İsmayıllı Türkan Mehrac qızı
İngilis dili və metodika kafedrasının müdiri, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim
turkanismayilli@ndu.edu.az
İsmayıllı Türkan Mehrac qızı 1990-cı il 8 iyul tarixində Naxçıvan Muxtar Respublikası Babək rayon Cəhri qəsəbəsində anadan olmuşam. 1996-cı il sentyabrın 1- də Q.Əkbərov adına 1 nömrəli tam orta məktəbə daxil olmuşam. 2007-ci ildə həmin məktəbi əla qiymətlərlə bitirərək Naxçıvan Dövlət Universitetinin Xarici dil (ingilis dili müəllimliyi) ixtisasına dövlət sifarişi əsasında qəbul olunmuşam. 2011- cil ildə həmin ixtisası əla qiymətlərlə başa vuraraq Naxçıvan Dövlət Universitetinin “Dilşünaslıq” ixtisası üzrə Magistratura pilləsinə daxil olmuşam. 2013-cü ildə həmin ixtisasdan əla qiymətlərlə məzun olaraq NDU-da saat hesabı müəllim kimi pedaqoji fəaliyyətə başlamışam. 2014-cü ildən Naxçıvan Dövlət Universitetinin “İngilis dili”, 2015- ci ildə isə “İngilis dili və metodika” kafedrasında müəllim olaraq çalışıram. 2018-ci ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin “German dilləri” ixtisası üzrə ödənişsiz əsaslarla doktorantura pilləsinə daxil olmuşam. 2022-ci ildə oktyabrın 25-də “Affirmativliyin koqnitiv təhlili (ingilis dili materialları əsasında)” adlı dissertasiya işimi uğurla müdafiə eləmişəm. Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Ali Attestasiya Komissiyasının 2023-cü il 22 iyul tarixli iclas qərarı ilə filologiya üzrə fəlsəfə doktoru adlı elmi dərəcəsi almışam. 20-dən artıq elmi və konfrans məqalələrinin müəllifiyəm. 2021-ci ildə “Əczaçılıq terminləri-ingiliscə-azərbaycanca, azərbaycanca-ingiliscə lüğət” adlı metodik vəsaitim nəşr olunmuşdur. 2022-ci ildə NDU-nun IELTS imtahan mərkəzində imtahan verərək beynəlxalq səviyyəli IELTS sertifikatı almışam. 2022-ci il sentyabr ayında ITTI Bakı Beynəlxalq TEFL Təlim institutunun keçirdiyi təlimlərdə iştirak edərək TEFL sertifikatı almışam. 2023-cü-il noyabr ayının 24-dən “İngilis dili və Metodika” kafedrasının müdiri və 0,5 ştat baş müəllimi vəzifəsində çalışıram. Hal-hazırda Naxçıvan şəhər 48-ci məhəllə, ev 13 A ünvanında yaşayıram. Ailəliyəm, 3 övladım vardır.
Dərc olunmuş elmi əsərlər:
- Interrelation between levels of language- Naxçivan Dövlət Universiteti. “Magistrantların regional elmi konfransının materialları”, № 4 (49), 2013, 139-140
- Sosial şəbəkələrin xarici dil öyrənilməsi prosesindəki üstün və qeyri-üstün cəhətləri- Elmi Əsərlər” jurnalı, Humanitar elmlər seriyası, Naxçivan Dövlət Universiteti, № 1 (86)2018, 75-78
- Networks’ affect on language learning process- Naxçivan Dövlət Universiteti. “Elmi Əsərlər” jurnalı, Humanitar elmlər seriyası, № 1 (90), 2018, 133-136
- Koqnitiv dilçilik- Naxçivan Dövlət Universiteti. “Elmi Əsərlər” jurnalı, Humanitar elmlər seriyası, № (1), 2020, səh 140-142
- “Bədii tərcümə sənətinə Həmid Arzulu töhfəsi (Bədii tərcümə sənətində Naxçıvanlı ziyalıların rolu” adlı respublika elmi konfransının materialı), 2020
- “Afirmativlik anlayışının Koqnitiv Təhlili”. Konfrans məqaləsi. I Humanitar və ictimai elmlər üzrə Beynəlxalq Elmi Konfransın materialları 24 iyul 2020, Bakı, səhifə 162-165
- Afirmativlik anlayışının çatdırılmasında jest və mimikaların rolu (The Role of Gestures and Mimics in Conveying Affirmation Concept). Məqalə. Bulletin of Science and Practice Scientific Journal, İSSN 2414-2948, 2021, Volume 7, İssue 4, səhifə 357-363. (Rusiyada çıxmış), Penza
- Təsdiqlər, öz təsdiqlər. Məqalə. AMEA-nın Naxçıvan Bölməsi, “Axtarışlar”, İSSN 2311-8482, №1, cild 15, 2021, səhifə 105-109.
- Affirmativlik anlayışının çatdırılmasında paralinqvistik ifadə, Məqalə. NDU, “Elmi əsərlər”, Humanitar elmlər seriyası, 2021, səh.82-85
- Əczaçılıq terminləri. İngiliscə-Azərbaycanca, Azərbaycanca-İngiliscə Lüğət, Metodik vəsait, NDU, Qeyrət, 2021, 111 s.
- Colloquial expression of affirmative category, European Research, XXXV International Scientific Conference, Penza , Russia, February 7, 2022, p. 155-157
- İnkarlıqla ifadə olunan affirmativlik, Naxçıvan Universiteti Elmi Əsərləri, Naxçıvan “Nuh”, 2022 № 1 (24), səh 172-176
- General cognitive overview to the category of affirmation, Deutsche internationale Zetschrift für zeitgenössische Wissenschaft, Sattledorf, Germany, № 31, 53-55
- Tərcümə zamanı lüğətlərdən istifadə meyarları, Xarici dillərin tədrisi və tədqiqində ənənəviliyin və müasirliyin vəhdəti mövzusunda Respublika konfransı, Naxçıvan Dövlət Universiteti, 2022, s.66.
- The concept of affirmativeness in linguistics and philosophical studies, Вченı Записки, Таврıйского нацıонального унıверситету ıменı В.I.Вернадського, Серiя: Фiлологiя. Журналicтика, ТОМ 33 (72) № 4 2002, Частина 1, c.244-249.
- Linguistic characteristics of exotisms. NDU, Elmi Əsərlər, Qeyrət nəşriyyatı, ISSN 2224-5529, Naxçıvan-2023, №1(122), səhifə 56-59
- İngilis dilində oxunun psixolinqvistik xüsusiyyətlərinə dair, Heydər Əliyevin 100 illiyinə həsr olunmuş “Dil bacarıqlarının inkişafında yeni texnika və metodların tətbiqi” mövzusunda elmi-praktiki respublika konfransı, Naxçıvan, Qeyrət nəşriyyatı, 2023, s.78-79
- The rules of writing scientific articles. Annali d’Italia, № 49, Florence, Italy, ISSN 3572-2436, 2023, səhifə 96-98
- İngilis dilində alınma ifadələr və onların bəzi xüsusiyyətlərinə dair.Ancient land. International online scientific journal. Qədimdiyar Beynəlxalq onlayn elmi jurnal, volume 5, issue 11, Baku-2023, Azerbaijan, səhifə 26-31
- İngilis Dilində Modallığa Dair. Ümummilli Lider Heydər Əliyevin 100 illiyinə həsr olunmuş Tərcüməşünaslığın müasir problemləri Respublika elmi konfransı, ADU/NDU, 2023.
- A cognitive perspective on the delivery of affirmation in stylistic devices in english. German İnternational Journal of Modern Science Deutsche İnternationale Zeitschrift für zeitgenössische wissenschaft, №68, 2023, səhifə 31-33
- The importance of learning and teaching vocabulary in the foreign language. Danish Scientific Journal, №78, 2023, səhifə 76-78
- A general overview of the notional parts of speech in English and Azerbaijani. Slovak international scientific journal, ISSN 5782-5319, №78, Paris-2023, səhifə 114-115
- Mürəkkəb və budaq cümlələrdə affirmativ modallıq. Qədim Diyar Beynəlxalq onlayn elmi jurnal, Bakı, 2023 (Çapda)
- Culture-bound problems in translating children’s literature. Znanstvena misel journal, №85, 2023, səhifə 32-34