Sevinc Vaqif qızı Orucova
Sevinc Vaqif qızı Orucova 1971-ci ildə Naxçıvan şəhərində anadan olmuşdur. 1990-ci ildə NDU-nun İTMT fakultəsinin Məktəbəqədər ixtisası üzrə birinci kursa daxil olmuş, 1995-ci ildə fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. Həmin ildən NDU-nun Pedaqogika və psixologiya kafedrasına müsabiqə yolu ilə müəllim təyin edilmişdir. 1997-2001-ci illərdə NDU-nun psixologiya üzrə aspiranturasında təhsil almışdır. 2003-cü ildə baş müəllim vəzifəsinə təyin edilmişdir, 2014 –ci ildən kafedranın dosentidir.
2007-ci ildə “Azərbaycan ailəsində oğlan-qız tipli münasibətlərin etnopsixoloji xüsusiyyətləri” mövzusunda dissertasiya işini müdafiə edərək psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru alimlik dərəcəsi almışdır. 2017-ci ildə Azərbaycan Respublikasının “Əməkdar müəllim”i fəxri adına layiq görülmüşdür. 2017-ci ildən “Pedaqogika və psixologiya” kafedrasına rəhbərlik edir. 1 kitabın, 1 metodik vəsaitin və 30 – dan artıq elmi məqalənin müəllifidir.
Dərc olunmuş elmi əsərlər
- Yaradıcı fəallığın psixoloji mahiyyəti. Elm –təhsil nəşriyyatı. Bakı 2011 (metodik vəsait)
- Məktəbəqədər tərbiyə müəssisələrində məşğələlərin səmərəli təşkilinin psixoloji və pedoqoji əsasları. NDU-nun Elmi əsərləri, 2012, №2 (46). 197-200.
- Yeniyetmələrdə özünüdərketmənin tədqiqi istiqamətləri. “Ümumi örta təhsilin müasir problemləri” mövzusunda beynəlxalq elmi konfransın materialları Naxçıvan, 24 noyabr 2012. 209-211.
- “Motivasiyanın psixologiyası”. Bakı, Elm-təhsil nəşriyyatı -2014. (Dərs vəsaiti)
- “Şagird şəxsiyyətinin formalaşmasının müasir tələblər səviyyəsində analizinin psixoloji təhlili”. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri, №4,2013. s.25-29
- “Təhsilin humanistləşdirilməsinin şagird şəxsiyyətinin formalaşmasını təsiri və psixoloji təhlili” .Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransının materialları. Naxçıvan -2013
- “Kiçik məktəbli yaşında yaradıcı fəallıq problemi” . Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun pedaqogika və psixologiya kafedrası 10 ildə.Bakı -2013. s.52-59.
- “Təlim-tərbiyə prosesinin humanistləşdirilməsi XXI əsr təhsilinin başlıca şərti kimi”. “Təhsil kurikulumları: nəzəri problemləri” mövzusunda Respublika kofransı NMİ 15 aprel 2014. s.135-137.
- “Kiçik məktəb yaşı dövründə müəllim-şagird münasibətlərinin psixoloji xüsusiyyətləri”. Naxçıvan Dövlət Universitetinin elmi əsərləri №1(57) 2014. s.196-198.
- “Təlim-tərbiyə prosesində şagirdlərin emosional vəsiyyətinin psixoloji məqamları”Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim – tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları (03 may 2014).
- “Təhsil şəxsiyyəti formalaşdırır”. “Təhsil kurikulumları praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının matirialları (24 aprel 2015) NMİ 2015. s.7-9.
- “Ictimai fəallığın elmi-nəzəri tətbiqi”. Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: müasir yanaşmalar. Beynəlxalq elmi konfransın matirialları. Naxçıvan şəhəri 5-6 iyun 2015. s.273-275
- “Müəllim-şagird münasibətinin şagird şəxsiyyətinə psixoloji təsir” . “Təhsil kurikulumları praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilən Respublika konfransının materialı (13 aprel 2016). s.21-23
- “Sosializasiya psrosesinin uğurlu gedişini təmin edən psixoloji amilləri” Heydər Əliyev 94.Bakı 2017.s. 35-39.
- “Təlim fəaliyyəti tələbələrin idrak fəallığının başlıca amili kimi” .“Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusuna həsr edilmiş elmi- praktik konfransın materialları (05 may2017)NMİ “Məktəb” nəşriyyatı Naxçıvan 2017. s.28-32.
- “Tədris prosesində nitq fəaliyyəti mühüm komponent kimi”. “Təhsil kurikulumları : praktik tətbiqlər” NMİ “Məktəb” nəşriyyatı Naxçıvan 2018.
- Yeniyetmələrdə özünüdərketmənin tədqiqi istiqamətləri. “Ümumi örta təhsilin müasir problemləri” mövzusunda beynəlxalq elmi konfransın materialları Naxçıvan, 24 noyabr 2012. 209-211.
- Şagird şəxsiyyətinin inkişafına müasir təlim metodlarının təsiri, NDU, 2021, Elmi əsərlər, N-2. 2021
- Fəaliyyət prosesində motivlərin təzahür xüsusiyyətləri, NMİ,elmi əsərlər N-3, 2021
- “Şəxsiyyətyönümlü təhsilin əhəmiyyəti”. Naxçıvan Dövlət Universiteti. Elmi Əsərlər jurnalı. № 1, 2022
- Fəaliyyət prosesində motivlərin təzahür xüsusiyyətləri”. Naxçıvan Universiteti. Elmi əsərlər jurnalı. № 3, 2022
- Uşaqlarda iradənin inkişafı və tərbiyə edilməsi“Əbdül Əlizadə: Azərbaycan psixologiyasının tarixi və inkişaf perspektivləri” respublika elmi konfransı, Psixologiya Elmi Tədqiqat İnstitutu, Bakı, 2023
- Ulu öndər Heydər Əliyevin ideyalarının gənclərin milli-mənəvi tərbiyəsində rolu Ümummilli Lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 100 illik yubileyinə həsr olunmuş “Təhsildə inkişaf mərhələləri: Rəqəmsallaşdırma və gələcək perspektivlər” mövzusunda I respublika elmi konfarnsı, Naxçıvan Dövlət Universiteti, 04-05 may
- Məktəb psixoloqunun şagirdlərlə qarşılıqlı münasibətinin ümumi xarakteristikası Naxçıvan Universiteti, Elmi əsərlər seriyası, 2023