Müəllim
e-mail:samina_rustamova@mail.ru
1974-cü il iyunun 10-da Bakı şəhərində anadan olmuşdur. 1992-1997-ci illərdə Azərbaycan Texniki Universitetinin Avtomatika və hesablama texnikası fakültəsi, “Avtomatlaşdırılmış sistemlərin və hesablama texnikasının proqram təminatı” ixtisasında təhsil alıb. 1997-1998-ci ildə “Əcəmi” nəşriyyat- poliqrafiya birliyində mühəndis-proqramçı kimi əmək fəaliyyətinə başlayıb. 2002-ci ildə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda əmək fəaliyyətinə başlayıb. 2010-cu ildən 2022-ci ilin fevral ayına qədər Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Kredit sistemi və tələbə nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi kabinetinin müdiri və 0,5 ştat Ali riyaziyyat və informatika kafedrasının müəllimi vəzifəsində işləyib. Hal-hazırda Naxçıvan Dövlət Universitetinin Memarlıq və mühəndislik fakültəsi, Elektronika və informasiya texnologiyaları kafedrasının 0,5 ştat müəllimi və universitet nəşriyyatında baş mühəndis vəzifəsində işləyir. 50-dək elmi məqalə və tezislərin müəllifidir.Ailəlidir, iki övladı var.
1. Kompyuter təlimi günün vacib məsələsidir. Təhsil Problemləri qəzeti, № 29-30, 1-10 iyun 2004-cü il
2. XXI əsrin tədqiqat obyektləri: informatika, süni intellekt və ekspert sistemləri. Naxçıvan Muxtar Respublikasının yaradılmasının 80 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, NMİ-2004.
3. Tədris prosesində kompyuter diaqramlarından istifadənin bəzi məsələləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Xəbərlər jurnalı №1, 2005-ci il
4. Kompyuter təlimi dövrümüzün tələbidir. Azad Azərbaycan qəzeti № 063, 2 may 2004-cü il
5. Visual Basic-in tətbiqi ilə kitabxana proseslərinin avtomatlaşdırılması. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Xəbərlər jurnalı №4, 2005-ci il
6. Makroslardan istifadə edərək tədris verilənlər bazasının yaradılması. Heydər Əliyevin 83 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, 26-27 may, 2006-cı il, NMİ
7. Müəyyən inteqralın hesablanmasında Mathcad proqramından istifadənin bəzi məsələləri. Heydər Əliyevin 84 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2007-ci il, NMİ
8. Müasir təhsil metodlarına İKT-nin tətbiqi məsələləri. “Elektron Naxçıvan-5: nəticələr və vəzifələr” mövzusunda keçirilmiş beynəlxalq simpozium, 25-26 iyun, 2010-cu il, Naxçıvan Dövlət Universiteti.
9. Distant təhsilin verilənlər bazasının infoloji modelinin yaradılması. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri jurnalı №4, 2010-cu il
10. Distant təlimin nəzəri modeli və onun təşkilinin pedaqoji texnologiyaları. Heydər Əliyevin 88 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2011-ci il, NMİ
11. Elektron dərsliklərin işlənmə və istifadə metodologiyası və onların tədrisdə tətbiqi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərlər jurnalı №4, 2011-ci il
12. Rəqəmsal tədris resurslarının təlim prosesində tətbiqi. Heydər Əliyevin 89 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2012-ci il, NMİ
13. İnklüziv təhsilin təşkilində informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqi. Heydər Əliyevin 90 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2013-cü il, NMİ
14. Tədris prosesinin keyfiyyətinin yüksəldilməsində interaktiv elektron lövhələrdən istifadənin səmərəliliyi. “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsi və müasir təhsil konsepsiyaları” Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Naxçıvan, dekabr 2013-cü il
15. Müəllim-şagird münasibətlərinin inkişafına innovativ yanaşma. Naxçıvan Muxtar Respublikasının 90 illik yubileyi ilə əlaqədar “Təhsil kurrikulumları: nəzəri problemlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının materialları, aprel, 2014-cü il
16. İbtidai siniflərdə informatikanın tədrisində təlim yönümlü kompyuter oyunlarının tətbiqi. Heydər Əliyevin 91 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2014-cü il, NMİ
17. Təhsilin informasiyalaşdırılmasında müəllim-şagird münasibətləri. “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsi və müasir təhsil konsepsiyaları” Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Naxçıvan, dekabr 2014-cü il
18. Dövrün tələbi: naqilsiz kompyuter şəbəkələrinin qurulma prinsipləri. Heydər Əliyevin 92 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2015-ci il, NMİ
19. Təhsildə İnternetdən istifadəyə müasir yanaşmalar. “Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: müasir yanaşmalar” Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Naxçıvan, iyun 2015-ci il
20. SQL sorğu dili verilənlər bazasının yaradılmasında əlverişli vasitə kimi. Heydər Əliyevin 93 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2016-cı il, NMİ
21. Təhsildə kompyuter şəbəkələrindən istifadənin müasir aspektləri. “Azərbaycanda təhsil siyasətinin prioritetləri: müasir yanaşmalar” Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Naxçıvan, noyabr, 2016-cı il
22. İntellektual təlim sistemlərinin layihələndirilməsi məsələləri. Heydər Əliyevin 94 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2017-ci il, NMİ
23. İnformasiya idarəetmə sistemləri və onların təhsildə tətbiqi məsələləri. Heydər Əliyevin 95 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi- praktik konfransın materialları, may, 2018-ci il, NMİ, səh.147.
24. Kompyuter şəbəkələri, İnternet və multimedia məsələləri. RİM ixtisası üçün fənn proqramı. Fevral, 2018-ci il
25. Təhsildə İKT. İSM ixtisası üçün fənn proqramı. Fevral, 2018-ci il
26. İnformatika və onun tədrisi metodikası. İSM ixtisası üçün fənn proqramı. Fevral, 2018-ci il
27. Kompyuter arxitekturası və əməliyyat sistemləri. RİM ixtisası üçün fənn proqramı. Fevral, 2018-ci il
28. Orta ümumtəhsil məktəblərində informatikanın tədrisində əyləncəli interaktiv testlərdən istifadənin səmərəliliyi. Ali riyaziyyat və informatika kafedrası, “Müasir təlim metodları və Təhsildə İKT” mövzusunda elmi-praktik konfrans. NMİ, 14 dekabr, 2018-ci il
29. Naxçıvan memarlıq və xalçaçılıq məktəbində həndəsi fiqurlardan istifadə. “Naxçıvan xalçaçılığı: keçmişdən günümüzə” mövzusunda Respublika elmi konfransı, NMİ, 28 yanvar 2019-cu il
30. Məktəbyaşlı uşaqların İnternetdən istifadəsində valideyn nəzarəti necə olmalıdır? Nuhçıxan informasiya agentliyi, https://nuhçıxan.az, 10.02.2019-cu il
31. Fənlərin tədrisində multimedia texnologiyalarının təşkili və tətbiqi məsələləri. Respublika qəzeti, №39 (6366) 17 fevral 2019-cu il, səh.7