Gültac Əliyeva Bədəl qızı 1940-cı ildə Naxçıvan Muxtar Respublikasında anadan olmuşdur. 1974-ci ildə Naxçıvan Dövlət Pedaqoji İnstitutunun biologiya əlavə kimya ixtisasını bitirmişdir. 1981 – ci ildən Naxçıvan Dövlət Pedaqoji İnstitutuna baş lobarant vəzifəsinə təyin edilmişdir. 1988- ci ildə “Pedaqogika və psixologiya” kafedrasına müəllim, 1991-ci ildə baş müəllim təyin olunmuşdur.1996-cı ildə “Yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsində cinsi xüsusiyyətlərin nəzərə alınmasının psixoloji əsasları” mövzusunda dissertasiya müdafiə edərək psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru alimlik dərəcəsi almışdır. Ali attestasiya komisyasının 19 yanvar 2006-cı il qərarı ilə psixologiya kafedrasının dosenti elmi adı verilmişdir. 05 oktyabr 2007-ci ildə Təhsil naziri Misir Mərdanovum sərəncamı ilə Azərbyacan Respublikasının qabaqcıl təhsil işçisi nişanı ilə təltif olunmuşdur. Azərbaycan Respublikasının prezidenti İlham Əliyevin 28 aprel 2008-ci il tarixli 2779 nömrəli sərəncamı ilə Azərbyaycan Respublikasının“Əməkdar müəllim” adı verilmişdir. 2010-cu ildən “Pedaqogika və psixologiya” kafedrasının professorudur. 7 kitabın, 3 metodik vəsaitin və 100 – dən artıq elmi məqalənin müəllifidir.
Dərc olunmuş elmi əsərlər
Аз.ССР.Баку,1981
12.Yeniyetmələrin cinsi tərbiyəsinin sosial – psixoloji əsasları. Az.ETPEİ aspirant və dissertantların elmi kon. Tezisləri bakı, 1992
13.Yeniyetmə oğlan və qızların mənəvi tərbiyəsində mühitin rolu. Nax.DU-nun –elmi konfrans materialları. 1994
14.Mənəvi tərbiyədə cinsi xüsusiyyətlərin nəzərə alınmasının sosial –psixoloji məsələləri. Metodik tövsiyə Az.Resp.Təh.Naz. N.Tusi adına ADPU-nin nəşr.1995
15.Yeniyetmə oğlan və qızların mənəvi tərbiyəsində mühitin rolu. ADPU-nun Ped-psixoloji elmlər seriyası 1996, №2
16.Yeniyetmə mənviyyatının formalaşmasında cinsi xüsusiyyətlərin nəzərə alınması. Ali pedaqoji məktəblərdə humanitar və ictimai Elmlərin tədqiqi və tədrisi məsələləri Tusi adına ADPU-nun nəş.1996
21.Şagirdlərin mənəvi tərbiyəsində peşəyönümünün rolu. ADRU-nun xəbərləri.(pedaqoji, psixoloji elmlər siyahısı) №Bakı, 1998
23.”Kitabi Dədə Qorqud”da Oğuz etnosuna xas olan bəzi psixoloji xüsusiyyətlər. N.Tusi adına ADPU-nun xəbərləri. (humanitar, pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası) Bakı 2000№3
25.Yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsinin şərq fəlsəfi fikrində və klassik Azərbaycan ədəbiyyatında qoyuluşu. Pedaqoji Universitet xəbərləri (humanitar, pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası) Bakı, 2001№1,2
27.Yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsinə təsir edən psixoloji amillər. Metodik vəsait Bakı, 2004
28.Görmə üzvü qüsurlu uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri milli adət və ənənələrin rolu. Naxçıvan Özəl Universiteti Bakı, 2004
29.Mənəvi tərbiyədə milli adət və ənənələrin rolu. Pedaqoji Universitetin xəbərləri №1 Bakı, ADPU-2004
30.Valideyin və müəllimlərin fərqli münasibətinin yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsinə təsiri. Naxçıvan Özəl Universiteti Bakı, 2004
31.Qurani-Kərimdə ailə münasibətlərinə dair fikirlər. Naxçıvan Dövlət Universuteti Elmi əsərləri Naxçıvan, 2004
32.Mənəvi tərbiyədə milli adət və ənənələrin rolu. Pedaqoji Universitetin xəbərləri №1 Bakı, 2004
33.Şagirdlərin davranış motivlərinin mənəvi tərbiyəyə təsiri. Naxçıvan Dövlət Unuversitetinin elmi əsərləri Naxçıvan, 2004
34.Yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsində cinsi xüsusiyyətlərin nəzərə alınmasının psixolpji əsasları. Monoqrafiya bakı, 2006
35.Şagirdlərin kollektivdəki mövqeyinin mənəvi tərbiyəyə təsir. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Naxçıvan 2006.№1
37.Şagirdlərin davranış motivlərinin mənəvi tərbiyəyə təsiri. Azərbaycan Dövlət Universitetinin xəbərləri Bakı 2006 №2
38.Psixoloji mühit və tərbiyə. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu əsərləri №3 2008
39.Oğlan və qızların cinsi tərbiyəsi və ya tərbiyədə cinsi fərqlərin nəzərə alınması. Azərbaycan Pedaqoji Universitetinin xəbərləri Pedaqoji Universitetinin 2008
40.Psixodiaqnostika və məktəb psixoloqunun fəaliyyətində onun rolu. Pedaqoji Universitetinin xəbərləri №4 2008
41.Valideyn və müəllimin fərqli münasibətlərinin yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsinə təsiri. Elmi praktik konfrans materialı NMİ 07 may 2009
42.Sosial psixologiyada şəxsiyyət problemi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri, Naxçıvan, 2009
43.Ailədəki qarşlıqlı münasibətlər uşaqların tərbiyəsinə təsir edən psixoloji amil kimi. Bakı Dövlət Universitetinin 90 illik yubleyinə həsr olunmuş beynəlxalq elmi konfrans materialları Bakı 2009
44.”Görkəmli alim və pedaqoq”.”Respublika qəzeti” Yubleyi ilə bağlı 2010
45.Şəxsiyyətin formalaşmasının psixoloji problemləri. Bakı, Elm və Təhsil nəşr 2010
46.Yeni təhsil konsepsiyası şəxsiyyətin hərtərəfli formalaşmasının amili kimi. Heydər Əliyev 87, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda elmi-praktik konfrans, 05 may, 2010
47.Naxçıvan Muxtar Respublikasında psixologiya elminin inkişafında ilk psixoloq qadının fədakarlığı. Təhsil problemləri –qəzeti 2010
48.Müdriklik zirvəsinə aparan yollar. Bakı 2010, Elm və təhsil nəşr.
49.Kollektivdə psixoloji iqlim şəraitinin formalaşdırılmasında idarəetmənin rolu. Azərbaycan Respublikasının Təhsil problemləri İnstitutu. Elmi əsərlər, №4 bakı 2010
50.Yeniyetmələrin cinsi və mənəvi tərbiyəsi. Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal 3 (74)
51.Dostluq dəyərli tərbiyə vasitəsidir. Bakı 2010 bakı Dövlət Universiteti
52.Şəxsiyyət psixologiyası. Bakı ADPU-nun nəşriyyatı 2010
53.Ali təhsil Müəssisələrinin bakalavr pilləsi üçün “Psixologiya” “Təşkilati davranış və idarəetmə psixologiyası”, Defektologiya və loqopediyanın əsasları” fənnləri üzrə proqram. Naxçıvan Dövlət Universiteti “Elm və təhsil”bakı 2011
54.Praktik psixologiya məsələləri. Bakı, Elm və Təhsil, 2011
68.Professor Oruc Həsənlinin. “Autizim” kitabına rəyçi-2016