Cəfərova Ruhiyyə Orucəli qızı

 

Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru

E-mail: ruhiyyeceferova@ndu.edu.az  cebr2012@mail.ru

  04 oktyabr 1981–ci ildə Naxçıvan şəhərində anadan olub. 1987–ci ildə Naxçıvan şəhər 12№-li orta məktəbin birinci sinfinə daxil olub, 1997-ci ildə həmin məktəbin on birinci sinfini bitirmişdir. 1997–ci ildə Naxçıvan Dövlət     Universitetinin fizika–riyaziyyat fakültəsinin riyaziyyat müəllimliyi ixtisasına daxil olub, 2001–ci ildə həmin ixtisası bitirib. 2001–ci ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin magistratura şöbəsinin “Diferensial tənliklər” ixtisasına   daxil olub, 2003-cü ildə həmin ixtisası bitirmişdir. 2003–cü ildən Naxçıvan Qarnizonu tam orta məktəbində riyaziyyat fənni üzrə müəllim vəzifəsində çalışmışdır. 2009–cu ildən Dövlət İmtahan Mərkəzinin Naxçıvan MR Regional   Bölməsində qəbul və sınaq imtahanlarında imtahan rəhbəri kimi fəaliyyət göstərir. 2011–ci ildən Naxçıvan Dövlət Universitetində müəllim vəzifəsində çalışmışdır. 2011-ci ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin doktorantura şöbəsinə (qiyabi) daxil olub, 2017-ci ildə doktorunturanı bitirib. Hazırda pedaqogika üzrə fəlsəfə doktorudu. 2001 – ci ildən YAP – nın üzvüdür. 2023-cü ildən Naxçıvan Muxtar Respublikasının əmkdar müəllimidir.

Məqalələr

 

1.       Həndəsi kəmiyyətlərin tədrisi haqqındaAzərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi,   Naxçıvan Dövlət Universiteti,Reqional inkişaf və böyük mədəniyyət : mənşə , harmoniya və tipologiya  məsələləri ,Beynəlxalq konfrans,Naxçıvan 2013,səh 62-63

2.      Orta məktəbin riyaziyyat kursunda kəmiyyət anlayışı Bakı №-1 2014, səh 413-415

3.      İbtidai siniflərdə həndəsi kəmiyyətlərin tədrisinə dair Bakı №-3  2014, səh 473-475

4.      Геометрические величины в школъном курсе математики Министерство освити и науки  Украини Херсонский Державний Университет İSSN – 2413 – 1865 səh 47 – 50

5.      Riyaziyyatın məktəb kursunda həndəsi kəmiyyətlərin ölçülməsi Elmi əsərlər  Fizika – riyaziyyat və texnika elmlər seriyası Naxçıvan , NDU ,”Qeyrət”- 2017    №4 (85), səh137-139

6.      Riyaziyyatın məktəb kursunda sahə anlayışının tədrisinə dair Naxçıvan , NDU, ”Qeyrət”- 2017     №8 (89), səh 47-50

7.      Riyaziyyatın məktəb kursunda həcm anlayışının tədrisi.  Naxçıvan Universiteti Elmi əsərlər №2-2020

8.      Consideration of psychological and pedagogical features in the process of teaching geometric quantities-MODERN SCIENTIFIC CHALLENGES AND TRENDS: a collection scientific works of the International scientific conference - Warsaw: Sp. z o. o. "iScience"-2021

9.      Riyaziyyatın məktəb kursunda sahə anlayışının tədrisi-Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu  ,“Təhsil, tədqiqat və innovasiyanın vəhdəti ” mövzusunda doktorant və magistrantların III regional elmi konfransı, Naxçıvan-2021

10.  Müəllimin peşəkar qabiliyyətləri pedaqoji təcrübə kontektində-Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu  ,“ Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr və perspektivlər–2021” mövzusunda respublika elmi-praktik konfransı, Naxçıvan-2021

11.  Həndəsi kəmiyyətlərin təlimi prosesində psixoloji-pedaqoji xüsusiyyətlərin nəzərə alınması.Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu  ,“Müasir mərhələdə müəllim hazırlığının aktual məsələləri: uğurlar və çağırışlar” mövzusunda Naxçıvan beynəlxalq  elmi konfransı, Naxçıvan-2022

12.   Riyaziyyat model testlər(MİQ və Sertifikasiya üçün) “Ləman nəşriyyat poliqrafiya” vəsait MMCBakı 2023