İsmayılov Xəqani Eldar oğlu
Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
1976-cı ildə Naxçıvan şəhərində anadan olmuşdur. 2002-ci ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Bədən tərbiyəsi və idman ixtisasını fərqlənmə diplomu ilə bitirib.
2004-cü ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Ümumi psixologiya ixtisası üzrə magistraturanı fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. Əmək fəaliyyətinə Naxçıvan şəhər 7 saylı orta məktəbdə müəllim kimi işə başlamışdır. 2010-cu ildən pedaqogika üzrə fəlsəfə doktorudur. 2016-cı ildən bədən tərbiyəsi və idman kafedrasının dosentidir.
Dərc olunmuş elmi əsərlər
- Şəxsiyyətyönümlü təlim sistemində fənlərarası əlaqə. Dil və ədəbiyyat Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal Bakı 4(38), 2007 s.159-161.3 səhifə.
- Şəxsiyyətyönümlü təhsilin mahiyyəti, vəzifələri və bu sahələrdə fərdi yanaşmanın rolu. Azərbaycan məktəbi Elmi-nəzəri,
- pedaqogi jurnal Bakı №4 (620) 2007. 5 səhifə.
- Tələbələrin şəxsiyyətyönümlü təlimində innovasiya texnologiyalarından istifadə edilməsi. Azərbaycan Pedaqogi Universitetinin Xəbərlər Bakı №6 (620) 2007 s.330-335. 6 səhifə.
- Sağlamlığın qoruyan pedaqogi prosesin məzmununun səmərəlilik şərtləri. Pedaqogi Universitetinin Xəbərlər Bakı №1 (620) 2007 s.244-250. 8 səhifə.
- Pedaqoji prosesdə sağlamlığın qorunmasının lahiyələşdirməsinin mahiyyəti və yolları. Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu Elmi əsərlər №1 2008, s.29-36. 8 səhifə.
- Tələbələrin sağlamlığını qoruyan pedaqoji prosesə hazır olmanın formalaşdırılmasının pedaqoji şərtləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun Xəbərlər 2007 № 4 (12). 10 səhifə.
- Gələcək mütəxəsisslərin peşə fəaliyyətində sağlamlığı qorunmasının həyata keçirilməsinə hazırlıq vəziyyətinin təhlili. Naxçıvan Dövlət Universiteti Elmi əsərlər №4 (24) 2008 s.101-107. 7 səhifə.
- Şəxsiyyətyönümlü təlim prosesində innovasiya texnoloiyalarından istifadə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Məktəb № 32012 (12)s. 28-32. 3 səhifə.
- Особенности проектирования педогогеческого прочесса охраны здоровиа. Международный научный журнал. Москва 2009 №5. 3 səh.
- Şəxsiyyətyönümlü təlimsağlamlığın qorunması amili kimi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun Xəbərlər 2012 № 4 CTLD: 8s. 37-42.
- Sosial problem kimi fiziki tərbiyə prosesinin modernləşdirilməsi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun Xəbərlər 2013 № 2 CTLD: 9s. 45-51.
- Fiziki tərbiyə nəzəriyyəsində aparıcı anlayışlar. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun Xəbərlər 2013 № 4CTLD: 9s. 145-150.
- Azərbaycanda fiziki tərbiyə sistemi və onun müasir şəraitdə əsas istiqamətləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun Xəbərlər 2014 №2 CTLD: 10 s. 41-45.
- Fiziki tərbiyənin əsas vasitələri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun Xəbərlər 2014 №3: s.80-85.
- Fiziki tərbiyə sisteminin prinsipləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun Xəbərlər 2015 №1: s.36-41.
- Fiziki tərbiyə prosesində mədəni bacarıq və vərdişlər. Fiziki keyfiyyətlərin xarakteristikası. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun Xəbərlər 2015 №3: s.29-34.
- Fiziki keyfiyyətlər və onların təkmilləşdirilməsi metodları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun 2016 №1: s.129-134.
- Fiziki tərbiyə məşğələlərinin təşkili formaları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun 13 aprel 2016 Təhsil kurikulumları praktik tətbiqlər. S. 134-140.
- Fiziki tərbiyə məşğələlərinin təşkili formaları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun 2017 №3. S. 99-105.
- Ümumtəhsil məktəblərindəbədən tərbiyəsi üzrə məktəb proqramları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun Təhsil kurikulumları praktik tətbiqlər 19 aprel 2017 s.70-73.
- Fiziki tərbiyyənin nəzəriyyə və metodikasının mənbələri və inkişaf mərhələləri. Naxçıvan Universiteti Elmi əsər №7 (96) 2018. S.279-301.
- Bədən tərbiyəsi və idman anlayışının nailəyyəti və fiziki kamillik anlayışı. Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun 24 aprel 2018. S.31-34.
- Fiziki tərbiyə üzrə sinifdənxaric işlər və məktəbdənkənar tərbiyəvi tədbirlər. Naxçıvan Dövlət Universiteti Elmi əsərlər №4 2019.
- Fiziki tərbiyyə nəzəriyyəsi hərtərəfli inkişafın tərkib hissəsi kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi 13 fevral 2014 169 saylı əmr. 42 səhifə.(metodiki vəsait)
- Fiziki tərbiyyənin nəzəriyyə və metodikası fənnindən mühazirə konspektləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi 13 fevral 2014 169 saylı əmr. 107 səhifə. (dərs vəsaiti)
- Fiziki tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi 03 avqust 2016 521 saylı əmr. 27 səhifə.(pr