Babayeva Zərövşən Yaşar qızı
pedaqoji elmləri doktoru
1964-cü ildə anadan olmuş, azərbaycanlı, Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Zoologiya» kafedrasının dosenti, pedaqoji elmləri doktoru.
Z.Y.Babayeva 2000-ci ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Təbiətşünaslıq» fakültəsinin Biologiya ixtisasını müvəffəqiyyətlə bitirmişdir. Həmin il (2000-ci ildə) Naxçıvan Dövlət Universitetinin magistraturasının «Onurğasızlar zoologiyası» ixtisasına daxil olmuş və 2002-ci ildə bitirmiş, 2007-ci ildə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi almışdır.
Z.Y.Babayeva 2006-cı ildən Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Zoologiya» kafedrasında müəllim, 2008-ci ildən baş müəllim, 2012-ci ildən dosent, haliyədə isə “Biologiya” kafedrasında dosent vəzifəsində çalışır. 2018-ci ildən elmlər doktoru elmi dərəcəsini almışdır. Yeni Azərbaycan Partiyasının üzvüdür. 1 metodik, 1 dərs vəsaiti, 1 monoqrafiyanin, 60-yə yaxın elmi məqalənin və biometod.net saytinin müəllifidir.
Dərc olunmuş elmi əsərləri.
- Biologiyanin tədrisində yeni təlim texnologiyalarindan istifadənin metodikasi (metodik vəsait). «Təhsil» nəşriyyatı, NPM, Bakı, 2009 152 səh.
- Biologiyanin tədrisində İKT-dən istifadə: interaktiv və ənənəvi təlim (dərs vəsaiti) «Təhsil» nəşriyyatı, NPM, Bakı, 2011 178 səh.
- Biologiyanin tədrisində texnoloji innovasiyalardan istifadənin perspektivləri (monoqrafiya) “Qeyrət” nəşriyyatı, Naxçıvan, 2016 210 səh.
- Dənli bitkilərin qorxulu zərərvericiləri məqalə Naxçıvan MR flora və faunasının tədqiqi. Elmi konf. Mat. Naxçıvan, NDU, «Qeyrət» 2002, səh. 50-51 2 səh
- Meyvə ağaclarına zərər verən mənənələr, yemişan kəpənəyi və onların entomofaqları məqalə «Bilgi dərgisi»nin Kimya, biologiya, tibb jurnalı, Bakı, №6 (22), 2004, 87-89 3
- Aqeniaspis (Ageniaspis fuscico-llis) alma güvəsinin (Uronomeuta mallinellus Z.) təbii düşməni məqalə Pedaqoji universitetin Xəbərləri, ADPU, №2, Bakı, 2005, s. 464-466 3
- Biologiya dərslərində əyanilikdən istifadə etməklə şagird müstəqilliyinin formalaşdırılması/ məqalə Pedaqoji universitetin Xəbərləri, Bakı, ADPU, №3, 2005, 577-580 4
- Biologiyanın tədrisində şagirdlərdə müstəqilliyin inkişaf etdirilməsinin əsas şərtləri məqalə NDU-nin Xəbərləri, № 1 (19), Naxçıvan, 2006, s. 81-83 3
- Biologiyanın tədrisində şagirdlərin müstəqil işlərinin təşkili məqalə Pedaqoji Universitetin Xəbərləri, №1 (19), Bakı, ADPU, 2006, 421-424 4
- Biologiyanın tədrisində şagirdlərin müstəqil işlərinin təşkili və problemlə bağlı məktəblərdə mövcud vəziyyət məqalə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, №4 (8), 2006, s. 107-111 5
- Müstəqil işləmə bacarıq və vərdişlərinin formalaşdırılması müasir təhsil islahatının əsas məqsədlərindən biridir məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Xəbərləri. Naxçıvan, 2007, № 1 (21), s. 295-299 5
- Biologiyanın tədrisi prosesində informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə şagirdlərin müstəqilliyinin vasitəsi kimi məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı, №2-3, 2007, 28-31 4
- Biologiyanın tədrisində şagirdlərin müstəqil işlərinin təlimin səmərəliliyinə təsiri məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Xəbərləri. Naxçıvan, №3 (23), 2008, 112-115 4
- Həyat bilgisi fənninin tədrisinə dair məqalə. Naxçıvan Dövlət Universitetinin Xəbərləri. Naxçıvan, № 4(24), 2008, 282-284 3
- Orta məktəblərdə biologiyanın tədrisində yeni təlim texnologiyalarının tətbiqinin perspektivləri Naxçıvan Dövlət Universitetinin Xəbərləri. Naxçıvan, №1, 2009, s.214-218 6
- Laboratoriya məşğələlərinin təşkili və aparılmasında yeni təlim texnologiyalarından istifadənin metodikası məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı, №1, 2009, 119-123 5
- Orta məktəblərdə yeni təlim texnologiyalarından istifadənin aktuallığı, məqsədi və vəzifələri məqalə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunın Xəbərləri, №2 (18), 2009, s. 37-42 6
- Vozmocnosti novıx informaüionnıx texnoloqiy pri prepodavanii bioloqii məqalə.Mecdunarodnıy nauçnıy curnal №4, Moskva 2009, 78-81 4
- Tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsində yeni təlim texnologiyalarının rolu tezis BDU-I Respublika elmi-metodik konf. materialları. Bakı, 2009, s.78-79 2
- Orta məktəblərdə biologiyanın tədrisində distant təhsilin tətbi-qinin pedaqoji mahiyyəti məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı, № 3-4, 2009, s.150-153 4
- Biologiyanın tədrisində İKT vasitəsilə müqayisə metodundan istifadə məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı, № 1, 2010, s. 131-135 5
- Mesto i znaçenie İKT v bioloqii məqalə Mecdunarodnıy nauç¬nıy curnal. Speüvı¬pusk. Qu¬ma¬-nitarnıe nauki. Moskva, 2010, s. 4-8 5
- Yeni təlim texnologiyalarından istifadə edərək biologiya fənni üzrə dərnək məşğələlərinin təşkili məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. Təbiət və tibb seriyası, 2010, №1 (30), s.125-128 4
- İnteraktiv təlimdə cədvəl, sxem və qrafiklərin tətbiqi ilə multime¬diyadan istifadənin mənimsəməyə təsiri Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. Təbiət və tibb seriyası, 2011, № 1, s.102-107 6
- İKT-dən istifadə biologiyanın tədrisində ən səmərəli interaktiv metod sayılmalıdır məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. Təbiət və tibb seriyası, 2011, № 2, s.121-125 5
- Biologiyanın tədrisində İKT vasitəsilə öyrəncilərin motivasiyası məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı, № 1, 2011, s.32-39 8
- Biologiyanın tədrisində interaktiv təlimdən istifadə /«Tədris prosesinin təkmil-ləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri» Beynəlxalq konfransın materialları, Naxçıvan, 2011, s.141-143 3
- Biologiya dərslərində multime-diadan istifadənin metodikasi məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı, № 3, 2012, s.109-114 9
- Tədris prosesində biologiya fənninə marağin yaranmasinda multimediadan istifadə / Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. Təbiət və tibb seriyası, № 1, 2012, s. 158-166 8
- Biologiyanın tədrisində təlim texnologiyalarının mahiyyəti tezis Beynəlxalq konfransın materialları. ARTPİ, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Naxçıvan, 2012, s. 160-162 3
- Biologiyanın tədrisində YTT-dən istifadə interaktivlikdirmi / Beynəlxalq konfransın materialları. Naxçıvan, 2013, s. 13-14 2
- Biologiyanın tədrisində İKT, fənlərarası əlaqə, motivasiya və dünyagörüşün formalaşdırılması Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. Təbiət və tibb seriyası, № 2, 2013, s.166-171 6
- Biologiyanın tədrisində fərqli metodika məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı, №1, 2014, s.58-62 5
- «Antioksidantların yaşlanmaya təsiri» mövzusunun «insert» üsulu və YTT ilə tədrisi Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, №4 (60), 2014, s.154-158 5
- Yeni təlim texnologiyaları və onların yeniliyi məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, №8 (64), 2014, s. 134-139 6
- İnteraktiv üsullar və yeni təlim texnologiyaları biologiyanın tədrisində məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı, №3, 2014, s. 51-56 6
- Yeni təlim texnologiyalarından bioloji eksperimentlərə gedən yol tezis «Eksperimental biologiyanın ink. perspektivləri» Respublika Elmi konfran-sının materialları. Bakı, 2014, s. 44 1
- Ali və orta məktəblərdə YTT, interaktiv təlimin tətbiqi vəziyyəti məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, №2, 2015, s.135-140 4
- Yeni təlim texnologiyalarının tədrisdə tətbiqi problemi: məktəb təcrübəsi, alınan nəticələr məqalə Azərbaycanda Təhsil quruculuğunun prioritetləri: Müasir yanaşmalar -mövzusunda Beynəl.elmi konf. mat. Naxçıvan, 5-6 iyun 2015, s.177-179 3
- Təhsil sahəsində IKT-dən istifadə perspektivləri məqalə «Təhsildə İKT» elmi-metodik jurnal. ADPU-nun nəşri, №2, 2015, s. s.129-132 5
- Fotosistem II və onun quruluşunun Blum taksonomiyasi ilə tədrisi məqalə AMEA-nın «Elm dünyası» jurnalı, Bakı, №1-2, 2015, s.83-88 6
- At secondary schools the use of ikt at biology lessons məqalə International Journal of Multidisciplinary Research and Development , Volume 2, Issue 11, Part B, 2015, Pages: 54-57 4
- Use of NLT in education management at higher school məqalə International Multidisciplinary Research jurnal/ Volume: III Issue: VIII Of November, 2015, Pages: 8995-9003 9
- Perspectives of informatization of education, challenges on this way məqalə International Multidisciplinary e -Journal. Vol-IV, Issue-XI, Nov, 2015, Pages: 01-06 6
- Biologiyanın tədrisində multimedialı interaktiv dərslərin hazır-lanması tezis Tarixi İpək Yolu və Naxçıvanın iqtisadi-mədəni əlaqələrinin inkişaf mərhələləri, Beynəlxalq İpək Yolu Konfransının materialları. Naxçıvan, 2015, s.98-99 2
- Biologiyanın tədrisində yeni texnoloji innovasiyalar / məqalə Şərqin böyük dahisi Nəsirəddin Tusi Beyn. mat. Naxçıvan, 2015, s.153-156 4
- Integrating the latest technology in the teaching Biology məqalə “International Journal of Home Science” (Vol-2, Issue-1) Part A, 2016, 1-4 4
- Condition of using innovations in teaching biology , Transylvanian Review journal, (ISSN 1221-1249). Tomson Reuters. 2016: Vol XXIV, No. 06, p.346-353 http://www.centruldestudiitransilvane.ro/ ; http://ransylvanianreviewjournal.org/index.php/TR/issue/view/9 8
- Biologiyanın tədrisində müasir texnoloji innovasiyalara inteq-rasiya problemləri Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, № 6 (76), 2016, s.164-168 5
- Mulğtimediynaə prezentaüiə v proüesse obuçeniə bioloqii Mecdunarodnıy nauçnıy curnal (İSSN 1995-4638). Moskva, № 1`2016,c.104-106 http://www.tisjournal. com/contents/2016/vypusk-no1/ 3
- Biologiyanın tədrisində texnoloji innovasiyalardan istifadənin mexanizmi / Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, № 7(80), 2016, s. 247-253 5
- Biologiyanın tədrisində öyrənməyi öyrətmək prosesində YTT-dan istifadə / Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, №3 (84), 2017, c.267-270 4
- Təhsildə qloballaşma: biologiya-nın tədrisində yeni təlim metod və texnologiyaları / Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. H.Əliyev 94. “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi”. Elmi-praktik konf. mat. Naxçıvan, 5 may 2017, s.146-148 3
- Biologiyanin tədrisində interaktiv rejimin yaradılması perspektivləri tezis Gəncə Dövlət Universiteti. Gənc alimlərin II Beynəl-xalq Elmi Konfransının mat.Gəncə, 2017,s.176-178 3
- Biologiya tədrisində innovasiyalardan istifadənin vəziyyəti məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, №7 (88), 2017, s.228-234 7
- Bioloji təhsildə texnoloji innovasiyalardan istifadə tezis Gəncə Dövlət Universiteti. Müasir təbiət və iqt. elml. aktual problemləri. Beyn. el-mi konf. mat. II hissə Gəncə, 2018, s.399-400
- Biologiya dərslərinin təşkili problemləri: interaktiv təlim və YTT / məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, №3 (92), 2018, s.286-290
- Bioloji təhsilin inkişafina yeni təhsil islahatlari, müasir təlim və vasitələrin təsiri tezis Gəncə Dövlət Universiteti. Beynəlxalq elmi konf.mat. 2018, s.350-351
- Konstruktiv təlim bazasında bioloji biliklərin öyrədilməsi imkanları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun elmi əsərləri. 2019, № 4.
- XXI əsrdən gözlədiklərimiz və yaşanan reallı Şərq qapısı, Nuh yurdu, Naxçıvan xəbərləri 2020
- Böyük qayıdış – Qarabağa yeni nəfəs. Azərtac, müsahibə, 2020
- Müasir dövrümüzdə distant təhsili zəruri edən səbəblər. Şərq qapısı, Nuhçıxan, 2020
- Azərbaycan tarix yazdı: Böyük qayıdış – 2020. Şərq qapısı, Nuhçıxan, 2020
- Yeni təlim texnologiyalarinin biologiyanin tədrisinə inteqrasiyasi zamanin tələbidir. AEM – Elmi iş – Beyn. elmi jurnal. Beynəlxalq konfransın materialları, İmpaktorlu Beynəlxalq elmi jurnal, Bakı, 24 iyul 2020, səh. 272-276
- Rəqəmsal əsrin məktəbi – elektron təhsil resursları biologiyanın tədrisində. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, 2020, № 3(104), 238-241
- XXI əsrin yeni kitab formati – elektron dərsliklər. AzTehsil.com, Yazarlar. az, Ustac.az, Yeni Fikir qəzeti – NDU, 2021
- Təhsildə innovasiyalar, yeni dünya düzəni, yeni tədris formatı. az, Ustac.az, 2021
- New Book Format of the XXI Century – Electronic Textbooks. “Bulletin of science and practice” Scientific journal 2021, Impact-factor: Volume 7, Issue 6 – bulletennauki.comttps: //doi.org/10.33619/24142948/67/6, Jun 15, 2021)
- Modern problems of biological education: tasks ahead. Participation in the II International scientific and practical conference Science, Education, Innovation: Topical Issues and Modern Aspects held on May11-12, 2021 in Tallinn
- Perspectives of modernization of bioloji education – on this years. Participation in the X International scientific and practical conference Science and practice: implementationto modernsociety. Held on June 4-5, 21 in Manchester, Great Britain.
- Concept of a modern course in teaching biology. VIII International Scientific-Practical Conference “International forum: Problems and scientific solutions” (Sept. 6-8, 2021 Melbourne, Australia)
- Prospects for the application of the STEAM method in teaching biology. I International Scientific and Practical Conference “Scientific goals and purposes in XXI century”, 2021-USA https://www.interconf.top/archive.html
- STEAM – layihə əsaslı öyrənmə. Yazarlar. az, Butik.az Bakı, 2021 sentyabr
- Təhsildə STEAM metodunun tətbiqi perspektivləri. Yazarlar. az, Butik.az Bakı, 2021
- Nizaminin elmi-didaktik, fəlsəfi görüşlərindən müasir kurikulumlara. Xəbərlər, Gəncə, 2021 1(2)
- Onlayn auditoriya – öyrətmə-öyrənmə problemləri/ ATMU “Pandemiya dövründə keyfiyyətli tədrisin təşkili problemləri” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları may, 2022
- Layihə əsasli STEAM təhsilinə inteqrasiyanin aktual məsələləri. Müəllimlər, NDU, ARTİ, T-Netvork birgə Beynəlxalq konfransının materialları 2021http://www.nmi.edu.az/wp-content/uploads/2022/04/Muasir-t%C9%99hsil-vord-son-1-12.pdf
- STEAM yanaşmasi – vahid elektron sistem (VES). Yazarlar az.https://yazarlar.az/2022/03/01/zerife-babayeva/
- Biological concept in modern period, theory and laws teaching situation. Journal: THE SCIENTIFIC HERITAGE. Budapest, Hungary. ISSN 9215 — 0365. No 89 (89) (2022) E-mail: public@tsh-journal.com Web: www.tsh-journal.com
- Maın research object and research methods of hydrobıology. I International Scientific and Practical Conference SCIENCE AND EDUCATION IN PROGRESS/ held on October 26-28, 2022 in Dublin, Ireland /https://www.interconf.top
- Təbiət elmlərinin öyrətmə-öyrənmə prosesində STEM/ USTAC.AZ https://yazarlar.az/tag/z%c9%99rovs%c9%99n-babayeva/ 12 iyul 2022
- XXI əsr bacarıqlarının formalaşdırılması. USTAC.AZ / https://yazarlar.az/tag/z%c9%99rovs%c9%99n-babayeva/ 2022
- Təhsildə yeni çağırışlar – bioloji bilikləri bacarığa çevirməli / WWW.USTAC.AZ / https://yazarlar.az 2023
- Creatıng suıtable learnıng envıronments for the effectıve organızatıon of STEM method ın bıology lessons. SIS journal Slovak international scientific journal.http://sis-journal.com/wp-content/uploads/2023/05/Slovak-international-scientific-journal-%E2%84%9671-2023.pdf
- The relevance of the formatıon of the scıentıfıc-bıologıcal world vıew ın the modern perıod. Azərbaycan Elm Mərkəzi. “Qədim diyar” Beynəlxalq onlayn elmi jurnal. https://www.aem.az/qedim-diyar / https://aem.az/index.php?newsid=2700 / 2023
- Determınatıon of teachıng strategıes consıdered necessaryın teachıng bıology. DergiPark International Journal of Education Spektrum (IJES)/ //2023 / Dergi Park Akademik. Tübitak -Ulakbim.
- Biologiyanın tədrisində innovasiyalardan istifadə imkanları. Gəncə Dövlət Universiteti. Elmi Xəbərlər. Fundamental, humanitar və təbiət elmləri seriyası, 2023 1 (1)
- STEAM təlim metodu. Proqram. “Zəngəzurda” Çap Evi, Bakı, 2023
- Biologiyanın tədrisində yeni təlim texnologiyaları, yeni metodlar. Monoqrafiya. “Zəngəzurda” Çap Evi, Bakı 2023
- STEAM – XXI əsrin təhsili. Dərs vəsaiti, “Əcəmi” Nəşriyyat-Poliqrafiya Birliyi, Naxçıvan, 2023
- Biologiyanın tədrisi metodikası. Dərslik, “Əcəmi” Nəşriyyat-Poliqrafiya Birliyi, Naxçıvan, 2023