Ümumi riyaziyyat kafedrasının müəllimi
E-mail: nazilamuradova@gmail.com
Muradova Nazilə Lətif qızı 1982-ci ildə dekabrın 28-də Naxçıvan şəhərində anadan olmuşdur. 1999-cu ildə Naxçıvan şəhər 12 saylı orta məktəbi fərqlənmə ilə bitirib və həmin ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Fizika-riyaziyyat fakültəsinin “Riyaziyyat və informatika” ixtisasına qəbul olunmuşdur. 2003-cü ildə bakalavr təhsilini fərqlənmə diplomu ilə bitirib və həmin ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Magistratura şöbəsinin “Cəbr və topologiya” ixtisasına qəbul olmuş, 2005-ci ildə magistraturanı fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.
2003-2005-ci illərdə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda laborant və baş laborant vəzifəsində, 2005-2009-cu illərdə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Ali riyaziyyat və informatika” kafedrasında müəllim, 2009-2020-ci illərdə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Riyaziyyat və tədrisi metodikası” kafedrasında baş müəllim kimi çalışmışdır.
2017-ci il aprelin 14-də AMEA Riyaziyyat və Mexanika İnstitutunun nəzdində fəaliyyət göstərən D.01.111 Dissertasiya Şurasında riyaziyyat üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsini almaq üçün “Hilbert fəzasında bəzi qeyri- tipik operator-diferensial tənliklərin korrekt həll olunması” mövzusunda dissertasiya işini müvəffəqiyyətlə müdafiə etmiş və Azərbaycan Respublikasının Prezidenti Yanında Ali Attestasiya Komissiyasının 23 may 2019-cu il tarixli (protokol № 08-K) qərarı ilə riyaziyyat üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsini almışdır.
2020-ci il dekabırın 1-dən etibarən isə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Riyaziyyat və tədrisi metodikası” kafedrasının dosenti vəzifəsində çalışır.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Ali Attestasiya Komissiyasının 15 noyabr 2023-cü il tarixli qərarı ilə elmi-pedaqoji fəaliyyətə görə riyaziyyat elm sahəsinin 1202.01-Analiz və funksional analiz ixtisası üzrə dosent elmi adı almışdır.
2023- cü ilin sentyabr ayından əmək fəaliyyətinə Ümumi riyaziyyat kafedrasında müəllim olaraq davam etməkdədir.
Dərc olmuş elmi əsərləri:
1) Muradova N.L. Kompleks ədədlər meydanının cəbri qapalılığı. “Müasir təlim
metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi”elmi- praktik konfransının materialları, NMİ 2007, səh. 85-87.
2) Muradova N.L. İbtidai siniflərdə qeyri- səlis çoxluqlar haqqında təsəvvürləri
formalaşdıran məsələlər. “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” elmi- praktik konfransının materialları, NMİ 2010, səh. 88-93.
3) Muradova N.L. Ədədlər nəzəriyyəsinin bəzi vacib funksiyaları haqqında.
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər”jurnalı, №2, NMİ 2010,səh. 77-83.
4) Muradova N.L. Həndəsə fənninin proqramı (bakalavr pilləsi üçün).
Naxçıvan Dövlət Universiteti “Qeyrət” nəşriyyatı, 2011
5) Həsənov R.Ə., Şıxlinskaya R.Y., Muradova N.L. Qeyri–səlis riyaziyyatın bəzi
elementləri. AzTU-nin mətbəəsi, Bakı, ELM, 2011
6) Muradova N.L. Kombinatorika məsələlərinin tədrisinə dair. Naxçıvan
Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, № 4, NMİ 2012, səh. 98-104.
7) Muradova N.L. Solvability of boundary value problem for a class of non-
standard operator- differential equations. International scientific conference “Functional Analysis and its Applications” dedicated to the 70-th anniversary of Mukhtarbay Otelbaev, Abstracts of Reports, October 2-5, 2012, Astana, Kazakhstan, p. 89-90.
8) Muradova N.L. Solvability conditions of a boundary value problem for an
operator-differential equation of the third order with discontinuous coefficients. On Actual Problems of Mathematics and Informatics, Abstracts of International conference dedicated to the 90-th anniversary of Haydar Aliyev,May 29-31, 2013, Baku, Azerbaijan, p. 81.
9) Muradova N.L. Bir sinif qeyri–tipik operator diferensial tənliklər üçün sərhəd
məsələsinin həll olunması haqqında. Naxçıvan Dövlət Universitetinin Elmi Əsərləri, fizika-riyaziyyat və texnika seriyası. 2013, № 1(51),səh 44-48 .
10) Muradova N.L. On solvability of a boundary value problem with an operator in the boundary conditions for a class of third order operator -differential equations. Proceedings of Institute Mathematics and Mechanics of NAS of Azerbaijan, Бакu, 2013, vol. 38(46), p. 109-114.
11) Алиев A.Р., Мурадова Н.Л. О разрешимости задачи с операторно–значным краевым условием для операторно- дифференциального уравнения третьего порядка с разрывным коэффициентом. Вестник Бакинского Университета, сер.физ.-матем. наук, 2013, № 2, c. 55-63.
12) Aliev A.R., Muradova N.L. Third - order operator-differential equations with discontinuous coefficients and operators in the boundary conditions. Electronic Journal of Differential Equations, 2013,vol.2013, no.219, p. 1-13
13) Muradova N.L. Solvability conditions of a boundary value problem for an operator-differential equation of the third order with discontinuous coefficients. Transactions of NAS of Azerbaijan,series of physical-technical and mathematical sciences, Bакu, 2013,vol.33, № 4, p. 115-122.
14) Muradova N.L. Operator əmsallı bir sərhəd məsələsinin həll olunması haqqında. AMEA-nın Riyaziyyat və Mexanika İnstitutunun 55 illiyinə həsr olunmuş “Riyaziyyat və mexanikanın aktual problemləri”adlı Beynəlxalq konfransın materialları, 15-16 may 2014-cü il, Bakı ş., səh. 264-266.
15) Muradova N.L. Boundary value problem with an operator in the boundary condition for a class of operator-differential equations of the third order with discontinuous coefficients. Abstracts of Azeraijan-Turkey-Ukrainian International Conference “Mathematical Analysis, Differential Equation and Their Applications, MADEA-7”, September 08-13, 2015, Baku, Azerbaijan, p. 118
16) Мурадова Н.Л. Краевая задача с оператором в краевом условии для одного класса операторно дифференциальных уравнений третьего порядка с разрывным коэффициентом. Journal of Contemporary Applied Mathematics, 2016, vol. 6, no.1, p.3-11
17) Muradova N.L. Riyaziyyat fənn kurikulumunun tətbiqində dərs nümunəsi. “Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr, reallıqlar və perspektivlər” respublika elmi-praktik konfransının materialları. 05-06 aprel 2019, NMİ. səh. 139-140.
18) Muradova N.L. İbtidai siniflərdə məsələlərin araşdırılmasında Eyler – Venn diaqramlarından istifadə. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2019, № 4(58), səh. 184-188.
19) Muradova N.L. İbtidai təhsil səviyyəsində həndəsə məzmun xətti və bu məzmun xətti üzrə təlim nəticələri. “Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr və perspektivlər-2020” respublika elmi-praktik konfransının materialları. 21 may 2020, NMİ. səh147-148.
20) Muradova N.L. “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları” kursunun kurikulumunda məzmun xətləri və bu məzmun xətləri üzrə təlim nəticələrinə dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2020, №2 (60), səh.37-40.
21) Muradova N.L. Seçmə fənn proqramı. Çoxluqlar nəzəriyyəsi və riyazi məntiq elementləri (bakalavr pilləsi üçün). Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. “Məktəb” nəşriyyatı, 2020
22) Muradova N., Camalova Q. İbtidai siniflərdə hərəkətə aid məsələlərin həlli xüsusiyyətlərinə dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2020 №3 (61), səh.63-68.
23) Muradova N.L. “İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası” fənni üzrə proqram (bakalavriat səviyyəsi üçün). Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. “Məktəb” nəşriyyatı, 2021
24) Muradova N.L. İbtidai siniflərin riyaziyyat kursunda məsələlərin həllində şagirdlərin rast gəldiyi çətinliklər və onların aradan qaldırılması yolları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2021, №1 (63), səh. 72-76
25) Muradova N.L. Məktəb riyaziyyat kursunda statistika və ehtimal məzmun xəttinin mahiyyəti. “Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr və perspektivlər-2021” respublika elmi-praktik konfransının materialları. 21 may 2021, NMİ.səh 62-63
26) Muradova N., Camalova Q. İbtidai siniflərdə “statistika və ehtimal” məzmun xətti və bu məzmun xətti üzrə təlim nəticələrinə dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2021, №3 (65), səh.146-150
27) Muradova N.L., Əliyeva Z.Ə. Seçmə fənn proqramı. Məntiq (bakalavriat səviyyəsi üçün). Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. “Məktəb” nəşriyyatı, 2021
28) Muradova N.L. Məktəb riyaziyyat kursunda şagirdlərin inkişafetdirici və yaradıcı qabiliyyətlərinin formalaşmasında həndəsə məsələlərinin rolu. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2021, №4 (66), səh.150-153
29) Muradova N.L. Məktəb riyaziyyat kursunda ehtimal nəzəriyyəsi elementlərinin tədrisi xüsusiyyətlərinə dair. “Naxçıvan” Universiteti. Elmi əsərlər 2021, №4 (23), səh.311-317
30) Həsənov A.İ., Muradova N.L. Dərslik və dərs vəsaitlərinin aktual məsələləri. “Müasir təhsilin inkişaf strategiyaları: uğurlar və çağırışlar” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları. 26-27 noyabr 2021-ci il, Naxçıvan ş., səh.184-187.
31) Muradova N.L. İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası. I hissə. Naxçıvan. “Məktəb” nəşriyyatı, 2021
32) Алиев A.Р., Мурадова Н.Л. О гладких рещениях одного класса операторно-дифференциальных уравнений четвертого порядка. Международная конференция «Дифференциальные уравнения и смежные вопросы» посвященная выдающемуся математику И. Г. Петровскому, Сборник тезисов, Москва, 26-30 декабря 2021, с. 159-160.
33) Novruzov A.S., Muradova N.L. Seçmə fənn proqramı. Məktəb həndəsə kursunun aksiomatik qurulması(magistratura səviyyəsi üçün). Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. “Məktəb” nəşriyyatı, 2022
34) Aliev A.R., Muradova N.L. Conditions for the existense of smooth solutions for a class of fourth order operator-differential equations. Baku Mathematical Journal 2022; 1(1): 3-14
35) Гасанов A.И., Мурадова Н.Л. Роль междисциплинарной и внутридисциплинарной интеграции в формировании математических знаний учащихся. «Психолого-педагогические проблемы современного образования: пути и способы их решения. Сборник материалов V международной научно-практической конференции. 27 февраля 2022 года, г.Дербент, Республика Дагестан, c. 635-640
36) Muradova N.L. İbtidai siniflərin riyaziyyat kursunda həndəsi məzmunlu məsələlərin həllində qarşıya çıxan çətinliklər və onların aradan qaldırılması yolları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2022, №2 (68), səh.64-69
37) Muradova N.L. Məktəb riyaziyyatı kursunda qurma məsələlərinin tədrisi xüsusiyyətlərinə dair. “Naxçıvan” Universiteti. Elmi əsərlər 2022, №2(26), səh.338-342
38) Muradova N.L. V siniflərdə şagirdlərin riyazi bacarıqlarının formalaşmasında qurma məsələlərinin rolu.“Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təcrübəsi” respublika elmi-praktik konfransı. 20 may 2022, NMİ, səh 131-132
39) Muradova N.L. On Smooth Solutions of One Class of Fourth Order Operator-Differential Equations with Multiple Characteristics .Riyaziyyat və Mexanikanın Müasir Problemləri. Akademik İbrahim İbrahimovun 110 iilik yubileyinə həsr olunmuş Beynəlxalq konfransın materialları. 29 iyun-1 iyul 2022-ci il, Bakı ş., səh. 152-153
40) Aliev A.R., Elbably A.L., Muradova N.L. On solvability conditions of boundary value problems for a class of operator-differential equations of the third order in Sobolev type spaces. Proceedings of the Institute of Mathematics and Mechanics, NAS of Azerbaijan, Bакu, 2022, vol. 48, № 2, p. 285-294.
41 Muradova N. Bayramova T. İbtidai siniflərdə kəsr anlayışı və kəsrlərin müqayisəsinin tədrisi məsələlərinə dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2022, №3 (69), səh. 77-83
42) Muradova N.L. Birdəyişənli funksiyaların diferensial hesabı. Naxçıvan. “Məktəb” nəşriyyatı, 2022
43) Muradova N., Hüseyinli G. V sinifdə çoxluq anlayışı və çoxluqlar arasında münasibətlərin tədrisi xüsusiyyətlərinə dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2023, №1 (71), səh. 120-123
44) Aliev A.R., Muradova N.L. On conditions of regular solvability for two classes of third order operator-differential equations in a fourth order in Sobolev type spaces. Turkish Journal of Mathematics(2023) 47(2): 608-619
45) Muradova N.L. On solvability of third-order operator-differential equation with discontinuous coefficient and operator in the boundary condition. Riyaziyyat və Mexanikanın Müasir Problemləri. Azərbaycan xalqının Ümummilli lideri Heydər Əlirza oğlu Əliyevin 100 iilik yubileyinə həsr olunmuş Beynəlxalq konfransın materialları. 26-28 aprel 2023-cü il, Bakı ş., səh. 291-292
46) Muradova N., Səfərova N. İbtidai sinif müəllimi hazırlığı istiqamətində təhsil proqramının riyaziyyat kursuna dair qarşıya qoyduğu vəzifələr. “Heydər Əliyev və Azərbaycanda ali təhsil”. Ümummilli lider Heydər Əliyevin 100 iilik yubileyinə həsr olunmuş respublika elmi konfransının materialları. II hissə. 12 may 2023, NMİ, səh. 125-127
47) Muradova N., Babayeva T. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində uşaqlarda riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılmasında həndəsə elementlərinin rolu. “Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təcrübəsi” respublika elmi-praktik konfransının materialları. 31 may 2023, NMİ, səh.231-232
48) Muradova N.L. İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisində “Ədədlər və əməllər” məzmun xəttinə aid çalışmalarda qarşıya çıxan çətinliklər və onların aradan qaldırılması yolları. “Naxçıvan” Universiteti. Elmi əsərlər 2023, №2(30), səh.277-283
49) Akhtyamov A. M., Aliev A.R., Elbably A.L., Muradova N.L. Restoration of polynomial coefficient in the differential equation of the third order. Proceedings of the Institute of Mathematics and Mechanics, NAS of Azerbaijan, Bакu, 2023, vol. 49, № 2, p. 312-322.
50) Muradova N.L. İbtidai siniflərdə çoxrəqəmli ədədlər konsentrində nömrələnmənin tədrisi xüsusiyyətlərinə dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2023, №3 (73), səh. 82-86