Naxçıvan Dövlət Universiteti İnformatika kafedrasının
laborantı Nuray Oruc qızı Rzayeva
e-mail: nurayrzayeva@ndu.edu.az
02 Avqust 1993- cü ildə Naxçıvan MR Culfa rayon Teyvaz kəndində anadan olmuşam. 1999- cu ildə Naxçıvan şəhərindəki H.Cavid adına 5 saylı orta məktəbi 1-ci sinfinə qəbul olmub. 2003- cü ildə C.Naxçıvanski adına Naxçıvan şəhər 11 saylı orta məktəbin 4-cü sinfində təhsilini davam etdirərək,2010-cu ildə həmin məktəbin 11- ci sinfini bitirmişdir. 2010-cu ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Riyaziyyat və informatika müəllimliyi ixtisası üzrə 1-ci kursuna qəbul olub,2014-cü ildə həmin Universitetin 4-cü kursunu bitirərək Naxçıvan Dövlət Universitetinin informasiya texnologiyaları və sistemləri mühəndisliyi ixtisasının informasiya texnologiyaları və telekommunikasiya sistemləri ixtisaslaşması üzrə magistrın 1 ci kursuna qəbul olub. 2016-cı ildə həmin universiteti bitirib. 2022- ci ildə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi (İnformatikanın tədrisi metodikası) doktorantura ixtisasına qəbul olub.
2020-ci il may ayından -2023 –cü il noyabr ayına qədər Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Təbiət və İncəsənət fakultəsinin “ Ali riyaziyyat və informatika” kafedrasında laborant, baş laborant vəzifələrində işləyib.
2024-cü il dekabr ayından Naxçıvan Dövlət Üniversitetinin Fizika –riyaziyyat fakültəsinin “İnformatika” kafedrasında laborant vəzifəsində işləyir.
Dərc olunmuş elmi və tədris-metodiki işləri:
1. "-Təhsildə yeni yanaşma –STEAM təhsil metodu" -NMİ , Elmi əsərlər jurnalı №2 ,2021
2. "Orta məktəbdə diferensial tənlik anlayışının daxil edilməsi təliminin bəzi metodik xüsusiyyətləri"-NMİ “elmi əsərlər” №1. 2021
3. Azərbaycanda təhsilin inkişafı dövlət siyasətinin əsas prioritetlərindən biri kimi"-Beynəlxalq konfrans. “Müasir təhsilin inkişaf strategiyaları uğurlar və çağırışlar”.
Naxçıvan şəhəri, 26-27 noyabr 2021-ci il “STEAM təhsilində riyaziyyatın önəmi”-“STEAM təhsili: reallıqlar və perspektivlər” Beynəlxalq elmi-praktik konfrans. Naxçıvan, 10 iyun 2022
4. “Məktəbəqədər müsəssələrdə oyunların qruplar üzrə təşkilinin xüsusiyyətləri”-Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu “Elmi əsərlər” jurnalı. 2022 . №2
5. “Ümumi təhsil məktəblərinin idarə olunmasında keyfiyyət indikatorları”-“Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təcrübəsi” mövzusunda Respublika elmi-praktik konfransı.NMİ 22 may 2022-ci il