0,5 ştat müəllim
E- mail: shebnemeliyeva27@gmail.com
Şəbnəm Əli qızı Əliyeva. 28 iyul 1993 – cü ildə Naxçıvan şəhərində anadan olmuşdur. 2010 – cu ildə Heydər Əliyev adına tam orta məktəbi bitirmişdir. Həmin il Naxçıvan Dövlət Universitetinin Tarix – filologiya fakültəsinin “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi” ixtisasına daxil olmuş, 2014 – cü ildə həmin universiteti fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. Həmin il Naxçıvan Dövlət Universitetinin Magistratura şöbəsinin “Azərbaycan dili müəllimliyi” ixtisasına daxil olmuş, 2016 – cı ildə magistraturanı fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. 2016 – ci ildə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Əlavə təhsil mərkəzində metodist kimi fəaliyyətə başlamışdır. 2018 – ci ildən isə institutun “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı” kafedrasında 0,5 ştat müəllim kimi fəaliyyətini davam etdirmişdir. 2020 – ci ilin iyun ayından 2021 – ci ilin sentyabr ayınadək institutun Pedaqoji fakültəsinin dekanlığında laborant kimi işləmişdir. 2021 – ci ilin sentyabr ayından “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı” kafedrasında 1 ştat müəllim kimi fəaliyyətini davam etdirir. 2022- 2023 – cü illərdə Naxçıvan Dövlət Universitetinin Xarici tələbələrlə İş üzrə dekanlığında saathesabı müəllim olaraq çalışmışdır. 2023 –cü ilin sentyabr ayından NDU – nun “Fənlərin tədrisi metodikası və texnologiya müəllimliyi” kafedrasında 0,5 ştat müəllim olaraq çalışır.
2022 – ci ildən Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası (Azərbaycan dilinin tədrisi metodikası) ixtisası üzrə dissertantdır. Pedaqoji fəaliyyətə başladığı illərdən müxtəlif beynəlxalq elmi konfranslarda və təlimlərdə iştirak etmiş və 37 müxtəlif elmi məqalənin və tezislərin müəllifidir.
Dərc olunmuş elmi əsərləri:
Anaryaradacılığınınpoetik frazeologiyasında qovuşma idiomlar. |
Məqalə |
AMEA – Naxçıvan bölməsi, İncəsənət Dil və Ədəbiyyat İnstitutu. Axtarışlar: Naxçıvan 2015. |
|
|||||||||
|
Anar yaradıcılığında poetik frazeoloji vahidlər. İbarələr. |
Məqalə |
Magistrantların VII Regional Elmi konfransı. Naxçıvan, NDU 2016. |
|||||||||
|
Frazeologizmlərin əmələ gəlməsində sayların rolu. |
Məqalə |
AMEA – Naxçıvan bölməsi, İncəsənət Dil və Ədəbiyyat İnstitutu. Axtarışlar: Naxçıvan 2017. |
|||||||||
|
Azərbaycan dili təliminin pedaqoji – psixoloji əsasları. |
Məqalə |
Naxçıvan, NMİ: Xəbərlər, 2018. |
|||||||||
|
Nəbi Xəzri dilində işlənən sinonim səciyyəli sözlər. |
Məqalə |
AMEA – Naxçıvan bölməsi, İncəsənət Dil və Ədəbiyyat İnstitutu. Axtarışlar: Naxçıvan 2018 |
|||||||||
|
İdiom və ibarələr atalar sözləri və məsəllərin formalaşmasında. |
Məqalə |
AMEA – Naxçıvan bölməsi, İncəsənət Dil və Ədəbiyyat İnstitutu. Axtarışlar: Naxçıvan 2019. |
|||||||||
|
Milli mənəvi dəyərlərimizi qoruyaq. |
Tezis |
Naxçıvan xəbərləri. 9 noyabr, 2019. |
|||||||||
|
Akif İmanlı, Şəbnəm Əliyeva. Naxçıvan çevrəsinin bəzi oykonimləri haqqında. |
Məqalə |
Naxçıvan, NMİ: Elmi əsərlər 2019 (№3). |
prof. A.İmanlı |
||||||||
|
Akif İmanlı, Şəbnəm Əliyeva. Naxçıvan çevrəsində oykonim paralelliyi. |
Məqalə |
Naxçıvan, NMİ: Elmi əsərlər 2019 (№4). |
9 s. |
prof. A.İmanlı |
|||||||
|
Akif İmanlı, Şəbnəm Əliyeva. Naxçıvan çevrəsinin oykonimləri: Qars bölgəsi. |
Məqalə |
Naxçıvan, NMİ: Elmi əsərlər 2020(№1). |
7 s. |
prof. A.İmanlı |
|||||||
|
İbtidai siniflərdə oxunun şüurluluğu üzrə işin nəzəri – didaktik əsasları. Ümumi təhsildə kurikulum islahatları: nəticələr və perspektivlər. |
Məqalə |
Naxçıvan: 2020, 13-14 may. |
7 s. |
||||||||
|
Ana dilimizə Heydər Əliyev qayğısı. |
Tezis |
Naxçıvan xəbərləri. 10 may, 2020 |
4 s |
||||||||
|
Sadə cümlənin tədrisində Cəlil Məmmədquluzadə hekayələrindən istifadənin imkan və yolları. |
Məqalə |
Naxçıvan, NMİ: Elmi əsərlər 2020 (№2). |
7 s. |
||||||||
|
Gənc nəslin tərbiyəsində Nizami əsərlərinin rolu. |
Tezis |
Naxçıvan xəbərləri. 21 mart 2021. |
5 s. |
||||||||
|
Müəllimlərin pedaqoji texnologiyalardan istifadə bacarığı. |
Məqalə |
NMİ: Elmi əsərlər 2021 (№3). |
5 s. |
||||||||
|
Frazeolojizmlərin üslubi imkanları. |
Məqalə |
NMİ: Elmi əsərlər 2021 (№4 ). |
7 s. |
||||||||
|
Gənclərin vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə edilməsində ”Kitabi-Dədə Qorqud” dastanının rolu. |
Məqalə |
“Avropa və Asiya: minillik qonşuluq”. Qars müqaviləsinin 100 illiyinə həsr olunmuş XIX Beynəlxalq elmi Simpozium. Türkiyə - Qars, 30 oktyabr, 2021 – ci il. |
8 s. |
||||||||
|
44 günlük müharibə ilə yazılan zəfər salnaməsi: Tarixin qürur səhifəsi. |
Tezis |
Qarabağ İnformasiya Agentliyi, Nuhçıxan, Naxçıvan xəbərləri. 08.11.21 |
4 s. |
||||||||
|
Azərbaycan dili üzrə nəzəri biliklər əsasında praktik bacarıq və vərdişlərin formalaşdırılması prinsipi. |
Məqalə |
“Müasir təhsilin inkişaf strategiyaları: uğurlar və çağırışlar” beynəlxalq elmi konfrans. Naxçıvan şəhəri, 26-27 noyabr 2021 ci il. |
5 s. |
||||||||
|
Şuşa– zülmətdən işığa. |
Tezis |
Qarabağ İnformasiya Agentliyi, naxçıvanxeberleri.com. 03.01.2022 |
3 s. |
||||||||
|
Bugünün gəncləri yüksək dövlət qayğısı ilə əhatə olunmuşdur. |
Tezis |
naxçıvanxeberleri.com. 02.02.2022 |
4 s. |
||||||||
|
Xocalı faciəsi – insanlığa qarşı törədilmiş cinayətdir. |
Tezis |
naxçıvanxeberleri.com. 26.02.2022 |
4 s. |
||||||||
|
Dil xalqın milli varliğini müəyyən edən başlica amildir. |
Məqalə |
Molla Pənah Vaqifin – 305 illiyinə həsr olunmuş XXIII Beynəlxalq Elmi Simpozium. Türkiyə - Qars, 27 fevral, 2022 – ci il. |
5 s. |
||||||||
|
24. |
Ana dili dərslərində durğu işarələri qaydaları və onların öyrədilməsi yolları |
Məqalə |
“Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təcrübəsi”.Naxçıvan, 20 may 2022 |
5 s. |
|
||||||
|
25. |
Şərqin Şekspri – Hüseyn Cavid |
Tezis |
naxçıvanxeberleri.com. 02.10.2022 |
2 s |
|
||||||
|
26. |
8 noyabr – Qarabağa qovuşduğumuz tarix |
Tezis |
naxçıvanxeberleri.com. 08.11.2022 |
2 s |
|
||||||
|
27. |
Yeni dövrün yeni müəllim modeli |
Tezis |
Müasir mərhələdə müəllim hazırlığının aktual məsələləri: Uğurlar və çağırışlar. 15-16 dekabr 2022. Naxçıvan/Azərbaycan |
4s |
|
||||||
|
28. |
Heydər Əliyev – Müstəqil Azərbaycanın memarı |
Tezis |
naxçıvanxeberleri.com. 04.01.2023 |
2s |
|
||||||
|
29. |
20 Yanvar – Tariximizin ən şanlı səhifəsi |
Tezis |
naxçıvanxeberleri.com. 19.01.2023 |
3s |
|
||||||
|
30. |
Xocalı soyqırımı – Tarixin sağalda bilmədiyi yara |
Məqalə |
Mahmud Kaşğari: Türk Dünyasının Ortaq Mirası” XXXIV Beynəlxalq elmi konfrans. 25.02.2023 |
3s |
|
||||||
|
31. |
Oxuyub – anlama bacarıqlarının inkişafı, bu prosesin qiymətləndirilməsi və ona təsir edən amillər
|
Məqalə |
“Təhsil, tədqiqat və innovasiyanın vəhdəti” mövzusunda doktorant və magistrantların V Respublika elmi konfransı. 28.04.2023. |
5s |
|
||||||
|
32. |
Ümummilli lider Heydər Əliyev müasir təhsil sisteminin yaradıcısı kimi
|
Məqalə |
“Heydər Əliyev və Azərbaycanda ali təhsil” mövzusunda keçirilmiş Respublika elmi konfransı. 12.05.2023 |
3s |
|
||||||
|
33. |
HEYDƏR ƏLİYEV - ZƏFƏR TARİXLİ XALQIN LİDERİ
|
Məqalə |
XXXVIII Beynəlxalq elmi konfrans 29.05.2023 |
6s |
|
||||||
|
34. |
Frazeologizmlərin üslubi imkanları |
Məqalə |
NMİ.Elmi əsərlər №3.2023 |
4s |
|
||||||
|
35. |
İlham Əliyev Yeni Əsrin Yeni lideridir |
Məqalə |
“Qalib Xalqın Müzəffər Lideri – İlham Əliyev” multidisiplinar Beynəlxalq Elmi Simpozium.25.10.2023. İsveç şəhəri |
|
|
||||||
|
36. |
Heydər Əliyev – Müasir Azərbaycan ordusunun qurucusudur |
Məqalə |
“Böyük İpək Yolu: Şərqlə Qərb arasənda körpü” multidisiplinar Beynəlxalq Elmi Simpozium.29.06.2023. Qars şəhəri |
6s |
|
||||||
|
37. |
Ali məktəblərdə müasir müəllim modeli |
Məqalə |
“Ali pedaqoji məktəblərdə elm və təhsil: dünya təcrübəsi və Azərbaycan” Naxçıvan beynəlxalq elmi konfrans. 07.12.2023 |
|
|