Əliyeva Şəbnəm Əli qızı

0,5 ştat müəllim

                                                                                                  E- mail: shebnemeliyeva27@gmail.com

 

  Şəbnəm Əli qızı Əliyeva. 28 iyul 1993 – cü ildə Naxçıvan şəhərində anadan olmuşdur. 2010 – cu ildə Heydər Əliyev adına tam   orta məktəbi bitirmişdir. Həmin il Naxçıvan Dövlət Universitetinin Tarix – filologiya fakültəsinin “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı   müəllimliyi” ixtisasına daxil olmuş, 2014 – cü ildə həmin universiteti fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. Həmin il Naxçıvan   Dövlət Universitetinin Magistratura şöbəsinin “Azərbaycan dili müəllimliyi” ixtisasına daxil olmuş, 2016 – cı ildə magistraturanı fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. 2016 – ci ildə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Əlavə təhsil mərkəzində metodist kimi   fəaliyyətə başlamışdır. 2018 – ci ildən isə institutun “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı” kafedrasında 0,5 ştat müəllim kimi   fəaliyyətini davam etdirmişdir. 2020 – ci ilin iyun ayından 2021 – ci ilin sentyabr ayınadək institutun Pedaqoji fakültəsinin   dekanlığında laborant kimi işləmişdir. 2021 – ci ilin sentyabr ayından “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı” kafedrasında 1 ştat müəllim kimi fəaliyyətini davam etdirir. 2022- 2023 – cü illərdə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Xarici tələbələrlə İş üzrə dekanlığında saathesabı müəllim olaraq çalışmışdır. 2023 –cü ilin sentyabr ayından NDU – nun “Fənlərin tədrisi metodikası və texnologiya müəllimliyi” kafedrasında 0,5 ştat müəllim olaraq çalışır.

2022 – ci ildən Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası (Azərbaycan dilinin tədrisi metodikası) ixtisası üzrə dissertantdır. Pedaqoji fəaliyyətə başladığı illərdən müxtəlif beynəlxalq elmi konfranslarda və təlimlərdə iştirak etmiş və 37 müxtəlif elmi məqalənin və tezislərin müəllifidir.

 

Dərc olunmuş elmi əsərləri:

          

 

Anaryaradacılığınınpoetik frazeologiyasında qovuşma idiomlar.

Məqalə

AMEA – Naxçıvan bölməsi, İncəsənət Dil və Ədəbiyyat İnstitutu. Axtarışlar: Naxçıvan 2015.

   

 

 

 

Anar yaradıcılığında poetik frazeoloji vahidlər. İbarələr.

Məqalə

Magistrantların VII Regional Elmi konfransı. Naxçıvan, NDU 2016.

   

 

 

Frazeologizmlərin əmələ gəlməsində sayların rolu.

Məqalə

AMEA – Naxçıvan bölməsi, İncəsənət Dil və Ədəbiyyat İnstitutu. Axtarışlar: Naxçıvan 2017.

   

 

 

Azərbaycan dili təliminin pedaqoji – psixoloji əsasları.

Məqalə

Naxçıvan, NMİ: Xəbərlər, 2018.

   

 

 

Nəbi Xəzri dilində işlənən sinonim səciyyəli sözlər.

Məqalə

AMEA – Naxçıvan bölməsi, İncəsənət Dil və Ədəbiyyat İnstitutu. Axtarışlar: Naxçıvan 2018

   

 

 

İdiom və ibarələr atalar sözləri və məsəllərin formalaşmasında.

Məqalə

AMEA – Naxçıvan bölməsi, İncəsənət Dil və Ədəbiyyat İnstitutu. Axtarışlar: Naxçıvan 2019.

   

 

 

Milli mənəvi dəyərlərimizi qoruyaq.

Tezis

Naxçıvan xəbərləri. 9 noyabr, 2019.

   

 

 

Akif İmanlı, Şəbnəm Əliyeva. Naxçıvan çevrəsinin bəzi oykonimləri haqqında.

Məqalə

Naxçıvan, NMİ: Elmi əsərlər 2019 (№3).

 

prof. A.İmanlı

 

 

Akif İmanlı, Şəbnəm Əliyeva. Naxçıvan çevrəsində oykonim paralelliyi.

Məqalə

Naxçıvan, NMİ: Elmi əsərlər 2019 (№4).

9 s.

prof. A.İmanlı

 

 

Akif İmanlı, Şəbnəm Əliyeva. Naxçıvan çevrəsinin oykonimləri: Qars bölgəsi.

Məqalə

Naxçıvan, NMİ: Elmi əsərlər 2020(№1).

7 s.

prof. A.İmanlı

 

 

İbtidai siniflərdə oxunun şüurluluğu üzrə işin nəzəri – didaktik əsasları. Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr və perspektivlər.

Məqalə

Naxçıvan: 2020, 13-14 may.

7 s.

 

 

 

Ana dilimizə Heydər Əliyev qayğısı.

Tezis

Naxçıvan xəbərləri. 10 may, 2020

4 s

 

 

 

Sadə cümlənin tədrisində Cəlil Məmmədquluzadə hekayələrindən istifadənin imkan və yolları.

Məqalə

Naxçıvan, NMİ: Elmi əsərlər 2020 (№2).

7 s.

 

 

 

Gənc nəslin tərbiyəsində Nizami əsərlərinin rolu.

Tezis

Naxçıvan xəbərləri. 21 mart 2021.

5 s.

 

 

 

Müəllimlərin pedaqoji texnologiyalardan istifadə bacarığı.

Məqalə

NMİ: Elmi əsərlər 2021 (№3).

5 s.

 

 

 

Frazeolojizmlərin üslubi imkanları.

Məqalə

NMİ: Elmi əsərlər 2021 (№4 ).

7 s.

 

 

 

Gənclərin vətənpərvərlik  ruhunda tərbiyə edilməsində ”Kitabi-Dədə    Qorqud” dastanının rolu.

Məqalə

“Avropa və Asiya: minillik qonşuluq”. Qars müqaviləsinin 100 illiyinə həsr olunmuş XIX Beynəlxalq elmi Simpozium. Türkiyə - Qars, 30 oktyabr, 2021 – ci il.

8 s.

 

 

 

44 günlük müharibə ilə yazılan zəfər salnaməsi: Tarixin qürur səhifəsi.

Tezis

Qarabağ İnformasiya Agentliyi, Nuhçıxan, Naxçıvan xəbərləri. 08.11.21

4 s.

 

 

 

Azərbaycan dili üzrə nəzəri biliklər əsasında praktik bacarıq və vərdişlərin formalaşdırılması prinsipi.

Məqalə

“Müasir təhsilin inkişaf strategiyaları: uğurlar və çağırışlar” beynəlxalq elmi konfrans. Naxçıvan şəhəri, 26-27 noyabr 2021 ci il.

5 s.

 

 

 

Şuşa– zülmətdən işığa.

Tezis

Qarabağ İnformasiya Agentliyi, naxçıvanxeberleri.com. 03.01.2022

3 s.

 

 

 

Bugünün gəncləri yüksək dövlət qayğısı ilə əhatə olunmuşdur.

Tezis

naxçıvanxeberleri.com. 02.02.2022

4 s.

 

 

 

Xocalı faciəsi – insanlığa qarşı törədilmiş cinayətdir.

Tezis

naxçıvanxeberleri.com. 26.02.2022

4 s.

 

 

 

Dil xalqın  milli varliğini müəyyən edən başlica amildir.

Məqalə

Molla Pənah Vaqifin  305 illiyinə  həsr olunmuş XXIII Beynəlxalq Elmi Simpozium. Türkiyə - Qars, 27 fevral, 2022 – ci il.

5 s.

 

 

24.   

Ana dili dərslərində durğu işarələri qaydaları və onların öyrədilməsi yolları

Məqalə

“Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təcrübəsi”.Naxçıvan, 20 may 2022

5 s.

 

 

25.   

Şərqin Şekspri – Hüseyn Cavid

Tezis

naxçıvanxeberleri.com. 02.10.2022

2 s

 

 

26.   

8 noyabr – Qarabağa qovuşduğumuz tarix

Tezis

naxçıvanxeberleri.com. 08.11.2022

2 s

 

 

27.   

Yeni dövrün yeni müəllim modeli

Tezis

Müasir mərhələdə müəllim hazırlığının aktual məsələləri: Uğurlar və çağırışlar. 15-16 dekabr 2022. Naxçıvan/Azərbaycan

4s

 

 

28.   

Heydər Əliyev – Müstəqil Azərbaycanın memarı

Tezis

naxçıvanxeberleri.com. 04.01.2023

2s

 

 

29.   

20 Yanvar – Tariximizin ən şanlı səhifəsi

Tezis

naxçıvanxeberleri.com. 19.01.2023

3s

 

 

30.   

Xocalı soyqırımı – Tarixin sağalda bilmədiyi yara

Məqalə

Mahmud Kaşğari: Türk Dünyasının Ortaq Mirası” XXXIV Beynəlxalq elmi konfrans. 25.02.2023

3s

 

 

31.   

Oxuyub – anlama bacarıqlarının inkişafı, bu prosesin qiymətləndirilməsi və ona təsir edən amillər

 

Məqalə

“Təhsil, tədqiqat və innovasiyanın vəhdəti” mövzusunda doktorant və magistrantların V Respublika elmi konfransı. 28.04.2023.

5s

 

 

32.   

Ümummilli lider Heydər Əliyev müasir təhsil sisteminin yaradıcısı kimi

 

Məqalə

“Heydər Əliyev və Azərbaycanda ali təhsil” mövzusunda keçirilmiş Respublika elmi konfransı. 12.05.2023

3s

 

 

33.   

HEYDƏR ƏLİYEV - ZƏFƏR TARİXLİ XALQIN LİDERİ

 

Məqalə

XXXVIII Beynəlxalq elmi konfrans 29.05.2023

6s

 

 

34.   

Frazeologizmlərin üslubi imkanları

Məqalə

NMİ.Elmi əsərlər №3.2023

4s

 

 

35.   

İlham Əliyev Yeni Əsrin Yeni lideridir

Məqalə

“Qalib Xalqın Müzəffər Lideri – İlham Əliyev” multidisiplinar Beynəlxalq Elmi Simpozium.25.10.2023. İsveç şəhəri

 

 

 

36.   

Heydər Əliyev – Müasir Azərbaycan ordusunun qurucusudur

Məqalə

“Böyük İpək Yolu: Şərqlə Qərb arasənda körpü” multidisiplinar Beynəlxalq Elmi Simpozium.29.06.2023. Qars şəhəri

6s

 

 

37.   

Ali məktəblərdə müasir müəllim modeli

Məqalə

“Ali pedaqoji məktəblərdə elm və təhsil: dünya təcrübəsi və Azərbaycan” Naxçıvan beynəlxalq elmi konfrans. 07.12.2023