
Tezis |
“Heydər Əliyev və azərbaycanda ali təhsil” Ümummilli lider heydər əliyevin 100 illik yubileyinə həsr olunmuş respublika elmi konfransının materialları Naxçıvan-12 may 2023-cü il |
s. 46-47 |
|
40. |
Xalqın ümummilli liderə inamının tarixi psixoloji əsasları |
Məqalə |
Ümummilli lider Heydər Əliyevin 100 illiyinə həsr olunmuş Naxçıvan Dövlət Universiteti elmi əsərlər jurnalının xüsusi buraxılışı |
|
|
41. |
Ermənilərin ərazi iddialarının tarixi-psixoloji səbəbləri |
Tezis |
Qərbi Azərbaycana qayıdış konqresi. Naxçıvan Şəhəri 23-24 noyabr 2023-cü il |
|
|