E-poçt
E-jurnal
NDU TV
Hüquqi aktlar
NDU haqqında
Rektordan Müraciət
Universitetin inkişaf yolu
Sabiq rektorlarımız
Foto album
Dayanıqlı inkişaf
Strateji inkişaf
Strateji inkişaf planı
Missiya, vizyon və dəyərlərimiz
Maraqlı tərəflər
Əcnəbi müəllimlər
Strateji inkişaf planının icrası və monitorinqi
Hesabatlar
Layihələr
Fəaliyyət planı
Peşəkar təlimlər
Keyfiyyət təminatı
Keyfiyyət təminatı siyasəti
Keyfiyyət təminatı mədəniyyəti
Keyfiyyət göstəriciləri
Məmnuniyyət sorğuları
Müəllimlərin reytinq cədvəli
Sorğu nəticələri
Keyfiyyət Təminatı Qaydalar Toplusu
Tələbəyönümlü Tədris
Beynəlmiləlləşmə siyasəti
Xaricdə yaşayan Azərbaycanlı alimlər
Administrasiya
Rektorluq
Rektor
Rektor müşaviri (iqtisadi məsələlər üzrə)
Rektor müşaviri (strateji inkişaf üzrə)
Rektor köməkçisi
Prorektorlar
Tədris məsələləri üzrə prorektor
Elm və innovasiya məsələləri üzrə prorektor
Sosial məsələlər və ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə prorektor
Sosial məsələlər üzrə prorektorluğa tabe şöbələr
Beynəlxalq əlaqələr üzrə prorektor
Ümumi işlər üzrə prorektor
Həmkarlar ittifaqı komitəsi
Elmi Katib
Elmi şura
Strukturlar
İnformasiya texnologiyaları şöbəsi
Tədris departamenti
Karyera, təcrübə və məzunlarla iş sektoru
Monitorinq və qiymətləndirmə sektoru
Tədrisin təşkili şöbəsi
Maliyyə şöbəsi
Satınalma və təchizat sektoru
Beynəlxalq Əlaqələr Şöbəsi
İnsan resursları və hüquq şöbəsi
Hüquq sektoru
Vakansiyalar
İşə qəbul komissiyasının tərkibi
İşə qəbul qaydaları
Sənədlər və müraciətlərlə iş sektoru
Elmi fəaliyyətin təşkili və təhlili şöbəsi
Texnoloji transfer və innovasiyalar sektoru
Media və ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsi
Strateji inkişaf və keyfiyyət təminatı şöbəsi
Tədbirlərin təşkili və tələbələrlə iş sektoru
Nəşriyyat
Təsərrüfat və xidmət şöbəsi
Tabe müəssisələr
NSU International School
Naxçıvan Tibb Kolleci
Naxçıvan Texniki Kolleci
Naxçıvan Musiqi Kolleci
Bioresurslar İnstitutu
Batabat Astrofizika Rəsədxanası
İngilis dili təmayüllü Gimnaziya
Elm
Elmi konfranslar
Dissertasiya və Avtoreferatlar
Elmi əsərlər jurnalı
Məsləhətçi-professor vəzifəsinin tutulması qaydaları
Dissertasiya şuraları
Laboratoriyalar və mərkəzlər
Optika və elektronika elmi tədqiqat laboratoriyası
Fitoterapiya və apiterapiya Elmi Tədqiqat Mərkəzi
Arıçılıq problemləri laboratoriyası
Yusif Məmmədəliyev adına Elmi-tədqiqat laboratoriyası
Ürək və qan təzyiqi xəstəliklərinin araşdırması, təlim tədris mərkəzi
Əczaçılıq elmi tədqiqat laboratoriyası
“Steam” elmi-tədqiqat mərkəzi
Elmi kitabxana
Təhsil
Universitetimizdə tədris
Əsas anlayışlar
Yay semestrinin təşkili
Tələbələrin hüquq və vəzifələri
Akademik məsləhətçi (Tyutor) xidməti
Təkrar imtahan
Akademik təqvim
YDA’nın qiymətləndirilməsi
Daxili intizam qaydaları
Pedaqoji internaturaya dair qaydalar
İmtahanların keçirilməsi qaydaları
İstehsalat təcrübəsinə dair qaydalar
Tələbə və müəllim mobilliyi
Qəbul Qaydaları
Təqaüdlər
İxtisaslar
Fakültələr
Tarix – Filologiya
İqtisadiyyat və idarəetmə
Xarici dillər
Fizika – riyaziyyat
Memarlıq və mühəndislik
Təbiətşünaslıq və kənd təsərrüfatı
Tibb
Pedaqoji
İncəsənət
Beynəlxalq münasibətlər və hüquq
Magistratura və doktorantura mərkəzi
Magistratura tədris planı və təhsil proqramı
Doktorant və dissertantların attestasiyası haqqında qaydaları
Doktoranturaya qəbul üçün imtahan sualları
Qəbul planı. Qəbul və qeydiyyat
Magistratura tədris qrafiki
Magistratura və Doktorantura mərkəzinin fəaliyyətinə dair sənədlər
İxtisas fənnindən fəlsəfə doktorluğu proqramı üzrə imtahan proqramları
Əcnəbi təhsilalanlarla iş və hazırlıq mərkəzi
Qəbul qaydaları
Ödəniş planları
Müqavilə nümunəsi
Beynəlxalq Dəstək Mərkəzi
Təhsil proqramları
Tədris planı
Tədris qrafiki
Əlavə ali təhsil
Qaydalar
Proqramlar
Distant təhsil
Universitetə qəbul
Bakalavriat
Magistratura
İnkluziv təhsil mərkəzinin əsasnaməsi
Təhsil haqqından azad
Qiyabi təhsil
Tədris-metodiki şura
Sosial-mədəni mühit
Yeni fikir qəzeti
Universitet dünyası
Tələbə evi
Qonaq evi
Xəstəxana
Tələbə teatrı
Sosial mərkəz
Baytarlıq təbabəti klinikası
Mərkəzlər
Koreya Mərkəzi
İELTS mərkəzi
SAT mərkəzi
İnklüziv Təhsil Mərkəzi
Psixoloji Mərkəz
IBM Mərkəzi
Tərcümə Mərkəzi
Şəhid tələbələrimiz
Tələbə təşkilatları
Tələbə Elmi Cəmiyyəti
Tələbə Gənclər Təşkilatı
Tələbə Həmkarlar İttifaqı Komitəsi
Tələbə Turizm Könüllüləri
Tələbə Klubları
Startaplar
EMSA Naxçıvan
Bizimlə əlaqə
Əlaqə Vasitələri
Rekvizitlər
Elektron müraciət
SİP fəaliyyət planı üzrə təsdiqedici sənədlər bazası ( 2024 )
Tədbirlər siyahısı:
Tələbə yönümlü təhsil yanaşması mexanizmasının bütün kafedralarda mənimsənilməsi üçün mütəmadi təlimlər təşkil etmək
Təhsildəki yeni trendlərin akademik heyətə çatdırılması üçün davamlı təlimlər təşkil etmək və xarici tərəfdaş universitetlərdə mobilliyi təmin etmək
Tədris prosesini ESG standartlarının tələblərinə uyğunlaşdırmaq
Tədris standartları və proqramları əmək bazarının tələblərinə uyğunlaşdırmaq
Təcrübələrin təşkilinin təkmilləşdirilməsi və tələbələrin xaricdə təcrübə keçmək imkanlarını artırmaq
Kredit sisteminin tələblərinə uyğun olaraq müəllimlərin tələbələr tərəfindən seçilmə imkanının təmin edilməsi
Tələbə könüllülük fəaliyyətlərini təkmilləşdirmək və tələbələri bu fəaliyyətlərə cəlb etmək
Hər il tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədi ilə əcnəbi professor/müəllim heyətini cəlb etmək. Universitetdə yeni tədris və tədqiqat metodlarının tələbə və müəllim heyətinə çatdırmaq
Naxçıvan Dövlət Universiteti nəzdində Proqram Mühəndisliyi İnstitutunu yaratmaq və təlim/tədqiqat fəaliyyətlərini icra etmək
İngilisdilli təhsili genişləndirmək və ingilis dilində tədris olunan proqramların keyfiyyətini artırmaq
İELTS və SAT kimi beynəlxalq imtahanların təşkilini və tələbələrin iştirakını təmin etmək
Mentorluq təlimlərinin sayını artırmaq və mentor fəaliyyətlərini dəstəkləmək
Tələbələrin intellektual və yaradıcılıq potensialının inkişafı və ixtisaslar üzrə kompetensiyalara tam yiyələnməsi üçün SABAH qrupları açmaq
Tədris və tədqiqat prosesinə töhfə verməsi üçün dəvət edilmiş əcnəbi professorların rəhbərliyində universitetin magistr və doktorantlarının iştirakı ilə kiçik tədqiqat qrupları yaradaraq elmi tədqiqatlar həyata keçirmək
Ölkə daxilində və xaricdə təşkil edilən təhsil sərgilərində iştirak edərək universitetin təbliğatı işini həyata keçirmək.
Əcnəbi tələbələrin qəbul prosedurlarını və tələbəyə dəstək xidmətlərini təkmilləşdirmək
Hər il yerli və əcnəbi tələbə qəbul sayını artırmaq.
Universitetdə İBM Təlim Mərkəzinin yaradılması. Müəllim/tələbə heyətinin İBM tərəfindən təşkil edilən təlimlərdə iştirakını təmin etmək
Keyfiyyətli tədqiqat parametrlərini müəyyənləşdirən təlimatlar hazırlamaq, təşviqat mexanizmlərini təkmilləşdirmək və təlimlər təşkil etmək.
Elmi fəaliyyətin təşkili və idarə olunmasını mərkəzləşdirmək və səmərəliliyin artırılması məqsədilə strukturlararası əlaqələri təkmilləşdirmək.
Tədqiqatdan yaranan biliyin, nəticənin qeydiyyatı və idarə edilməsi haqqında təlimat hazırlamaq, bütün departamentlərin bu təlimatlarla tanış olmasını təmin etmək
Tədqiqatla məşğul olan akademik heyətin ehtiyaclarına uyğun davamlı, peşəkar təlimlər təşkil etmək
Tədqiqatçıların beynəlxalq elmi jurnallara əlçatanlığının təmin edilməsi üçün beynəlxalq elektron resurslara çıxış imkanlarını genişləndirimək.
Scopus və Web of Science indeksli jurnallarda elmi məqalələrin dərc olunmasını təşviq etmək, tədqiqatçıların qlobal elmi məkana inteqrasiyanı sürətləndirmək.
Elmi tədqiqat laboratoriyalarının işini təkmilləşdirmək, kadr potensialını və maddi-texniki bazanı gücləndirmək
Yerli və beynəlxalq birgə tədqiqat layihələrində iştirakı dəstəkləmək
Təcrübi tədqiqatların aparılması və alınmış nəticələrin tədris prosesində tətbiq edilməsinə dair tövsiyyələr hazırlamaq
Elmi jurnalların internet səhifəsini təkmilləşdirmək. Dərc olunan məqalələrin hər birinə rəqəmsal identifikatorun (DOI) alınmasını təmin etmək
Jurnalların fəaliyyətinin müvafiq nüfuzlu beynəlxalq bazaların tələbləri əsasında qurmaq və elmi jurnalların indeksləşməsi sahəsində işlər aparmaq.
Dünyanın qabaqcıl universitetlərinin nümayəndələrini dəvət etməklə beynəlxalq səviyyəli elmi tədbirlər (konfrans, konqres, simpozium, forum) təşkil etmək.
Universitetin prioritet seçdiyi ixtisas sahələri üçün müvafiq müəssisə və şirkətlərlə çoxşaxəli əməkdaşlıqlar qurmaq və bu əməkdaşlıqları inkişaf etdirmək
Universitet-Sənaye əlaqələrinin icrası mexanizmini və fəaliyyət planını hazırlamaq.
Tələbə və müəllim heyətinin start-up və spin-off layihələr hazırlamasını təmin etmək
Layihələrin sənayeyə təqdimi və kommersiyalaşdırlıması üçün festival və yarışmalar kimi fərqli platformalar qurmaq və bu platformalara çıxışı təmin etmək
Tərəfdaş sənaye müəssissələrində tələbə və müəllim heyəti üçün müxtəlif təcrübə və mentorluq proqramları vasitəsilə əlaqələri genişləndirmək
Universitetin müxtəlif fakültələrində tədris proqramları və ixtisasların beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırılmasını təmin etmək
Universitetdə daxildə beynəlmiləlləşmə fəaliyyətlərini həyata keçirmək və bütün fakültələrin beynəlxalq təcrübəni mənimsəməsinə nail olmaq
Kreditlərin tanınması mexanizmini hazırlamaqla xaricdə mübadilə və təcrübələrdə iştirak prosedurlarını təkmilləşdirmək
Mövcud əlaqələrin effektivliyini artırmaq və yeni əlaqələrin qurulmasını təmin etmək
Müxtəlif beynəlxalq proqramlar və ikili razılaşmalar əsasında tələbə və müəllim heyətinin mobilliyini təmin etmək
Beynəlxalq qrant proqramlarına layihələr təqdim etmək və universitetin beynəlxalq qrant layihələrdə tərəfdaş olaraq iştirakını təmin etmək
Spesifik sahələr müəyyən etməklə xarici tərəfdaşlarla əməkdaşlığın effektivliyini artırmaq
Tələbə və müəllim heyətinin beynəlxalq online təlimlərdə iştirakını təmin etmək və bacarıqlarının inkişafına nail olmaq
İBM korporasiyası ilə yaranmış əlaqələri inkişaf etdirərək Naxçıvan Dövlət Universiteti nəzdində Proqramlaşdırma Mühəndisliyi İnstitutu yaratmaq
Beynəlxalq tədqiqat layihələrinin hazırlanmasını və heyətin iştirakını təmin etmək
Tələbələrin beynəlxalq təhsil təcrübəsi əldə etməsi üçün müxtəlif ölkələrdən olan təhsil müəssisələri ilə tərəfdaşlıq edərək təcrübə proqramları təşkil etmək
Müxtəlif ölkələrlə bakalavr və magistr ixtisasları üzrə ikili diplom proqramları təşkil edərək tələbələrin dünya səviyyəsində tanınan diplomlar almasına kömək etmək
QS, THE və digər nifuzlu reytinq şirkətlərində universitetin yer tutması üçün zəruri fəaliyyətlərin icrasını təmin etmək
Universitetin keyfiyyət təminatına yönəlmiş siyasət və prosedurların formalaşdırılmasına, təhlillərin aparılmasına və icrasına, eləcə də, keyfiyyət mədəniyyətinin təmin olunmasına nail olmaq
Keyfiyyət təminatı siyasətini müəyyənləşdirmək. Tədris və tədqiqat prosesinin gedişatına nəzarət etmək və təhlillər aparmaq
Akademik və inzibati struktur bölmələrinin öz strateji fəaliyyət planlarını hazırlamalarını təmin etmək və icrasını dəstəkləmək
Tədris prosesinin təşkili, tədqiqat və innovasiya mühiti ilə bağlı universitetin bütün maraqlı tərəfləri arasında məmnuniyyət sorğuları keçirmək, nəticələrini analiz etmək və tədbirlər paketi hazırlayırlayaraq icrasına nəzarət etmək
Monitorinq aparmaq və monitorinq nəticəsində hazırlanmış analitik təhlil hesabatlarını dərc etmək
Xarici keyfiyyət təminatı prosedurlarını müəyyən etmək və müxtəlif formatlarda xarici keyfiyyət təminatı prosedurlarında universitetin iştirakının təmin etmək
İdarəetmə strukturunun daha da effektiv işləməsi üçün strateji planlamanı tətbiq etmək və əsas prioritetləri müəyyənləşdirmək
Səmərəli informasiya mübadiləsini təmin etmək. Elektron təhsil platformaları ilə təhsil prosesini idarə etmək. Virtual təhsil platformalarını təkmilləşdirmək. İnformasiya təhlükəsizliyini təmin etmək.
Universitetin infrastrukturunu, laboratoriya, təhsil təminatı və təhsil texnologiyalarını təkmilləşdirmək
Universitetin dayanıqlı inkişafını təmin etmək. Kampusda inkluzivliyi dəstəkləmək. Tələbələrin sosial mühiti üçün layihələr hazırlayaraq daha keyfiyyətli təhsil mühitini formalaşdırmaq.
Universitet tələbələrinin davamlı inkişafına, nəticəyönümlüyünə hədəflənmiş sosial layihələrin geniş spektrdə reallaşdırılması.
Obyektivliyi və aşkarlığı təmin etmək, ictimaiyyətlə ünsiyyəti gücləndirilmək məqsədilə İctimai Şuranın fəaliyyətini gücləndirmək.
Universitet tabeliyində olan üç kollec və bir beynəlxalq məktəbin fəaliyyətinin effektivliyini artırmaq, təlim və tədris prosesinin keyfiyyətini təkmilləşdirmək
İnsan resursları şöbəsini yaratmaq və işini təkmilləşdirilmək, universitetin insan kapitalı siyasətini formalaşdırmaq
Maliyyə daxilolmalarının şaxələndirməsi və çeşidliliyinin artırılmasına nail olmaq.
Qanunvericiliklə nəzərdə tutulmuş qaydada müxtəlif əlavə xidmətlər göstərməklə maliyyə axınına nail olmaq.
SİP-dən irəli gələn fəaliyyətlərin icrası üçün maliyyə resurslarının səmərəli istifadəsini etmək və bu prosesə nəzarət etmək
Təsdiqedici sənədləri yükləyin (PDF, DOC, DOCX, XLSX, XLS, JPEG, PNG):
Təhlükəsizlik kodunu daxil edin:
Göndər