Seyidova Aynurə Mirmahmud qızı

pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru

E-mail:aseforucov@yahoo.com.tr

1978-ci ildə Naxçivan şəhərində anadan olmuşdur. 1995-ci ildə orta məktəbi fərqlənmə attestatı ilə bitirmişdir. Elə həmin il Naxçıvan Dövlət Universitetinin Fizika-riyaziyyat fakültəsinin Riyaziyyat ixtisasına qəbul   olmuş, 1999-cu ildə Naxçıvan Dövlət Universitetini bitirmişdir. 1999-cu ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Magistratura təhsil pilləsinin “Diferensial tənliklər” ixtisasına qəbul olmuş və 2001-ci ildə magistratura pilləsinin   fərqlənmə diplomi ilə bitirmişdir. Bir müddət Naxçıvan şəhər 7 saylı tam orta məktəbdə müəllim işləmiş, sonra isə Naxçıvan   Dövlət Universitetinin tədris şöbəsində inspektor, metodist vəzifəsində və Umumi riyaziyyat     kafedrasında baş laborant kimi fəaliyyət göstərmişdir. Hazırda Ümumi riyaziyyat kafedrasında müəllim vəzifəsində çalışır, 2022-ci ildən pedaqogika üzrə fəlsəfə doktorudur. 2023-cü ildən kafedranın baş müəllimidir və NDU-   nun Təcrübə və məzunlarla iş bölməsinin müdiridir. Ailəlidir, iki övladı var. Naxçıvan şəhərində yaşayır.

MƏQALƏLƏRİ

1.       Orta məktəbin riyaziyyat kursunda təkrarın məzmunu və təşkili formaları – Pedaqoji Universitet Xəbərləri №5, Bakı-2001.

2.       Orta məktəbdə funksiya anlayışının tədrisinə dair – Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Xəbərlər, №4, 2005.

3.       V-VI siniflərin riyaziyyat kursunda öyrədilən cəbr elementləri ilə ibtidai siniflərdə öyrədilən uyğun anlayışlar arasında əlaqə və varislik  -  Elmi Əsərlər, Naxçıvan Özəl Universiteti, Naxçıvan: №1 “NUH”, 2020.

4.       Riyaziyyat dərslərində motivasiyanın əhəmiyyəti –  Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, “Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının materialları (24 aprel 2015) NMİ-2015

5.       V-VI  siniflərin riyaziyyat kurikulumunda “riyazi analiz” elementlərinin yeri və tədrisinə verilən metodik tələblər  - Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri, cild11, №2 Naxçıvan, “Məktəb” nəşriyyatı, 2015.

6.       V-VI siniflərin riyaziyyat təlimi prosesinin modernləşdirilməsi işinin pedaqoji-psixoloji əsasları –  Pedaqogika, Pedaqogika, psixologiya elmləri üzrə elmi-nəzəri-metodik jurnal, №1, 2020, Bakı Elm Təhsil Mərkəzi, Bakı 2019.

7.       V-VI sınıfların Matematik derslerinde Aktif Eğitim Sistem Kullanımının Önemi – Hoca Ahmet Yesevi Yılı Anısına, Uluslararası Türk Dünyası  Eğitim Bilimleri və Sosyal Bilimler Konqresi Bildirileri, I cilt, Ankara 2016.

8.       Təlim prosesində müasir texnologiyalardan istifadənin əhəmiyyəti-Bakı Universitetinin Xə-bərləri, Sosial-siyasi elm-lər seriyası. 2020

9.       Пути реализации межд-предметных связей (ин-теграции) в процессе обу-чения курсу математики v-vı классов. (V-VI siniflərin riyaziyyat kursunun təlimi prosesində fənlərarası əlaqələrin (inte-qrasiyanın) reallaşdırılması yolları)- Науково-практичний журнал, “Наука i освiта” Пıвденноукраiнського национа-льного педагогiчного университету iменi К.Д.Ушинського.-2020

10.   Orta məktəb riyaziyyat proqramında (kurikulumda) V-VI siniflərin riyaziyyat kursunun yeri və rolu-Naxçıva Dövlət Uni-versiteti, Elmi əsərlər, humanitar elmlər seriyası Naxçıvan, “Qeyrət” nəşriyyatı 2020

11.  Использование методов "активного урока" в про-цессе oбучения матема-тике в V классах (V siniflərin riyaziyyat tə-limi prosesində “fəal dərs” üsullarından istifadə)“Актуальные научные исследования в сов-ременном мире”, при-нялф участие в LXXI Международной научной конференции, Переяслав, Украйна.  2021

12.  Ümumtəhsil məktəblərinin V-VI siniflərində riyaziyyat kursunun təlimi prosesində istifadə olunan dərslik və proqramlar haqqında “Müasir təhsilin inkişaf strategiyaları: uğurlar və çağırışlar” mövzusunda Beynəlxalq Elmi konfransın materialları. Naxçıvan şəhəri 2021

13.  Riyazi təlimdə yeni təlim texnologiyalarından istifadə-“Fizika, astronomiya və riyaziyatın müasir problemləri” mövzusunda Respublika Elmi Konfransının materialları, Naxçıvan şəhəri-2022

14.  Riyaziyyat fənni üzrə proqram-Ali təhsil müəssisələrində əcnəbi vətəndaşlar üçün təşkil olunan hazırlıq kursu dinləyiciləri üçün Riyaziyyat fənni üzrə proqram-2022

15.  Riyaziyyat tarixinin riyazi təlimdə yeri və rolu-“Fizika, riyaziyat və astronomiyanın müasir problemləri” mövzusunda  III Respublika elmi konfransı. Naxçıvan şəhəri.-2023

16.  Orta məktəb riayziyyat kursunda məsələ həlli təliminin nəzəri və metodik problemləri-“The Great Silk Road: The Bridge between East and West” The simposium is dedicated the Day of the Armed Forces of the Republic of Azerbaijan. Kars/Türkiye-2023