Babayev Cavid Sabir oğlu

                                                                   Filologiya üzrə fəlsəfə doktoru

                                                                     cavidbabayev@ndu.edu.az

1983-cü il fevralın 15-də  Beyləqan şəhərində anadan olub. 2000-ci ildə Beyləqan şəhər 4 saylı orta məktəbi  bitirib. 2002-2006-cı illər ərzində  Azərbaycan Dillər    Universitetinin “Filologiya” fakültəsinin  “İngilis dili” ixtisası üzrə bakalavr təhsili almışdır.  2008-2010-cu illərdə isə Naxçıvan Dövlət Universitetinin magistratura pilləsinin “Dilşünaslıq” istiqaməti üzrə  “İngilis dili” ixtisasına yiyələnib. 2013-cü ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin German dilləri-5708.01 və Azərbaycan dili-5706.01 ixtisasları üzrə dissertanturaya qəbul olunmuşdur.  2010-2011-ci il tədris ilində ADPU-nun “İngilis dili və onun tədrisi metodikası” kafedrasında saathesabı müəllim kimi çalışmışdır. 2011-2013-cü illər ərzində  Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda  0.5 ştat  ingilis dili müəllimi kimi fəaliyyət göstərib. 2013-2016-cı tədris illərində yenidən ADPU-nun “İngilis dili və onun tədrisi metodikası” kafedrasında saathesabı müəllim kimi işləmişdir.2016-cı ildən isə NDU-nun “İngilis dili və metodika” kafedrasında tam ştat müəllim kimi fəalliyyət göstərir. 2017-ci ildə Türkiyənin Çankırı Karatekin Universitetində Erasmus+ proqramı yolu ilə müəllim mübadiləsində  iştirak edərək bir həftə ərzində orada “İngilis dili” dərsini tədris etmişdir. 2013-cü ildən Naxçıvan Dövlət Universitetinin dissertantıdır. Professor Əfqan Abdullayev və Sədaqət Həsənovanın rəhbərliyi ilə German dilləri-5708.01 və Azərbaycan dili-5706.01 ixtisasları üzrə “Azərbaycan və ingilis dillərində bədii üslub vasitələrinin qarşılıqlı-linqvistik təhlili” mövzusunda dissertasiya işini uğurla müdafiə etmişdir. 1 dərs vəsaiti, 1 proqram və 70 məqalə və tezis müəllifidir. Ailəlidir. 2 övladı var.

Dərc olunmuş elmi əsərlər:

  1. “Foreign influence in Modern English”. Magistrların Regional Elmi Konfransının materialları, Naxçıvan : NDU, Qeyrət, 2010, s. 30-31
  2. “The verbs in Middle English”. Magistrların Regional  Elmi Konfransının materialları, Naxçıvan : NDU, Qeyrət, 2011, s. 61-62
  3. “Təqlidi  sözlər gündəlik nitqimizdə”.  Elmi Əsərlər, Naxçıvan: NDU, Qeyrət, 2013 № 1, s. 79-81
  4. “The similar and distinctive features of synecdoche with other stylistic devices”. Elmi Əsərlər, Naxçıvan: NDU, Qeyrət, 2014 № 1, s.82-84
  5. “Söz oyunu-Paronomasiya”. Pedaqoji Universitet Xəbərləri, Bakı: ADPU, 2015, № 1, s. 294-296
  6. “What is meiosis not as a medical term but as a linguistic term?”. Terminologiya Məsələləri, Bakı: AMEA, 2015, № 1, s. 98-104
  7. “Azərbaycan və ingilis  dillərində üslubi vasitələrə fərqli yanaşma”. Doktorant və GəncTətqiqatçıların XIX Respublika elmi konfransının materialları, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Bakı, 2015, I cild, s. 356-358
  8. “Növ və tam-hissə əlaqələrinin vəhdəti”. Görkəmli ictimai xadim, Xalq şairi, akademik Bəxtiyar Vahabzadənin anadan olmasının 90 illik yubileyinə həsr  olunmuş Bəxtiyar Vahabzadə və Azərbaycan Filologiyasının Aktual problemləri mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Bakı, 29 oktyabr, 2015,  s. 439-441
  9. “Diminution and overstatement in stylistic devices”. Problems of Modern Sciences and Education, Moscow: 2015, № 12 [42], s. 153-155
  10. “To the question of Similar Stylistic Devices Differing in Quality and Quantity”. Вестник Нижегородского государственного лингвистического университета им. Н.А. Добролюбова, Нижний Новгород: 2016, Выпуск 36, s.11-18
  11. “Antitezanın müxtəlif nitq hissələrində təsviri”. Elmi Əsərlər, Naxçıvan: NDU, Qeyrət, 2017, № 1, s. 122-123
  12. “Azərbaycan və ingilis dillərində üslub vasitələri”. Axtarışlar, AMEA-ın Naxçıvan bölməsi, 2017, cild 7 № 2. s.126-129
  13. “Sintaktik üslub vasitələrində “əvəzetmə” və “geri dönmə” funksiyaları”. Elmi Əsərlər, Naxçıvan: NDU, Qeyrət, 2017, cild I, № 5, s. 211-213
  14. “Üslubiyyat”, NDU-nun qeyrət nəşriyyatı, 2017 (proqram)
  15. “Morfologiyanın üslub vasitələri yaratma imkanları”. Elmi Əsərlər, Naxçıvan: NDU, Qeyrət, 2018, cild I, № 1, s.130-132
  16. “Qrammatik və üslubi keyfiyyətlərin sual cümlələrində birləşməsi”. Elmi Əsərlər, Naxçıvan: NDU, Qeyrət, 2018, cild I, № 5, s. 155-157
  17. “Significance of student-centered instruction”. Elmi Əsərlər, Naxçıvan: NDU, Qeyrət, 2019, cild I, № 1, s. 189-191
  18. “Hit the target through English Grammar” , “Əcəmi” Nəşriyyatı, 2019, 181 s. (dərs vəsaiti)
  19. “The notion of transference in stylistics”. European Research, XXV International Scientific Conference,  Penza , Russia,  February 7, 2020, p. 108-11
  20. “The usage of antonomasia and its confusion with other stylistic devices”, European Research, XXV International Scientific Conference, Penza , Russia,  February 7, 2021, p.

94-96

  1. “Stylistic devices based on the shift of word order”, European Scientific Conference, XXVII International Scientific Conference, Penza , Russia, November 7, 2021, pp. 115-117
  2. “Various challenges encountered in effective language acquisition”, Science and education: Problems and innovations, IX International Scientific-practical Conference, Penza , Russia, November 27, 2021, p. 101-103
  3. “Stylistic devices based on contradiction” World Science : Problems and innovations, LIX International Scientific Conference. Penza , Russia, November 30, 2021, p.162-164.
  4. “The role of instructional materials in language learning” Lənkəran Dövlət Universitetinin Elmi Xəbərləri, II  seriya, LDU, 2021, s. 29-35
  5. “Personification and its difference from other similar stylistic devices” European Scientific Conference, XXVIII International Scientific Conference, Penza , Russia, January 8, 2022, p.130-132
  6. “Stylistic devices in epigrams, proverbs and sayings” Развитие современной науки и образования: Актуальные Вопросы, Достижения и инновации, Penza , Russia ,20 январ, 2022, p. 167-169
  7. “Uniskills” method in language acquisition” Теория и практика современной педагогики: IV Международная научно-практическая конференция, Penza , Russia, 25 январ, 2022, p. 145-147
  8. “Comparison of antanaclassis with the components of language layers” Problems of Modern Sciences and Education, Moscow: 2022, № 40, p. 43-45
  9. “Stylistic opportunities of grammar” World Science : Problems and innovations, LXI International Scientific Conference. Penza , Russia, January 30, 2022, p. 125-127
  10. “Slang and its characteristic features” European Research, XXXV International Scientific Conference, Penza , Russia,  February 7, 2022, p.  152-154
  11. “İngilis dili və Azərbaycan dillərində leksik alternativli üslub vasitələri” Naxçıvan Universiteti Elmi Xəbərləri, Naxçıvan “Nuh”, 2022 № 1 (24), səh.156-158
  12. “The usage of metalepsis in everyday speech”, World Science : Problems and innovations, LXII International Scientific Conference. Penza , Russia, February 28, 2022, p. 81-83
  13. Stylistic opportunities of colloquial layer in stylistics, Norwegian journal of development of International Science, Oslo, Norway, March 3, 2022 , p.29-30
  14. Effective learning methods in language teaching, Международная научно-практическая конференция, Развитие науки, технологий, образования в ХХI веке: Актуалные вопросы, достижения и инновации, Penza , Russia , 5 март, 2022, p.127-129
  15. Efficiency in teaching and learning vocabulary.  XXIV Международная научно-практическая конференция.Совроменная наука: Актуалные вопросы, достижения и инновации, Penza , Russia, 10 март, 2022, p.82-84
  16. “Üslubi vasitələrin və üslubların qarışması”, Axtarışlar, AMEA-ın Naxçıvan bölməsi, № 1, 2022, s. 68-72
  17. “Characteristics of language skills in learning process”, World Science : Problems and innovations, LXIII International Scientific Conference. Penza , Russia, March 30, 2022, p.199-201
  18. “Stylistic opportunities of onomastics” Annali d’Italia, Florence, Italy, 2022, p.45-46
  19. Whole-part and type-subtype relationships in stylistics, The Scientific Heritage, Vol 3, issue 86, Budapest, Hungary, 2022, p.85-86
  20. The usage of elision in English lexicology, Deutsche internationale Zetschrift für zeitgenössischaft, Sattledorf. Germany, № 29, 2022, p.60-61
  21. Stylistic opportunities of tongue twisters. Science of Europe, Praha, Czech Republic, 2022, №-90 (90) Vol.2, p.59-61
  22. Characteristics of online learning. Polish journal of science, № 50, Warszava, Poland, 2022, p. 67-69
  23. Online versus offline learning. Znanstvena misel № 66, Slovenia, Lyublyana, 2022, p.24-25
  24. “Məna təsvirində üslub vasitələri və dil komponentlərinin rolu”, Elmi Əsərlər, Naxçıvan: NDU, Qeyrət, 2022, s.17-20
  25. Methods ignoring the usage of mother tongue, World Scinece: Achievements and Innovations: I International scientific and Practical Conference. Lviv. Ukraine. 27-28.10.2022, p.51-53
  26. Usage of dysphemism in colloquial speech, World Scientific reports, I International Scientific Conference, 17-18.11.2022, Paris, France, p.11-14.
  27. About the correlation of language skills on the basis of traditional methods, Xarici dillərin tədrisi və tədqiqində ənənəviliyin və müasirliyin vəhdəti mövzusunda Respublika konfransı, Naxçıvan Dövlət Universiteti, 2022, s.7-8.
  28. Cognitive aspects of simultaneous and consecutive interpretations, I International Scientific Conference, “Interdisciplinary Science Studies”, January 19-20, Dublin, Ireland, 2023, p.116-119.
  29. Tense shifting and non-continuous verbs, Norwegian Journal of development of the International Science, № 101, Oslo, Norway, 2023, p.47-48.
  30. Chiasmus versus antimetabole, Modern Scientific Technology, İnternational scientific and practical online conference, Stockholm, Sweden, 10.02.2023, p.46-48.
  31. Characteristics of Adjectives in Old and Middle English, IV International scientific conference. London. Great Britain. 09-10.02.2023, p.48-50.
  32. Exclamatory Pronoun, III International Scientific and Practical Conference «The modern vector of the development of science», March 02 – 03, 2023, Philadelphia, USA. p.62-64
  33. Analysis of the CLT in terms of coverage of language skills, International Scientific conference, Academic and Science Reviews Materials, Helnski, Finland, 9-10.03.2023, p.13-15
  34. Characteristics of Uniskills method, III International scientific conference, Innovative scientific conference, Toronto, Canada, 16-17.03.2023, p.42-44
  35. Kanada ingiliscəsinin dil aspektləri baxımından təhlili, AMEA-nın Naxçıvan bölməsi, incəsənət, dil və ədəbiyyat institutu, Axtarışlar № 1 (45), cild 17, Naxçıvan, “Tusi”-2023, s.107-113
  36. Characteristic features of grammar-translation method, Modern Science: Theoretical and practical view, IV international scientific conference, Madrid.Spain, 09-10.05.2023, p.49-52
  37. Digitalization in education during the pandemic, International Conference “Multilingualism, Internationalization, Digitalization As Factors Of Innovations In Teacher Education”, 5-6 June, ASPU, 2023, pp.102-103.
  38. Usage sphere of hypophora. International scientific and practical online conference. Reviews of Modern Science, №3, Zürich, Switzerland, 6-7 July, 2023, p.104-106.
  39. Expressive means formed out of mistakes: anacoluthon, malapropism, catachresis, Elmi Əsərlər, Naxçıvan: NDU, Qeyrət, 2023, №1(122), səhifə 38-41
  40. Joint stylistic devices, Scientific reports of Bukhara State University, Bukhara, Uzbekistan, № 6. 2023, p.89-92
  41. The application of cooperative language learning in the lesson process, Heydər Əliyevin 100 illiyinə həsr olunmuş “Dil bacarıqlarının inkişafında yeni texnika və metodların tətbiqi” mövzusunda elmi-praktiki respublika konfransı, Naxçıvan, Qeyrət nəşriyyatı, 2023, p.64-65
  42. Traditional methods versus communicative language teaching method, The Scientific Heritage, issue 123, Budapest, Hungary, 2023, p.43-45
  43. Lexical and syntactical stylistic devices based on repetition, Norwegian Journal of development of the International Science, № 118, Oslo, Norway, 2023, p.30-32
  44. The values as a content in person-oriented education. International Journal of Philosophical Studies and Social Sciences. Vol. 3. Issue 5, Uzbekistan, 2023, p.130-135
  45. Significance of language skills and language aspects in sight translation, Danish Scientific Journal, №77, Vol.1, Copenhagen, Denmark, 2023, p.84-87
  46. Characteristics of the CLT. Publisher.agency: Proceedings of the 4th International Scientific Conference «European Research Materials» (November2-3, 2023). Amsterdam, Netherlands, 2023. P.91-96
  47. Impact of scio-linguistic and social-cultural factors on translation process. Sciences of Europe, Praha, Czech Republic, 2023, №-128, p. 50-53
  48. Linguistic and cultural aspects of simultaneous translation. International scientific and technical online conference. Progress in Science. Brussels, Belgium, №4, 15-16 November-2023, səhifə 129-133
  49. Qafiyənin üslub imkanları, Axtarışlar, AMEA, Naxçıvan, Tusi, №3, (46) 2023, səhifə 59-62
  50. Major techniques of CLT in language learning. International Scientific Conference. Foundations and Trends in Modern Learning. № 4, Berlin, Germany, Publisher.agency. 23-24.11.2023, səhifə 32-36
  51. The role of age in second language learning. Znanstvena misel № 84, Slovenia, Lyublyana, 2023, p.25-27
  52. How to teach a foreign language through CLT, International Scientific and technical online conference. Interdisciplinary Science Studies. Dublin, Ireland, Publisher.agency. №4, 01.12.2023. p.123-126
  53. Different views about person-oriented education and citizen upbringing. Slovak International Scientific Journal. №78, Bratislava, Slovakia, 2023, səhifə 84-86

74.Translation procedures of Culture-bound terms (CBTs). Journal of Science. Lyon. France, ISSN 3475-3281, №48, 2023, səhifə 21-23

  1. Grammatical aspects of translation in English and Azerbaijani. The International and scientific and technical conference. Research Retrieval and Academic Letters, Warsaw, Poland, №4, 7-8.12.2023, səhifə 14-18
  2. Challenges encountered by learners of English as a second language. Norwegian journal of development of the international science. ISSN 3453-9875, №122, 2023, səhifə 91-93
  3. Citizen upbringing with progressive pedagogues’ eyes. V International Scientific Conference Beijing, China ISBN 978-91-65423-45-9, 05-06.12.2023, səhifə 55-57
  4. The essence of citizenship education. X international scientific conference the modern vector of the development of science. Philadelphia. USA. ISBN 978-92-44513-81-1, 14-15.12.2023, p 74-77
  5. Different theoretical approaches to translation process. International scientific and technical online conference. Theoretical Hypothesis and Empirical results. December 14-15, Oslo, Norway, p. 221-223
  6. Usage of audio and video tasks in language teaching. International scientific conference, Modern Scientific Trchnology, Stockholm, Sweden, 2023, p. 6-9
  7. Britaniya ingiliscəsinin əsas variant və ya dialektləri. Axtarışlar, AMEA, №4, 2023
  8. Amerika dialektlərinin dil xüsusiyyətləri, Elmi Əsərlər, Naxçıvan: NDU, Qeyrət, 2023
  9. Britaniya ingiliscəsinin əsas ləhcələri, Naxçıvan Universiteti, Elmi əsərlər, 2023
  10. A language inside a language. Ümummilli Lider Heydər Əliyevin 100 illiyinə həsr olunmuş Tərcüməşünaslığın müasir problemləri Respublika elmi konfransı, ADU/NDU, 2023.