Hidayət Abbas oğlu Əkbərov

Hidayət Abbas oğlu Əkbərov

müəllim

e-mail: hidayetekberov@ndu.edu.az

 1983-cü il avqustun 28-də Naxçıvan MR, Şərur rayonu Qarabağlar kəndində anadan olub. 1990-1996-ci illərdə   Qarabağlar kənd 1 N-li orta məktəbini,1996-2000-ci illərdə Şərur Türk liseyini, 2001-2005-ci illərdə Naxçıvan Dövlət   Universiteti Tarix-filalogiya fakültəsinin Fransız dili ixtisasını, 2005-2007-ci illərdə Naxçıvan Dövlət Universitetinin   Magistratura şöbəsinin Dilşunaslıq ixtisasını bitirmişdir. 2006-2014-cü illərdə Babək rayonu Vayxır kənd orta məkəbində   İngilis dili müəllimi işləmiş, 2014-cü ildən etibarən Naxçıvan Dövlət Universitetinin “Roman-german dilləri” kafedrasında   Fransız dili müəllimi kimi fəaliyyət göstərir. Bir sıra beynəlxalq seminarlarda fəal iştirak etmişdir: 2004-cü ildə Fransanın   Paris, 2008-ci ildə Bezanson, 2014-cü ildə Bezanson, 2016-cı ildə Belçikanın Brüssel  şəhərində, 2018-ci ildə Fransanın Nis   şəhərində dil və təkmilləşdimə kurslarında iştirak etmişdir. Müxtəlif illərdə Fransanın Azərbaycandakı səfirliyinin   ölkəmizdə təşkil etdiyi kurslarda iştirak edərək  sertifikatlar almışdır. 2 proqram və 15 elmi məqalənin müəllifidir. 2021-ci   ildən “Affikslərlə düzələn fransız törəmə sözlərinin leksik-semantik və fuksional xüsusiyyətləri” adlı fəlsəfə doktorluğu   dissertasiyası üzərində işləyir. 2023-cü ildən kafedranın baş müəllimidir.

Dərc olunmuş elmi məqalələr:

  1. L’importance de l’enseignement actif. Le Français en Azerbaidjan, Bakou 2014,№6
  2. Təhsilimizdə milli-mənəvi dəyərlər. NMİ-nin “Xəbərlər”i. Cild 10. №4. 2014. s.37-41
  3. Xarici dil dərslərində ənənəvi və interaktiv quruluşun müqayisəli təhlili. NMİ-nin “Xəbərlər”i. 2015, №4 s.37-39
  4. Müasir Fransız və Azərbaycan dillərində ismi xəbər. NMİ-nin “Xəbərlər”i. 2016, №4, s.53-55
  5. Xarici dil dərslərində ənənəvi və interaktiv metodların əhəmiyyəti. NMİ-nin “Xəbərlər”i. 2017
  6. Fransız dilində vurğu. Bakı, ADU, 2018
  7. Xarici dillərin tədrisində yeni təlim üsullarının əhəmiyyəti. Naxçivan- NMİ, “Elmi” əsərlər, 2020, №3
  8. Azərbaycan dilçiliyində təsirli-təsirsiz feillərə dair. Naxçıvan Dövlət Universiteti- “Elmi əsərlər”, 2020, ,№4
  9. Tərcümə nəzəriyyəsi, Tədris proqramı (Fransız dili), Naxçıvan NDU, “Qeyrət” 2021, 23 səh
  10. Dil tarixi Tədris proqramı (Fransız dili), Naxçıvan NDU, “Qeyrət” 2021, 18 səh.
  11. Bilimsel araşdırmalar Tezisler Toplusu “Fransız və Türk dillərinin zenginleşdirilmesinde grafik, fonetik, grammer və sözcüksel alınmaların rolü” səh.24-25
  12. Fransız dilində neologizmlərin leksik-semantik, morfoloji xüsusiyyətləri və yaranma üsulları APFAZ və UFC tərəfindən Fransanın Azərbaycandakı səfirliyi və İFA birgə təşkilatçılığı ilə keçirilən “Əsas beynəlxalq dillər arasında multikartlı mədəni pasport olan fransız dili” Beynəlxalq konfrans 22.04.2022
  13. Fransız dilində törəmə sözlərin struktur-funksional xüsusiyyətləri. Naxçıvan Universiteti səh. 2022, №2(26), 140-144
  14. Xarici dillərin tədrisində audio-videodan istifadəyə dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 2022, №3
  15. Fransız dilində törəmə sözlərin əsas tədqiqat istiqamətləri” Naxçıvan Universiteti Elmi əsərlər 2022 № 04
  16. L’importance des compétences de lecture utilisées dans les manuels de français, I Respublika elmi konfransı “Dil bacarıqlarının inkişafında yeni texnika və metodların tətbiqi”, NDU-nun Elmi əsərləri, “Qeyrət “ nəşriyyatı, 2023, s.144-145
  17. The semantics of french affixation: exploring meaning through prefixes and suffixes, Norwegian Journal of development of the International Science, №120/2023, p.97-102
  18. Fransız affiksasiyasının semantikası: prefikslər və suffikslər vasitəsilə mənaların tədqiqi, Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 100 illiyinə həsr olunmuş Tərcüməşünaslığın müasir problemləri, 2023,