Muradova Nazilə Lətif qızı

Ümumi riyaziyyat kafedrasının müəllimi

E-mail: nazilamuradova@gmail.com

Muradova Nazilə Lətif qızı 1982-ci ildə dekabrın 28-də Naxçıvan şəhərində  anadan olmuşdur. 1999-cu ildə Naxçıvan şəhər 12 saylı orta məktəbi fərqlənmə ilə bitirib və həmin  ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin     Fizika-riyaziyyat fakültəsinin “Riyaziyyat və informatika”  ixtisasına qəbul olunmuşdur. 2003-cü ildə bakalavr təhsilini  fərqlənmə diplomu ilə bitirib və həmin ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Magistratura şöbəsinin   “Cəbr və topologiya”  ixtisasına qəbul olmuş,  2005-ci ildə magistraturanı fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.

 2003-2005-ci illərdə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda laborant və baş laborant vəzifəsində, 2005-2009-cu illərdə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Ali riyaziyyat və informatika” kafedrasında  müəllim, 2009-2020-ci   illərdə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Riyaziyyat və tədrisi metodikası” kafedrasında baş müəllim kimi çalışmışdır.

2017-ci il aprelin 14-də AMEA Riyaziyyat və Mexanika İnstitutunun nəzdində fəaliyyət göstərən D.01.111 Dissertasiya Şurasında riyaziyyat üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsini almaq üçün “Hilbert fəzasında bəzi qeyri- tipik operator-diferensial tənliklərin korrekt həll olunması” mövzusunda dissertasiya işini müvəffəqiyyətlə müdafiə etmiş və Azərbaycan Respublikasının Prezidenti Yanında Ali Attestasiya  Komissiyasının  23 may 2019-cu il     tarixli (protokol № 08-K) qərarı ilə riyaziyyat üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsini  almışdır. 

2020-ci il dekabırın 1-dən etibarən isə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Riyaziyyat və tədrisi metodikası” kafedrasının dosenti vəzifəsində çalışır.

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Ali Attestasiya Komissiyasının 15 noyabr 2023-cü il tarixli qərarı ilə elmi-pedaqoji fəaliyyətə görə riyaziyyat elm sahəsinin 1202.01-Analiz və funksional analiz ixtisası üzrə dosent elmi adı almışdır.

2023- cü ilin sentyabr ayından əmək fəaliyyətinə Ümumi riyaziyyat kafedrasında müəllim olaraq davam etməkdədir.

Dərc olmuş elmi əsərləri:

1)      Muradova N.L. Kompleks  ədədlər meydanının cəbri qapalılığı. “Müasir təlim

metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində  tətbiqi”elmi- praktik konfransının materialları, NMİ 2007, səh. 85-87.

2)      Muradova N.L. İbtidai siniflərdə qeyri- səlis çoxluqlar haqqında təsəvvürləri

formalaşdıran  məsələlər. “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” elmi- praktik konfransının materialları, NMİ 2010, səh.  88-93.

3)      Muradova N.L. Ədədlər nəzəriyyəsinin bəzi vacib funksiyaları haqqında.

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər”jurnalı, №2, NMİ 2010,səh. 77-83.

4)      Muradova N.L. Həndəsə fənninin proqramı (bakalavr pilləsi üçün).

Naxçıvan Dövlət Universiteti “Qeyrət” nəşriyyatı, 2011

5)      Həsənov R.Ə., Şıxlinskaya R.Y., Muradova N.L. Qeyri–səlis riyaziyyatın bəzi

elementləri. AzTU-nin mətbəəsi, Bakı, ELM, 2011

6)      Muradova N.L. Kombinatorika məsələlərinin tədrisinə  dair. Naxçıvan

Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərlər” jurnalı, № 4,  NMİ 2012, səh. 98-104.

7)      Muradova N.L. Solvability of boundary value problem for a class of non-

standard operator- differential equations. International scientific conference “Functional Analysis and its Applications” dedicated to the 70-th anniversary of Mukhtarbay Otelbaev, Abstracts of Reports, October 2-5, 2012, Astana, Kazakhstan, p. 89-90.

8)      Muradova N.L. Solvability conditions of a boundary value problem for an

operator-differential equation of the third order with  discontinuous coefficients. On Actual Problems of Mathematics and Informatics,  Abstracts of International conference dedicated to the 90-th anniversary of Haydar Aliyev,May 29-31, 2013, Baku,              Azerbaijan, p. 81.

9)      Muradova N.L. Bir sinif qeyri–tipik operator diferensial tənliklər üçün sərhəd

məsələsinin həll olunması haqqında. Naxçıvan Dövlət Universitetinin Elmi Əsərləri, fizika-riyaziyyat   və texnika  seriyası. 2013, № 1(51),səh  44-48 .

      10) Muradova N.L. On solvability of a boundary value problem  with  an operator in the boundary conditions for a class of  third order operator -differential equ­a­tions. Proceedings of Institute Mathematics and Mechanics of NAS of Azerbaijan, Бакu, 2013, vol. 38(46), p. 109-114.

      11) Алиев A.Р., Мурадова Н.Л. О разрешимости задачи с  операторно–значным крае­вым условием для опе­ра­торно- дифференциального уравнения третьего порядка с разрывным  коэффициен­том. Вестник Бакинского Университета,  сер.физ.-матем. наук, 2013, № 2, c. 55-63.

      12) Aliev A.R., Muradova N.L.  Third - order operator-diffe­ren­­tial equations  with discon­tinuous coefficients and operators in the boundary conditions. Electronic Journal of Differential  Equations, 2013,vol.2013, no.219, p. 1-13

      13) Muradova N.L. Solvability conditions of a boundary value problem for an operator-differential equation of the third order with discontinuous coefficients. Transactions of NAS of Azerbaijan,series of physical-technical and mathematical sciences, Bакu, 2013,vol.33, № 4, p. 115-122.

      14) Muradova N.L. Operator əmsallı bir  sərhəd məsələsinin həll olunması haqqında. AMEA-nın Riyaziyyat və Mexanika İnstitutunun 55 illiyinə həsr olunmuş “Riyaziyyat və mexanikanın aktual problemləri”adlı Beynəlxalq konfransın materialları, 15-16 may 2014-cü il, Bakı ş., səh. 264-266.

      15) Muradova N.L. Boundary value problem with an operator in the boundary condition for a class of operator-differential equations of  the third order with discontinuous coefficients. Abstracts of Azeraijan-Turkey-Ukrainian International Conference “Mathematical Analysis, Differential Equation and Their Applications, MADEA-7”, September 08-13, 2015, Baku, Azerbaijan, p. 118

      16)  Мурадова Н.Л. Краевая задача с оператором в краевом условии для одного класса операторно дифферен­циальных  уравнений  третьего порядка с разрывным коэффициентом. Journal of Contemporary Applied Mathematics, 2016, vol. 6, no.1,           p.3-11

         17) Muradova N.L. Riyaziyyat fənn kurikulumunun tətbiqində dərs nümunəsi. “Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr, reallıqlar və perspektivlər” respublika elmi-praktik konfransının materialları. 05-06 aprel 2019, NMİ. səh. 139-140.

         18) Muradova N.L. İbtidai siniflərdə məsələlərin araşdırılmasında Eyler – Venn   diaqramlarından istifadə. Naxçıvan Müəllimlər  İnstitutu. Elmi əsərlər 2019,  № 4(58),  səh. 184-188.

         19)  Muradova N.L. İbtidai təhsil səviyyəsində  həndəsə məzmun xətti və bu məzmun xətti üzrə təlim nəticələri. “Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr və perspektivlər-2020” respublika elmi-prak­tik konfransının materialları. 21 may  2020, NMİ. səh147-148.

                  20) Muradova N.L. “Riyaziyyatın ibtidai  kursunun nəzəri əsasları” kursunun  kurikulumunda məzmun xətləri və bu  məzmun xətləri üzrə təlim nəticələrinə dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2020, №2 (60), səh.37-40.

     21)  Muradova N.L. Seçmə fənn proqramı. Çoxluqlar  nəzəriyyəsi və riyazi məntiq elementləri  (bakalavr pilləsi üçün). Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. “Məktəb” nəşriyyatı, 2020

      22) Muradova N., Camalova Q. İbtidai siniflərdə hərəkətə aid məsələlərin həlli xüsusiyyətlərinə dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2020 №3 (61),             səh.63-68.

      23) Muradova N.L. “İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası” fənni üzrə proqram (bakalavriat səviyyəsi üçün). Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. “Məktəb” nəşriyyatı, 2021

      24) Muradova N.L. İbtidai siniflərin riyaziyyat kursunda məsələlərin həllində  şagirdlərin rast gəldiyi çətinliklər və onların aradan qaldırılması yolları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2021, №1 (63), səh. 72-76

25) Muradova N.L.  Məktəb riyaziyyat kursunda statistika və ehtimal məzmun xəttinin mahiyyəti. “Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr və perspektivlər-2021” respublika  elmi-praktik konfransının materialları. 21 may  2021, NMİ.səh 62-63

26) Muradova N., Camalova Q.  İbtidai siniflərdə “statistika və ehtimal” məzmun xətti və bu məzmun xətti üzrə  təlim  nəticələrinə dair.   Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2021, №3 (65), səh.146-150

27) Muradova N.L., Əliyeva Z.Ə.  Seçmə fənn proqramı. Məntiq (bakalavriat səviyyəsi üçün). Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. “Məktəb” nəşriyyatı, 2021

28) Muradova N.L. Məktəb riyaziyyat kursunda şagirdlərin inkişafetdirici və yaradıcı qabiliyyətlərinin for­malaşmasında həndəsə məsə­lələrinin  rolu. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2021, №4 (66), səh.150-153

29) Muradova N.L. Məktəb riyaziyyat kursunda ehtimal nəzəriyyəsi element­lərinin tədrisi xüsusiyyətlərinə dair. “Naxçıvan”  Universiteti. Elmi əsərlər 2021, №4 (23), səh.311-317       

30) Həsənov A.İ., Muradova N.L. Dərslik və dərs vəsaitlərinin aktu­al məsələləri. “Müasir təhsilin inkişaf strate­giyaları: uğurlar və çağırışlar” möv­zusunda Beynəlxalq elmi kon­­fransın materialları. 26-27 no­yabr  2021-ci il, Naxçıvan ş., səh.184-187.

31) Muradova N.L. İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası. I hissə. Naxçıvan. “Məktəb” nəşriyyatı, 2021

32) Алиев A.Р., Мурадова Н.Л. О гладких рещениях одного класса операторно-диффе­ре­н­­­­циальных уравнений четвертого порядка.  Международная конференция «Диффе­ре­н­­­­циальные урав­нения и смежные вопросы» посвященная выдающемуся математику И. Г. Петровскому, Сборник тезисов, Москва, 26-30  декабря 2021,           с. 159-160.

33) Novruzov A.S., Muradova N.L. Seçmə fənn proqramı. Məktəb həndəsə kursunun aksiomatik qurulması(magistratura səviy­­­­­­­yəsi üçün). Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. “Məktəb” nəşriyyatı, 2022

34) Aliev A.R., Muradova N.L. Conditions for the existense of smooth solutions for a class of fourth order operator-differential equations. Baku Mathematical Journal 2022; 1(1): 3-14

35) Гасанов A.И., Мурадова Н.Л.  Роль междисциплинарной и внутридис­циплинарной интеграции в формировании математических знаний учащихся. «Психолого-педагогические проблемы современного обра­зования: пути и способы их решения. Сборник материалов V между­народной научно-прак­­тической конфе­ренции. 27 февраля 2022 года, г.Дер­бент, Республика Дагестан, c. 635-640

36) Muradova N.L. İbtidai siniflərin riyaziyyat  kur­­sunda  həndəsi  məzmunlu    məsə­lələrin həllində qarşıya  çıxan çətinliklər  və onların aradan qaldırılması yolları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. E­lmi əsərlər 2022, №2 (68), səh.64-69

37) Muradova N.L. Məktəb riyaziyyatı kursunda qurma məsələlərinin tədri­si  xüsusiyyətlərinə dair. “Naxçıvan” Universiteti. Elmi əsər­­­­lər 2022, №2(26), səh.338-342   

38) Muradova N.L. V siniflərdə şagirdlərin riyazi bacarıqlarının formalaşmasın­da qurma məsələlərinin rolu.“Ümumi təhsilin dövlət stan­dart­ları və məktəb təcrübəsi” respub­lika elmi-praktik konfran­sı. 20 may  2022, NMİ, səh 131-132

39) Muradova N.L. On  Smooth Solutions of One Class of Fourth Order Opera­tor-Differential Equations with Multiple Characteristics .Riyaziyyat və Mexanikanın Müasir  Problemləri. Akademik İbrahim İbrahimovun 110 iilik yubileyinə həsr olunmuş Beynəlxalq  konfransın materialları. 29  iyun-1 iyul 2022-ci il, Bakı ş., səh. 152-153

40) Aliev A.R., Elbably A.L., Muradova N.L. On solvability conditions of  boundary value problems  for a class of  operator-diffe­ren­tial equations of the third order in  Sobolev type spaces. Proceedings of the Institute of Mathematics and Mechanics,  NAS of Azerbaijan, Bакu, 2022, vol. 48, № 2, p. 285-294.

41 Muradova N. Bayramova T. İbtidai siniflərdə kəsr  anlayışı  və kəsrlərin müqayisəsinin tədri­si  məsələlərinə dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2022, №3 (69), səh. 77-83

42) Muradova N.L. Birdəyişənli funksiyaların diferensial hesabı. Naxçıvan. “Məktəb” nəşriyyatı, 2022

43) Muradova N., Hüseyinli G. V sinifdə   çoxluq  anlayışı  və çoxluqlar arasında  münasi­bət­­­­­­­lərin tədrisi xüsusiyyət­lə­rinə dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2023, №1 (71), səh. 120-123

44) Aliev A.R., Muradova N.L. On conditions of regular solvability  for two classes of third order operator-differ­en­tial equations in a fourth order in Sobolev type spaces. Turkish Journal of Mathe­matics(2023) 47(2): 608-619

45) Muradova N.L. On solvability of  third-order operator-differ­en­tial equation  with discon­tinuous coeffi­ci­ent and operator in the boundary condition.  Riyaziyyat və Mexanikanın Müa­sir  Problemləri. Azərbaycan xal­qı­­nın Ümummilli lideri Hey­dər Əlirza oğlu Əliyevin  100 iilik yubileyinə həsr olunmuş Beynəl­xalq konfransın material­ları. 26-28 aprel 2023-cü il, Bakı ş., səh. 291-292

46) Muradova N., Səfərova N. İbtidai sinif müəllimi hazırlığı istiqamətində təhsil proqra­mı­nın riyaziyyat kursuna dair qarşıya qoyduğu vəzifələr. “Heydər Əliyev və Azərbaycanda ali təhsil”. Ümummilli lider Hey­dər Əliyevin  100 iilik yubileyinə həsr olunmuş respublika elmi konfransının material­ları. II hissə. 12 may 2023, NMİ,  səh. 125-127

47) Muradova N., Babayeva T. Məktəbəqədər təhsil müəssi­sə­­lərində uşaqlarda riyazi tə­­səv­vürlərin formalaşdırılma­sında həndəsə elementlərinin rolu. “Ümumi təhsilin dövlət stan­dart­ları və məktəb təcrübəsi” respub­lika elmi-praktik konfran­sının materialları. 31 may  2023, NMİ, səh.231-232

48) Muradova N.L. İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisində  “Ədədlər və əməl­lər” məzmun xəttinə aid çalış­­malarda qarşıya çıxan çətin­lik­­lər və onların aradan qaldı­rılması yolları. “Naxçıvan” Universiteti. Elmi əsər­­­­­lər 2023, №2(30), səh.277-283

49) Akhtyamov A. M., Aliev A.R., Elbably A.L., Muradova N.L. Restoration of polynomial coefficient in the differential equation of the third order. Proceedings of the Institute of Mathematics and Mechanics,  NAS of Azerbaijan, Bакu, 2023, vol. 49, № 2, p. 312-322.

50) Muradova N.L. İbtidai  siniflərdə  çoxrəqəmli ədədlər konsentrində nömrə­lənmənin  tədrisi  xüsusiyyət­lərinə dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Elmi əsərlər 2023, №3 (73), səh. 82-86