Rüstəmova Səminə Tofiq qızı

RÜSTƏMOVA  SƏMİNƏ  TOFİQ  QIZI

e-mail: saminarustamova@ndu.edu.az

1974-cü il iyunun 10-da Bakı şəhərində anadan olmuşdur. 1981-ci ildə Naxçıvan şəhəri M.N.Tusi adına 9№--li orta məktəbin I sinfinə getmiş, 1991-ci ildə həmin məktəbi gümüş medalla bitirmişdir. 1992-1997-ci illərdə Azərbaycan Texniki Universitetinin Avtomatika və hesablama texnikası fakültəsi, “Avtomatlaşdırılmış sistemlərin və hesablama texnikasının proqram təminatı” ixtisasında  təhsil almışdır. 1997-1998-ci ildə “Əcəmi” nəşriyyat-poliqrafiya birliyində mühəndis-proqramçı kimi əmək fəaliyyətinə başlamışdır. 2002-ci ildə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda əmək fəaliyyətinə başlamışdır. 2010-cu ildən 2022-ci ilin fevral ayına qədər  Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Kredit sistemi və tələbə nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi kabinetinin müdiri və 0,5 ştat Ali riyaziyyat və informatika kafedrasının müəllimi vəzifəsində işləmişdir. Hal-hazırda Naxçıvan Dövlət Universitetinin Memarlıq və mühəndislik fakültəsi,  Elektronika və informasiya texnologiyaları kafedrasının tam ştat müəllimi vəzifəsində işləyir. Naxçıvan Dövlət Universitetinin doktorantıdır. 60-dan çox elmi məqalə və tezislərin müəllifidir.

Yeni Azərbaycan Partiyasının üzvüdür.

Ailəlidir, iki övladı var.

1.Kompyuter təlimi günün vacib məsələsidir, məqalə, Təhsil Problemləri qəzeti, № 29-30, 1-10 iyun 2004-cü il

2. XXI əsrin tədqiqat obyektləri: informatika, süni intellekt və ekspert sistemləri, tezis, Naxçıvan Muxtar Respublikasının yaradılmasının 80 illiyinə həsr olunmuş  “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, NMİ-2004

3.Tədris prosesində kompyuter diaqramlarından  istifadənin bəzi məsələləri, məqalə, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu,

Xəbərlər jurnalı №1, 2005-ci il

4.Kompyuter təlimi dövrümüzün tələbidir, məqalə, Azad Azərbaycan qəzeti № 063, 2 may 2004-cü il

5., Visual Basic-in tətbiqi ilə kitabxana proseslərinin avtomatlaşdırılması, məqalə, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu,

Xəbərlər jurnalı №4, 2005-ci il

6.Makroslardan istifadə edərək tədris verilənlər bazasının yaradılması, məqalə, Heydər Əliyevin 83 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, 26-27 may, 2006-cı il, NMİ

7.Müəyyən  inteqralın hesablanmasında Mathcad proqramından istifadənin bəzi məsələləri, tezis, Heydər Əliyevin 84 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2007-ci il, NMİ

8.Müasir təhsil metodlarına İKT-nin tətbiqi məsələləri, məqalə, “Elektron Naxçıvan-5: nəticələr və vəzifələr” mövzusunda keçirilmiş beynəlxalq simpozium, 25-26 iyun, 2010-cu il, Naxçıvan Dövlət Universiteti

9.Distant təhsilin verilənlər bazasının infoloji modelinin yaradılması, məqalə, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri jurnalı №4, 2010-cu il

10.Distant təlimin nəzəri modeli və onun təşkilinin pedaqoji texnologiyaları, tezis, Heydər Əliyevin 88 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2011-ci il, NMİ

11.Elektron dərsliklərin işlənmə və istifadə metodologiyası və onların tədrisdə tətbiqi, məqalə, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərlər jurnalı №4, 2011-ci il

12.Rəqəmsal tədris resurslarının təlim prosesində tətbiqi, tezis, Heydər Əliyevin 89 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2012-ci il, NMİ

13.İnklüziv təhsilin təşkilində informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqi, tezis, Heydər Əliyevin 90 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2013-cü il, NMİ

14.Tədris prosesinin keyfiyyətinin yüksəldilməsində interaktiv elektron lövhələrdən istifadənin səmərəliliyi, məqalə, “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsi və müasir təhsil konsepsiyaları” Beynəlxalq elmi konfransın  materialları, Naxçıvan, dekabr 2013-cü  il

15.Müəllim-şagird münasibətlərinin inkişafına innovativ yanaşma, tezis, Naxçıvan Muxtar Respublikasının 90 illik yubileyi ilə əlaqədar “Təhsil kurrikulumları: nəzəri problemlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının  materialları, aprel, 2014-cü il

16.İbtidai siniflərdə informatikanın tədrisində təlim yönümlü kompyuter oyunlarının tətbiqi, məqalə, Heydər Əliyevin 91 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2014-cü il, NMİ

17.Təhsilin informasiyalaşdırılmasında müəllim-şagird münasibətləri, məqalə, “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsi və müasir təhsil konsepsiyaları” Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Naxçıvan, dekabr 2014-cü il

18.Dövrün tələbi: naqilsiz kompyuter şəbəkələrinin qurulma prinsipləri, tezis, Heydər Əliyevin 92 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2015-ci il, NMİ

19.Təhsildə İnternetdən istifadəyə müasir yanaşmalar, tezis, “Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: müasir yanaşmalar” Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Naxçıvan, iyun 2015-ci il

20.SQL sorğu dili verilənlər bazasının yaradılmasında əlverişli vasitə kimi, tezis, Heydər Əliyevin 93 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2016-cı il, NMİ

21.Təhsildə kompyuter şəbəkələrindən istifadənin müasir aspektləri, məqalə, “Azərbaycanda təhsil siyasətinin prioritetləri: müasir yanaşmalar” Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Naxçıvan, noyabr,  2016-cı il

22.İntellektual təlim sistemlərinin layihələndirilməsi məsələləri, tezis, Heydər Əliyevin 94 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2017-ci il, NMİ

23.İnformasiya  idarəetmə sistemləri və onların təhsildə tətbiqi məsələləri., tezis, Heydər Əliyevin 95 illiyinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilmiş elmi-praktik konfransın materialları, may, 2018-ci il, NMİ, səh.147.

24.Kompyuter şəbəkələri, İnternet və multimedia məsələləri, fənn proqramı, RİM ixtisası üçün fənn proqramı. Fevral, 2018-ci il

25.Təhsildə İKT, fənn proqramı, İSM ixtisası üçün fənn proqramı. Fevral, 2018-ci il

26.İnformatika və onun tədrisi metodikası, fənn proqramı, İSM ixtisası üçün fənn proqramı. Fevral, 2018-ci il

27.Kompyuter arxitekturası və əməliyyat sistemləri, fənn proqramı, RİM ixtisası üçün fənn proqramı. Fevral, 2018-ci il

28.Orta ümumtəhsil məktəblərində informatikanın tədrisində əyləncəli interaktiv testlərdən istifadənin səmərəliliyi, məqalə, Ali riyaziyyat və informatika kafedrası, “Müasir təlim metodları və Təhsildə İKT” mövzusunda elmi-praktik konfrans. NMİ, 14 dekabr, 2018-ci il

29.Naxçıvan  memarlıq  və  xalçaçılıq  məktəbində  həndəsi fiqurlardan  istifadə, tezis,  “Naxçıvan xalçaçılığı: keçmişdən günümüzə” mövzusunda Respublika elmi konfransı, NMİ, 28 yanvar 2019-cu il 

30.Məktəbyaşlı uşaqların İnternetdən istifadəsində valideyn nəzarəti necə olmalıdır?, Məqalə, Nuhçıxan informasiya agentliyi, https://nuhçıxan.az, 10.02.2019-cu il

31.Fənlərin tədrisində multimedia texnologiyalarının təşkili və tətbiqi məsələləri, Məqalə, Respublika qəzeti, №39 (6366) 17 fevral 2019-cu il, səh.7

32.Elektron  lövhə  texnologiyaları  tədris  prosesinin əyaniliyində  əlverişli  vasitə  kimi, Məqalə, “Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr, reallıqlar və perspektivlər”  mövzusunda  respublika elmi-praktik konfransı, 5 aprel, 2019-cu il 

33.İnformatikanın “Kompyuterin inkişaf tarixi və qurğuları” mövzusunun tədrisində virtual əyaniliyin tətbiqi məsələləri, Məqalə, Ali Riyaziyyat və İnformatika” və “Riyaziyyat və tədrisi metodikası” kafedralarının “Riyaziyyat və informatika  dərslərinin tədrisində innovativ metodlardan səmərəli istifadə” mövzusuna həsr olunmuş elmi-praktik  konfrans, 26 aprel, 2019-cu il

34.Tədris və tədqiqatlarda virtual laboratoriyaların tətbiqi imkanları, tezis, Doktorant və magistrantların I regional elmi konfransı, NMİ, 21 may 2019-cu il

35.Əbdüləzim Rüstəmov – Naxçıvan Muxtar Respublikası təhsilinin görkəmli nümayəndəsi kimi, tezis, Naxçıvan Muxtar Respublikasının 95 illiyinə həsr olunmuş “Muxtariyyətin bəhrələri: Naxçıvanda elm və təhsil”mövzusunda respublika elmi konfransı, NMİ, 28 iyun 2019-cu il

36.Naxçıvan Muxtar Respublikasının İlk maarif komissarı - Əbdüləzim Rüstəmov, Məqalə, Nuhçıxan informasiya agentliyi, https://nuhçıxan.az, 08.09.2019-cu il

37.Tədris prosesində virtual laboratoriyadan istifadənin prioritet istiqamətləri, Məqalə, “Azərbaycan və Türkiyə Universitetləri: təhsil, elm, texnologiya” I Beynəlxalq elmi-praktiki konfrans, 18-20 dekabr 2019-cu il, Azərbaycan Texniki Universiteti, Bakı

38.“Elektron lövhə və tədris prosesində interaktiv testlər” , Məqalə, “Azərbaycan Müəllimi” onlayn qəzeti, www.muallim.edu.az., 12 aprel 2020-ci il

39.“Elektron lövhə və interaktiv testlərdən səmərəli istifadə tədris prosesində keyfiyyətin yüksəldilməsində başlıca rol oynayır”, Məqalə, “Şərq qapısı” onlayn qəzeti, www.serqqapisi.az, 14 aprel 2020-ci il

40.“Elektron kitabxanalar – müasir dövrümüzdə mütaliənin ən əlverişli üsuludur”, , Məqalə, www.naxcivanxeberleri.com, 22 aprel 2020-ci il

41.“İnformatikanın digər fənlərin tədrisinə inteqrasiyası məsələləri”, , Tezis, “Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr və perspektivlər-2020” onlayn respublika elmi-praktik konfransı, may 2020-ci il.

42.Kompüter texnologiyaları: tədris, tədqiq və tətbiq məsələlərinə innovativ yanaşma , Tezis, “Təhsil, tədqiqat və innovasiyanın vəhdəti” mövzusunda doktorant və magistrantların III Regional elmi konfransının materialları Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, aprel 2021-ci il

43.Onlayn dərs prosesində qiymətləndirmə mexanizmləri. , Tezis, “Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr və perspektivlər” mövzusunda ənənəvi respublika elmi-praktik konfransının materialları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, may 2021-ci il

44.“Kompüter  texnologiyalarinin tədris prosesinə tətbiqi ilə şagirdlərdə  intellektual  inkişafin  pedaqoji  əsaslari” , Məqalə, Qars Müqaviləsinin 100 illiyinə həsr olunmuş “AVROPA VƏ ASİYA: MİNİLLİK QONŞULUQ” adlı XIX Beynəlxalq Elmi Simpozium, oktyabr 2021-ci il

45.Tədris prosesində interaktiv mühitin yaradılması məsələləri.... , , “Müasir təhsilin inkişaf strategiyaları: uğurlar və çağırışlar” Beynəlxalq elmi konfrans, Naxçıvan şəhəri, 26-27 noyabr 2021-ci il

46., Kitabxana  proseslərinin  avtomatlasdirilmasinda azərbaycanda  istifadə  edilən  biblioqrafik  yazi  sistemlərinin  tədqiqi  məsələləri, Məqalə, NMİ, Elmi Əsərlər. №4 (66). NMİ  2021_

47.Elm davamlı inkişafdır. Bu inkişafla ayaqlaşmaq isə günün tələbidir, Məqalə, “Şərq qapısı“ qəzeti,15 aprel 2022-ci il

48.Steam  metodunun  köməyi  ilə  şagirdlərdə  mühəndislik  bacarıqlarının  inkişaf  etdirilməsi  yolları, tezis, Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri yanında Elmin İnkişaf Fondu və Naxçıvan Muxtar Republikası Təhsil Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə “STEAM təhsili:reallıqlar və perspektivlər” adlı Beynəlxalq elmi-praktik konfrans, 10 iyun 2022-ci il

49.Elm və təhsilin inkişafı gələcəyin etibarlı təminatıdır, Məqalə, “Şərq qapısı“ qəzeti, 6 sentyabr  2022-ci il

50.İnternetdə yeniyetmələrin ünsiyyət etikasının  formalaşdirilmasi məsələləri, Tezis, Naxçıvan Dövlət Universiteti (NDU) ilə Özbəkistan Jurnalistika və Kütləvi Kommunikasiyalar Universitetinin birgə təşkilatçılığı ilə “Müasir dövrdə media etikası və hüquq” adlı beynəlxalq simpozium, 18 noyabr 2022-ci il

51.“Komputer savadlılığı hər bir müəllimin peşə fəaliyyətində vacib amildir”, Məqalə, “Naxçıvan xəbərləri” onlayn qəzeti, 14 dekabr 2022-ci il (https://naxcivanxeberleri.com/cemiyyet/95360-komputer-savadliligi-hr-bir-mullimin-pes-faliyytind-vacib-amildir.html).

52.Müasir dövrdə müəllimlərin təkmilləşdirilməsi prosesində təlimin təşkilinin innovativ formalarından istifadə, Məqalə, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun təşkilatçılığı ilə  “Müasir mərhələdə müəllim hazirliğinin aktual məsələləri: uğurlar və çağirişlar” mövzusunda beynəlxalq elmi konfrans, 15-16 dekabr 2022-ci il

53.Regionların innovativ infrastrukturunun inkişafında texnoparkların rolu, Məqalə, Naxçıvan Dövlət Universiteti, İstanbul Texniki Universiteti, Düzcə Universitetinin təşkilatçılığı ilə “Texnoparkların Təhsil və İqtisadi İnkişafda Rolu”  Beynəlxalq Simpozium, 22 dekabr 2022-ci il

54.Анализ функциональных возможностей мультисервисных сетей связи при внедрении некоторых аспектов
 инновативных технологии, Məqalə, Труды международной научно-технической  «Телекоммуникационные и вычислительные системы - 2022». Секция-Телекоммуникационные сети и системы. МТУСИ, Москва, 2022.

55.Analysis of the efficiency indicators multiservice telecommunication networks based on promising
 technologies, Məqalə, The 3-rd Eurasian Energy and Sustainability Conference. AzTU, Baku. 2022.

56.“Анализ качества функционирования мультисервисных телекоммуникационных сетей на базе архитектурный концепции будущих сетей”, Məqalə, XVII Международная отраслевая научно-техническая конференция. Технологии Информационного Общества. 02-03 марта 2023 г.

57.“Azərbaycanda informasiya cəmiyyətinin qurulmasında Heydər Əliyev fenomeni”, Məqalə, Naxçıvan Dövlət Universitetinin  “Yen fikir” qəzeti, may 2023

58.“Süni intellekt davamlı inkişafın əsas vasitəsi kimi”, Tezis, Ümummilli lider Heydər Əliyevin 100 illiyi ilə əlaqədar olaraq Odlay Yurdu Universitetində 18 may 2023-cü il tarixində keçirilən “4-cü Sənaye İnqilabı və iqtisadiyyatın rəqəmsallaşdırılması” adlı Beynəlxalq Elmi konfrans

59.“XXI əsr pedaqogikası: tədrisin innovativ metodları”, Tezis, “Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təcrübəsi-2023”  mövzusunda respublika elmi-praktik konfransı, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu 26-27 may 2023-cü il

60.“Gələcəyin  mühəndislərinin  formalaşdirilmasinda Steam  metodu  əvəzsiz  vasitədir”, Məqalə, Naxçıvan Xəbərləri onlayn qəzeti, 23 may 2023-cü il. https://naxcivanxeberleri.com/bloq/geleceyin-muhendislerinin-formalasdirilmasinda-steam-metodu-evezsiz-vasitedir-1306

61., Harmony in progress: the role of artificial intelligence in sustainable development, tezis, Eurasia 3rd International Scientific Research and Innovation Congress January 29-31, 2024 Ankara, Türkiye

62. Issues of integration of vr and ar technologies in the educational process. XIV International Scientific and Practical Conference «Challenges and problems of modern science», April 11-12, 2024, London, United Kingdom. 137 p.

63. Ümumi təhsildə “İnformatika” fənninin tədrisinin aktual problemləri. “Ümumi təhsilin dövlət standartlari və məktəb təcrübəsi” mövzusunda III Respublika elmi-praktik konfransi. 24 may 2024, Naxçıvan