Babayeva Zərövşən Yaşar qızı

pedaqoji elmləri doktoru

  1964-cü ildə anadan olmuş, azərbaycanlı, Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Zoologiya» kafedrasının dosenti, pedaqoji   elmləri doktoru.

  Z.Y.Babayeva 2000-ci ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Təbiətşünaslıq» fa­kültəsinin Biologiya ixtisasını   müvəffəqiyyətlə bitirmişdir. Həmin il (2000-ci ildə) Naxçıvan Dövlət Universitetinin magistraturasının «Onurğasızlar   zoologiyası» ixtisasına daxil olmuş və 2002-ci ildə bitirmiş, 2007-ci ildə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi almışdır.

  Z.Y.Babayeva 2006-cı ildən Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Zoologiya» kafedrasında müəllim, 2008-ci ildən baş   müəllim, 2012-ci ildən dosent, haliyədə isə “Biologiya” kafedrasında dosent vəzifəsində çalışır. 2018-ci ildən elmlər doktoru elmi dərəcəsini almışdır. Yeni Azərbaycan Partiyasının üzvüdür. 1 metodik, 1 dərs vəsaiti, 1 monoqrafiyanin, 60-yə yaxın elmi məqalənin və biometod.net saytinin müəllifidir.

                                                     Dərc olunmuş elmi əsərləri.

  1. Biologiyanin tədrisində yeni təlim texnologiyalarindan istifadənin  metodikasi          (metodik vəsait). «Təhsil» nəşriyyatı, NPM, Bakı, 2009 152 səh.
  2. Biologiyanin tədrisində İKT-dən istifadə: interaktiv və ənənəvi təlim (dərs vəsaiti) «Təhsil» nəşriyyatı, NPM, Bakı, 2011         178 səh.
  3. Biologiyanin tədrisində texnoloji innovasiyalardan istifadənin  perspektivləri            (monoqrafiya)            “Qeyrət” nəşriyyatı, Naxçıvan, 2016   210 səh.
  4. Dənli bitkilərin qorxulu zərərvericiləri məqalə Naxçıvan MR flora və faunasının tədqiqi. Elmi konf. Mat. Naxçıvan, NDU, «Qeyrət» 2002, səh. 50-51 2 səh
  5. Meyvə ağaclarına zərər verən mənənələr, yemişan kəpənəyi və onların entomofaqları məqalə            «Bilgi dərgisi»nin Kimya, biologiya, tibb jurnalı, Bakı, №6 (22), 2004,   87-89        3
  6. Aqeniaspis (Ageniaspis fuscico-llis) alma güvəsinin (Uronomeuta mallinellus Z.) təbii düşməni məqalə Pedaqoji universitetin Xəbərləri, ADPU, №2, Bakı, 2005, s. 464-466 3
  7. Biologiya dərslərində əyanilikdən istifadə etməklə şagird müstəqilliyinin formalaşdırılması/ məqalə Pedaqoji universitetin Xəbərləri, Bakı, ADPU, №3,  2005,   577-580          4
  8. Biologiyanın tədrisində şagirdlərdə müstəqilliyin inkişaf etdirilməsinin əsas şərtləri məqalə NDU-nin Xəbərləri,  № 1 (19), Naxçıvan, 2006, s. 81-83           3
  9. Biologiyanın tədrisində şagirdlərin müstəqil işlərinin təşkili məqalə Pedaqoji Universitetin Xəbərləri, №1 (19),   Bakı, ADPU, 2006,  421-424      4
  10. Biologiyanın tədrisində şagirdlərin müstəqil işlərinin təşkili və problemlə bağlı məktəblərdə mövcud vəziyyət məqalə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, №4 (8), 2006, s. 107-111          5
  11. Müstəqil işləmə bacarıq və vərdişlərinin formalaşdırılması müasir təhsil islahatının əsas məqsədlərindən biridir məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Xəbərləri. Naxçıvan, 2007, № 1 (21), s. 295-299    5
  12. Biologiyanın tədrisi prosesində informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə şagirdlərin müstəqilliyinin vasitəsi  kimi   məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı,  №2-3, 2007,    28-31           4
  13. Biologiyanın tədrisində şagirdlərin müstəqil işlərinin təlimin səmərəliliyinə təsiri       məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Xəbərləri. Naxçıvan, №3 (23), 2008,  112-115        4
  14. Həyat bilgisi fənninin tədrisinə dair məqalə. Naxçıvan Dövlət Universitetinin Xəbərləri. Naxçıvan, № 4(24), 2008, 282-284          3
  15. Orta məktəblərdə biologiyanın tədrisində yeni təlim texnologiyalarının tətbiqinin perspektivləri Naxçıvan Dövlət Universitetinin Xəbərləri. Naxçıvan, №1, 2009, s.214-218 6
  16. Laboratoriya məşğələlərinin təşkili və aparılmasında yeni təlim texnologiyalarından istifadənin metodikası məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı,  №1, 2009, 119-123    5
  17. Orta məktəblərdə yeni təlim texnologiyalarından istifadənin aktuallığı, məqsədi və vəzifələri məqalə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunın Xəbərləri, №2 (18), 2009, s. 37-42 6
  18. Vozmocnosti novıx informaüionnıx texnoloqiy pri prepodavanii bioloqii məqalə.Mecdunarodnıy nauçnıy curnal №4, Moskva 2009, 78-81 4
  19. Tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsində yeni təlim texnologiyalarının rolu tezis     BDU-I Respublika elmi-metodik konf. materialları. Bakı, 2009, s.78-79  2
  20. Orta məktəblərdə biologiyanın tədrisində distant təhsilin tətbi-qinin pedaqoji mahiyyəti məqalə            ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı,  № 3-4, 2009, s.150-153         4
  21. Biologiyanın tədrisində İKT vasitəsilə müqayisə metodundan istifadə məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı, № 1, 2010, s. 131-135   5
  22. Mesto i znaçenie İKT v bioloqii məqalə Mecdunarodnıy nauç¬nıy curnal. Speüvı¬pusk. Qu¬ma¬-nitarnıe nauki. Moskva, 2010, s. 4-8   5
  23. Yeni təlim texnologiyalarından istifadə edərək biologiya fənni üzrə dərnək məşğələlərinin təşkili məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. Təbiət və tibb seriyası, 2010, №1 (30), s.125-128    4
  24. İnteraktiv təlimdə cədvəl, sxem və qrafiklərin tətbiqi ilə multime¬diyadan istifadənin mənimsəməyə təsiri Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. Təbiət və tibb seriyası, 2011, № 1, s.102-107 6
  25. İKT-dən istifadə biologiyanın tədrisində ən səmərəli interaktiv metod sayılmalıdır məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. Təbiət və tibb seriyası, 2011, № 2, s.121-125 5
  26. Biologiyanın tədrisində İKT vasitəsilə öyrəncilərin motivasiyası məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı,  № 1, 2011, s.32-39        8
  27. Biologiyanın tədrisində interaktiv təlimdən istifadə /«Tədris prosesinin təkmil-ləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri» Beynəlxalq konfransın materialları, Naxçıvan, 2011, s.141-143 3
  28. Biologiya dərslərində multime-diadan istifadənin metodikasi             məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı,  № 3, 2012, s.109-114    9
  29. Tədris prosesində biologiya fənninə marağin yaranmasinda multimediadan istifadə / Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. Təbiət və tibb seriyası, № 1, 2012, s. 158-166        8
  30. Biologiyanın tədrisində təlim texnologiyalarının mahiyyəti   tezis    Beynəlxalq konfransın materialları. ARTPİ,  Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Naxçıvan, 2012, s. 160-162  3
  31. Biologiyanın tədrisində YTT-dən istifadə interaktivlikdirmi / Beynəlxalq konfransın materialları. Naxçıvan, 2013, s. 13-14        2
  32. Biologiyanın tədrisində İKT, fənlərarası əlaqə, motivasiya və dünyagörüşün formalaşdırılması Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. Təbiət və tibb seriyası, № 2, 2013, s.166-171          6
  33. Biologiyanın tədrisində fərqli metodika məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı,  №1, 2014, s.58-62  5
  34. «Antioksidantların yaşlanmaya təsiri» mövzusunun «insert» üsulu və YTT ilə tədrisi Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, №4 (60), 2014, s.154-158    5
  35. Yeni təlim texnologiyaları və onların yeniliyi məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, №8 (64), 2014, s. 134-139   6
  36. İnteraktiv üsullar və yeni təlim texnologiyaları biologiyanın tədrisində məqalə ARTPİ-nin Elmi əsərləri, Bakı,  №3, 2014, s. 51-56      6
  37. Yeni təlim texnologiyalarından bioloji eksperimentlərə gedən yol tezis     «Eksperimental biologiyanın ink. perspektivləri» Respublika Elmi konfran-sının materialları. Bakı, 2014, s. 44      1
  38. Ali və orta məktəblərdə YTT, interaktiv təlimin tətbiqi vəziyyəti məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, №2, 2015, s.135-140  4
  39. Yeni təlim texnologiyalarının tədrisdə tətbiqi problemi: məktəb təcrübəsi, alınan nəticələr    məqalə            Azərbaycanda Təhsil quruculuğunun prioritetləri: Müasir yanaşmalar -mövzusunda Beynəl.elmi konf. mat. Naxçıvan, 5-6 iyun 2015, s.177-179          3
  40. Təhsil sahəsində IKT-dən istifadə perspektivləri məqalə             «Təhsildə İKT» elmi-metodik jurnal. ADPU-nun nəşri, №2, 2015, s. s.129-132        5
  41. Fotosistem II və onun quruluşunun Blum taksonomiyasi ilə tədrisi məqalə AMEA-nın «Elm dünyası» jurnalı, Bakı, №1-2, 2015, s.83-88      6
  42. At secondary schools the use of ikt at biology lessons məqalə International Journal of Multidisciplinary Research and Development , Volume 2, Issue 11, Part B, 2015, Pages: 54-57         4
  43. Use of NLT in education management at higher school məqalə         International Multidisciplinary Research jurnal/ Volume:  III Issue: VIII Of November, 2015, Pages: 8995-9003      9
  44. Perspectives of informatization of education, challenges on this way məqalə International Multidisciplinary e -Journal. Vol-IV, Issue-XI, Nov, 2015, Pages: 01-06       6
  45. Biologiyanın tədrisində multimedialı interaktiv dərslərin hazır-lanması tezis     Tarixi İpək Yolu və Naxçıvanın iqtisadi-mədəni əlaqələrinin inkişaf mərhələləri, Beynəlxalq İpək Yolu  Konfransının materialları. Naxçıvan, 2015, s.98-99  2
  46. Biologiyanın tədrisində yeni texnoloji innovasiyalar / məqalə Şərqin böyük dahisi Nəsirəddin Tusi Beyn. mat. Naxçıvan, 2015, s.153-156 4
  47. Integrating the latest technology in the teaching Biology məqalə “International Journal of Home Science” (Vol-2, Issue-1) Part A, 2016,  1-4 4
  48. Condition of using innovations in teaching biology , Transylvanian Review journal, (ISSN 1221-1249). Tomson Reuters. 2016: Vol XXIV, No. 06, p.346-353 http://www.centruldestudiitransilvane.ro/ ; http://ransylvanianreviewjournal.org/index.php/TR/issue/view/9 8
  49. Biologiyanın tədrisində müasir texnoloji innovasiyalara inteq-rasiya problemləri Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, № 6 (76), 2016, s.164-168     5
  50. Mulğtimediynaə prezentaüiə v proüesse obuçeniə bioloqii Mecdunarodnıy nauçnıy curnal (İSSN 1995-4638). Moskva, № 1`2016,c.104-106   http://www.tisjournal. com/contents/2016/vypusk-no1/  3
  51. Biologiyanın tədrisində texnoloji innovasiyalardan istifadənin mexanizmi / Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası,  № 7(80), 2016, s. 247-253     5
  52. Biologiyanın tədrisində öyrənməyi öyrətmək prosesində YTT-dan istifadə / Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası, №3 (84), 2017, c.267-270    4
  53. Təhsildə qloballaşma: biologiya-nın tədrisində yeni təlim metod və texnologiyaları / Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. H.Əliyev 94. “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi”. Elmi-praktik konf. mat. Naxçıvan, 5 may 2017, s.146-148               3
  54. Biologiyanin tədrisində interaktiv rejimin yaradılması perspektivləri tezis     Gəncə Dövlət Universiteti. Gənc alimlərin II Beynəl-xalq Elmi Konfransının mat.Gəncə, 2017,s.176-178           3
  55. Biologiya tədrisində innovasiyalardan istifadənin vəziyyəti məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası,   №7 (88), 2017, s.228-234     7
  56. Bioloji təhsildə texnoloji innovasiyalardan istifadə tezis     Gəncə Dövlət Universiteti. Müasir təbiət və iqt. elml. aktual problemləri. Beyn. el-mi konf. mat. II hissə Gəncə, 2018, s.399-400
  57. Biologiya dərslərinin təşkili problemləri: interaktiv təlim və YTT / məqalə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər». Təbiət və tibb seriyası,   №3 (92), 2018, s.286-290
  58. Bioloji təhsilin inkişafina yeni təhsil islahatlari, müasir təlim və vasitələrin təsiri tezis     Gəncə Dövlət Universiteti. Beynəlxalq elmi konf.mat. 2018, s.350-351
  59. Konstruktiv təlim bazasında bioloji biliklərin öyrədilməsi imkanları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun elmi əsərləri. 2019, № 4.
  60. XXI əsrdən gözlədiklərimiz və yaşanan reallı Şərq qapısı, Nuh yurdu, Naxçıvan xəbərləri 2020
  61. Böyük qayıdış – Qarabağa yeni nəfəs. Azərtac,  müsahibə, 2020
  62. Müasir dövrümüzdə distant təhsili zəruri edən səbəblər. Şərq qapısı, Nuhçıxan, 2020
  63. Azərbaycan tarix yazdı: Böyük qayıdış – 2020. Şərq qapısı, Nuhçıxan, 2020
  64. Yeni təlim texnologiyalarinin biologiyanin tədrisinə inteqrasiyasi zamanin tələbidir. AEM – Elmi iş – Beyn. elmi jurnal. Beynəlxalq konfran­sın materialları, İmpaktorlu Beynəlxalq elmi jurnal, Bakı, 24 iyul 2020, səh. 272-276
  65. Rəqəmsal əsrin məktəbi – elektron təhsil resursları biologiyanın tədrisində. Naxçıvan Dövlət Uni­­­­­­­­­­ver­si­­tetinin «El­mi əsər­­lər». Təbi­ət və tibb seri­ya­sı, 2020, № 3(104), 238-241
  66. XXI əsrin yeni kitab formati – elektron dərsliklər. AzTehsil.com, Yazarlar. az, Ustac.az, Yeni Fikir qəzeti – NDU,  2021
  67. Təhsildə innovasiyalar, yeni dün­­­­ya düzəni, yeni tədris for­ma­tı. az, Ustac.az, 2021
  68. New Book Format of the XXI Century – Electronic Textbooks. “Bulletin of science and prac­tice” Scientific journal 2021, Impact-factor: Volu­me 7, Issue 6 – bulleten­na­u­ki.comttps: //doi.org/10.33619/24142948/67/6, Jun 15, 2021)
  69. Modern problems of biological education: tasks ahead. Participation in the II Inter­nati­o­nal scientific and prac­ti­cal conference Science, Educati­on, Innovation: Topical Issues and Modern Aspects held on May11-12, 2021 in Tallinn
  70. Perspectives of modernization of bioloji education – on this years. Participation in the X Inter­na­tional scientific and prac­tical con­ference Science and prac­tice: implemen­ta­tionto mo­der­n­­society. Held on June 4-5, 21 in Manchester, Great Britain.
  71. Concept of a modern course in teaching biology. VIII International Scientific-Practical Conference “Inter­na­tional forum: Problems and sci­en­tific solutions” (Sept. 6-8, 2021 Melbourne, Australia)
  72. Prospects for the application of the STEAM method in teaching biology. I International Scientific and Practical Conference “Sci­en­tific goals and pur­po­ses in XXI century”, 2021-USA https://www.interconf.top/archive.html
  73. STEAM – layihə əsaslı öyrənmə. Yazarlar. az, Butik.az Bakı, 2021 sentyabr
  74. Təhsildə STEAM metodunun tətbiqi perspektivləri. Yazarlar. az, Butik.az Bakı, 2021
  75. Nizaminin elmi-didaktik, fəlsəfi görüşlərindən müasir kurikulumlara. Xəbərlər, Gəncə, 2021 1(2)
  76. Onlayn auditoriya – öyrətmə-öy­rənmə problemləri/ ATMU “Pandemiya döv­rün­də keyfiyyətli tədrisin təşkili problemləri” mövzu­sun­da Beynəlxalq elmi konfransın materialları may, 2022
  77. Layihə əsasli STEAM təhsilinə inteqrasiyanin aktual məsələləri. Müəllimlər, NDU, ARTİ, T-Netvork birgə Beynəlxalq konfransının materialları 2021http://www.nmi.edu.az/wp-content/uploads/2022/04/Muasir-t%C9%99hsil-vord-son-1-12.pdf
  78. STEAM yanaşmasi – vahid elektron sistem (VES). Yazarlar az.https://yazarlar.az/2022/03/01/zerife-babayeva/
  79. Biological concept in modern period, theory and laws teaching situation. Journal: THE SCIENTIFIC HERITAGE. Budapest, Hungary. ISSN 9215 — 0365. No 89 (89) (2022) E-mail: public@tsh-journal.com Web: www.tsh-journal.com
  80. Maın research object and research methods of hydrobıology. I International Scientific and Practical Conference SCIENCE AND EDUCATION IN PROGRESS/ held on October 26-28, 2022 in Dublin, Ireland /https://www.interconf.top
  81. Təbiət elmlərinin öyrətmə-öyrənmə prosesində STEM/ USTAC.AZ https://yazarlar.az/tag/z%c9%99rovs%c9%99n-babayeva/ 12 iyul 2022
  82. XXI əsr bacarıqlarının formalaşdırılması. USTAC.AZ / https://yazarlar.az/tag/z%c9%99rovs%c9%99n-babayeva/ 2022
  83. Təhsildə yeni çağırışlar – bioloji bilikləri bacarığa çevirməli / WWW.USTAC.AZ / https://yazarlar.az 2023
  84. Creatıng suıtable learnıng envıronments for the effectıve organızatıon of STEM method ın bıology lessons. SIS journal Slovak international scientific journal.http://sis-journal.com/wp-content/uploads/2023/05/Slovak-international-scientific-journal-%E2%84%9671-2023.pdf
  85. The relevance of the formatıon of the scıentıfıc-bıologıcal world vıew ın the modern perıod. Azərbaycan Elm Mərkəzi. “Qədim diyar” Beynəlxalq onlayn elmi jurnal. https://www.aem.az/qedim-diyar / https://aem.az/index.php?newsid=2700 / 2023
  86. Determınatıon of teachıng strategıes consıdered necessaryın teachıng bıology. DergiPark International Journal of Education Spektrum (IJES)/ //2023 / Dergi Park Akademik. Tübitak -Ulakbim.
  87. Biologiyanın tədrisində innovasiyalardan istifadə imkanları. Gəncə Dövlət Universiteti. Elmi Xəbərlər. Fundamental, humanitar və təbiət elmləri seriyası, 2023 1 (1)
  88. STEAM təlim metodu. Proqram. “Zəngəzurda” Çap Evi, Bakı, 2023
  89. Biologiyanın tədrisində yeni təlim texnologiyaları, yeni metodlar. Monoqrafiya. “Zəngəzurda” Çap Evi, Bakı         2023
  90. STEAM – XXI əsrin təhsili. Dərs vəsaiti, “Əcəmi”  Nəşriyyat-Poliqrafiya Birliyi,  Naxçıvan,    2023
  91. Biologiyanın tədrisi metodikası. Dərslik, “Əcəmi” Nəşriyyat-Poliqrafiya Birliyi,  Naxçıvan, 2023