Ələviyyə Nuri Bəhruz qızı

                                            İngilis dili və metodika kafedrasının 0,5 ştat müəllimi

mayis_nuri@mail.ru                                                                                                                                                                                      

 Ələviyyə Bəhruz qızı Nuri  1993-cü ildə Culfa rayon Bənəniyar kəndində anadan olub. 2000-ci ildə Culfa rayon Bənəniyar kənd   tam orta məktəbində təhsilə başlayıb. 2006-2008-ci illər təhsilni Ordubad Qız Liseyində davam etdirmiş, 2008-ci ildən yenidən   Bənəniyar kənd tam orta məktəbinə qayıtmış və 2011-ci ildə həmin məktəbdən məzun olmuşdur. Elə həmin ildə Azərbaycan   Dillər Universitetinin İngilis dili fakültəsinə daxil olmuşdur. 2016-cı ildə oranı bitirmiş, 2016-ci ildə Naxçıvan Dövlət   Universitetinin Filologiya (İngilis dili) ixtisasının magistr pilləsinə daxil olmuşdur. 2018-ci ildə oranı bitir.
   Bənəniyar kənd tam orta məktəbində  2012-ci ildən 2018-ci ilədək İngilis dili müəllimi vəzifəsində çalışmışdır. 2018-ci ildən Naxçıvan Dövlət Universitetinin “İngilis dili və metodika” kafedrasında  müəllim vəzifəsində işə başlamışdır. Ailəlidir.

1.    “İngilis dilinin qloballaşmada rolu”. Naxçıvan Dövlət Universiteti. “Elmi əsərlər”i, humanitar elmlər seriyası, “Qeyrət” nəşriyyatı, № 9, 2018,  səhifə 24-25

2.    Xarici dillərin tədrisində şifahi nitq vərdişlərinin inkişaf etdirilməsinin linqvistik əsasları. Məqalə. AMEA-nın M.Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutu. “Filologiya məsələləri”, №13, “Elm və təhsil” Bakı, 2019, səhifə 112-116

3.    Monoloji nitqin inkişaf etdirilməsində dil materiallarından istifadə. Məqalə. AMEA-nın M.Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutu. “Filologiya məsələləri”, №12, “Elm və təhsil” Bakı, 2019, səhifə 60-65

4.    İngilis dilinin tədrisində sosial mediadan istafadə. AMEA-nın M.Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutu. Filologiya məsələləri №2, Bakı -2022, səhifə 146-151

5.    The importance of distance education in the modern world. Deutsche internationale Zeitschrift für zeitgenössische Wissenschaft. German International Journal of Modern Science, №30, 2022, səhifə 34-36

6.    Linguistic analysis of variability in phraseological combinations. Norwegian journal of development of the international science. ISSN 3453-9875 №82, 2022, səhifə 43-46

7.    Transforming education in the COVID-19 and beyond, I International scientific conference, Challenges and problems of modern science, London, United Kingdom, 13-14.10.2022, p.28-32

8.    Xarici dillərin tədrisinə psixoloji nöqteyi-nəzərdən yanaşmaya dair, Xarici dillərin tədrisi və tədqiqində ənənəviliyin və müasirliyin  vəhdəti mövzusunda Respublika konfransı, Naxçıvan Dövlət Universiteti, 2022, s.40-41

9.    On modern methods of teaching a foreign language. Respublikada konfrans məqaləsi. Heydər Əliyevin 100 illiyinə həsr olunmuş “Dil bacarıqlarının inkişafında yeni texnika və metodların tətbiqi” mövzusunda  elmi-praktiki respublika konfransı, Naxçıvan, Qeyrət nəşriyyatı, 2023, səhifə 96-97

10.  Actual problems of students’ oral speech development. Xaricdə məqalə. Slovak  international scientific journal. Bratislava, Slovakia, №77, 2023, səhifə 36-37

11.  İngilis dilində məhsuldar söz yaradıcılığı. Respublikada məqalə. AMEA-nın M.Füzuli adına əlyazmalar institutu, “Filologiya Məsələləri”, № 9, Bakı-2023, səhifə 165-173

12.  İngilis dilində söz yaradıcılığının qeyri-əsas növləri. Elmi iş Beynəlxalq elmi jurnal. Cild 17Ş say 12, 2023

13.  Terms and difficulties in teaching terminology. Xaricdə məqalə. Deutsche internationale Zetschrift für zeitgenössischaft, Sattledorf. Germany, № 69, 2023, səhifə 26-28

14.  Direct method dynamics: Effective techniques for English language educators. Xaricdə məqalə. Annali d’Italia, Florence, Italy, №49, 2023, səhifə 92-95

15.  İngilis dilində suffikslərin təhlili. Ancient land. International online scientific journal. Cild 5, №11,  Baku-2023, Azerbaijan,  səhifə 31-37

16.  The importance of learning and teaching vocabulary in the foreign language. Danish Scientific Journal, Copenhagen, Denmark, №78, 2023, səhifə 76-78

17.  Anaphora in text: Echoing words, Amplifying messages. Xaricdə məqalə. Slovak international journal, ISSN 5782-5319, №78, 2023, səhifə 106-113

18.  Investigating Emotion concepts in the modern English lexicon. Xaricdə məqalə. International Journal of Philosophical Studies and Social Sciences, Uzbekistan, ISSN-E: 2181-2047, ISSN-P: 2181-2039, №3, cild 7, 2023, səhifə 1-17

19. Heydər əliyevin multikulturalizm siyasəti və onun əhəmiyyəti. Respublikada konfrans məqaləsi. Ümummilli Lider Heydər Əliyevin 100 illiyinə həsr olunmuş “Tərcüməşünaslığın müasir problemləri” Respublika elmi konfransı, ADU/NDU, 2023, (Çapda)

20. Epistrophe in literature: From lincoln to cobain. Xaricdə məqalə. Sciences of Europe, Praqa, İSSN 3162-2364, №130, 2023, səhifə 48-52

21. Translation procedures of culture bound-terms (CBTs). Xaricdə məqalə. Journal of science Lyon, ISSN 3475-3281, №48, 2023, səhifə 21-23

22. Language in the digital era: navigating informal and formal registers in english. Xaricdə məqalə. İnternational Journal of Philosophical studies and social sciences, ISSN-E: 2181-2047, ISSN-P: 2181-2039, Özbəkistan, №3, cild 7, 2023, səhifə 24-29

23. Non-major types of word-formation in English. Xaricdə məqalə. “Elmi iş” Beynəlxalq Elmi Jurnal İmpakt Faktor: №12, cild 17, 2023, səhifə (Çapda)

24. Challences encountered by learners of English as a second language. Xaricdə məqalə. Norwegian journal of development of the international science. ISSN 3453-9875, №122, 2023, səhifə 91-93

25. Culture-bound problems in translating children’s literature. Xaricdə məqalə. Znanstvena misel journal, №85, 2023, səhifə 32-34